- Katılım
- 6 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,912
azrail zzr 1400 ile belki yetişir.... ama şeytan icadı diye binmezse ayrı mesele.....:cherry:
Ahahhaaahahaa
azrail zzr 1400 ile belki yetişir.... ama şeytan icadı diye binmezse ayrı mesele.....:cherry:
öfff buna biraz ince teker taktıracaksın şöyle mobilet lastiği, hafiflesin diye diskleri fren sistemini sökeceksin o zaman 1000 bile yapartabi bu modifiyeleri yaptıktan sonra deneme yapılacak yeri en başından sonuna ebedi istrahatgah olarak belediyeden almak lazım...
Normalde 60 km hızla giden mobileti 200 km hıza çıkarmakla benzer bir olaysonuçta hayabusa da 360 yapıyor
Bizimkiler hayabusaya gözü kapalı biner ama bu rekortmen arkadaş 200 yapan mobilete biner mi?Tartışılır
Ama sonuçta yaptığı dünya motorsiklet hız rekoru, alkışlıyorum.
beni azrail bile yakalayamıyor..o denli süratliyim.....
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
azrail zzr 1400 ile belki yetişir.... ama şeytan icadı diye binmezse ayrı mesele.....:cherry: