Suzuki Hayabusa ile yeni hız rekoru kırıldı.

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Amerikalı motorsikletçi Bill Warner (42), turbo motorlu Suzuki Hayabusa model motosikletiyle ABD’nin Maine eyaletinde saatte 501.9 km hıza ulaşarak dünya rekorunu kırdı.

Bir önceki motosiklet hız rekoru, geçen sene, saatte 448.36 km ile yine Bill Warner tarafından Florida’da kırılmıştı. Balık yetiştiricisi Warner, saatte 480 km hıza ulaşana kadar çok rahat ve sarsıntısız gittiğini, ama bu hızın üstüne çıktığında hafif de olsa sallandığını belirtti. Rekor henüz resmen onaylanmadı.

Kaynak: Hürriyet

rek1.jpg


rek2m.jpg


[yt]kV-TzPTtauE[/yt]
 

Ekli dosyalar

  • worldmotorcyclerecord.jpg
    worldmotorcyclerecord.jpg
    13.4 KB · Görüntüleme: 20,392
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam balık yetiştiricisi..Motoruda aynen balığa benzetmiş..110 km hızdan sonrası tehlike..Motor tıngır,mıngır binmek için ideal...Eniyisi gene Cıbır..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
evet ramazan abi ondan hızlı gidersin ancak öbür dünyaya :queen:


beni azrail bile yakalayamıyor..o denli süratliyim.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

Bu adamın eceli gelirse azrailin işi zor :)

azrail zzr 1400 ile belki yetişir.... ama şeytan icadı diye binmezse ayrı mesele.....:cherry:
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
116
bu motoru adanalı apaçilere vereceksin onlar üstüne yatıp 600 bile yaptırırlar sonra anahaberlerde izleriz :D
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
50
Motorsiklete o kadar modifiye yaptıktan sonra ben 500 km hız yaptım diye övünmek gerçekten çok ilginç ve gereksiz. Aynı sartlar aynı imkanlar bizdede olsa eminim içimizde bu sınırları zorlayacak arkadaşlar olacaktır ama gel gelelim imkan ve maddiyata dayalı her şey.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Motorsiklete o kadar modifiye yaptıktan sonra ben 500 km hız yaptım diye övünmek gerçekten çok ilginç ve gereksiz. Aynı sartlar aynı imkanlar bizdede olsa eminim içimizde bu sınırları zorlayacak arkadaşlar olacaktır ama gel gelelim imkan ve maddiyata dayalı her şey.

Valla o adamdan çok daha imkanlara sahip arkadaslar var Türkiye'de.
Ama yapamiyorlar.
Yani is maddiyatla bitseydi, bin tane hayabusa geziyor olurdu Türkiye'de.:)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
o süratte motorun üstünde durabilmek bile büyük bir is arkadaslar. Olay sirf imkan olayi degil yani.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
allahtan benim hız denemelerim'i yayınlamıyorum yoksa herkezim ağzı açık kalır o derece yani:santa: hele bu adamla kapışsam 3 e atmaya bile gerek yok dumanı yuttururum hemde ciger'lere kadar:king:
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
50
Valla o adamdan çok daha imkanlara sahip arkadaslar var Türkiye'de.
Ama yapamiyorlar.
Yani is maddiyatla bitseydi, bin tane hayabusa geziyor olurdu Türkiye'de.:)

Koskoca Türkiyeden meşhur olan bir tane Kenan SOFUOĞLU var içimizden çıkan o bile gerek sponsor gerek maddi destek bulabilmek için neler çektiğini her röportajında belirtiyor zaten. Demek istediğim kısaca şu biz azimli inatçı bir toplumuz iş inada binerse 500ede 600ede vurdururuz kadranı ama gel gelelim hayabusa gibi bir aleti rekor kırabilmek için böylesi bir riske atmaya kaçımız razı gelir orası koca bir muaamma.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
2011 fuarında Cengiz abinin dyno test sonuçları ile ispatlanmış 700 Hp Hayabusasını görenler mutlaka olmuştur...

makina 700 Hp ama ne rekor kırarken ne giderken göremedik
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
2011 fuarında Cengiz abinin dyno test sonuçları ile ispatlanmış 700 Hp Hayabusasını görenler mutlaka olmuştur...

makina 700 Hp ama ne rekor kırarken ne giderken göremedik

Kamyonda da var 700hp.:)
Hp hiç bir seydir.
Devir hersey.:p
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
öfff buna biraz ince teker taktıracaksın şöyle mobilet lastiği, hafiflesin diye diskleri fren sistemini sökeceksin o zaman 1000 bile yapar :) tabi bu modifiyeleri yaptıktan sonra deneme yapılacak yeri en başından sonuna ebedi istrahatgah olarak belediyeden almak lazım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst