- Katılım
- 16 Kas 2008
- Mesajlar
- 409
- Konu Yazar
- #1
8 Motor 9 Kişi düzenlemiş oldugumuz Niğde/Çamardı gezimizde rotamız alabalık tesisinde balık yıyıp guzel vakit geçirmek ve bol virajlı yolların tadını çıkarmak.. Sorunsuz bır sekılde bir gezi yapmıs olduk gayet eglencelı performanslı bır gezıydı katılan herkese çok tesekkur ederım.. Katılamayanlar içinde çektiğimiz fotoları yayınlayayım bari 
Bu gezimizde ben artçı olmadığım için hareket halındeyken hiç resmimiz yok sadece durdugumuz yerlerde cekebıldım kusura bakmayın :rendeer:
Ilk molamız tünel rest. da çay molası
Tekrar hareket edıyoruz.. Ilerde bizi goruntulemek ıcın bekleyen babamın(Yusuf Ziya) yanına gidiyoruz
Babamın yanından ayrıldık şimdi rotamız ALABALIK TESİSİ
Yemeğimizi yedik karpuzumuzu yedik çekirdeğimizde yedik şimdi tekrar yola çıkabiliriz:cat:
Hemen ilk petrolden motorlarımızı yıkayalım biraz toz olmus yıkamadan cıkılmaz yola:queen:
Yıkadık cıkabılırız yola.. Babam yıne bizi bekliyor bir selam vermeden geçmeyelim dimi :mrgreen:
Hareket edıyoruz son durma yerımız molada durup vedalasıp evlere dagılacagız
Katılan ve Emeği geçen herkese teşekkür ederim :rendeer:
Bu gezimizde ben artçı olmadığım için hareket halındeyken hiç resmimiz yok sadece durdugumuz yerlerde cekebıldım kusura bakmayın :rendeer:
Ilk molamız tünel rest. da çay molası
Tekrar hareket edıyoruz.. Ilerde bizi goruntulemek ıcın bekleyen babamın(Yusuf Ziya) yanına gidiyoruz
Babamın yanından ayrıldık şimdi rotamız ALABALIK TESİSİ
Yemeğimizi yedik karpuzumuzu yedik çekirdeğimizde yedik şimdi tekrar yola çıkabiliriz:cat:
Hemen ilk petrolden motorlarımızı yıkayalım biraz toz olmus yıkamadan cıkılmaz yola:queen:
Yıkadık cıkabılırız yola.. Babam yıne bizi bekliyor bir selam vermeden geçmeyelim dimi :mrgreen:
Hareket edıyoruz son durma yerımız molada durup vedalasıp evlere dagılacagız
Katılan ve Emeği geçen herkese teşekkür ederim :rendeer: