[ADANA MT] 24.07.2011 Çamardı ALABALIK Gezisi

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
8 Motor 9 Kişi düzenlemiş oldugumuz Niğde/Çamardı gezimizde rotamız alabalık tesisinde balık yıyıp guzel vakit geçirmek ve bol virajlı yolların tadını çıkarmak.. Sorunsuz bır sekılde bir gezi yapmıs olduk gayet eglencelı performanslı bır gezıydı katılan herkese çok tesekkur ederım.. Katılamayanlar içinde çektiğimiz fotoları yayınlayayım bari :p
IMG_0468.jpg

IMG_0468-1.jpg

IMG_0470.jpg

IMG_0472.jpg

IMG_0473.jpg

Bu gezimizde ben artçı olmadığım için hareket halındeyken hiç resmimiz yok sadece durdugumuz yerlerde cekebıldım kusura bakmayın :rendeer:

Ilk molamız tünel rest. da çay molası
IMG_0474.jpg

IMG_0476.jpg

IMG_0477.jpg

IMG_0479.jpg

IMG_0480.jpg

Tekrar hareket edıyoruz.. Ilerde bizi goruntulemek ıcın bekleyen babamın(Yusuf Ziya) yanına gidiyoruz
CIMG4049.jpg

CIMG4050.jpg

CIMG4051.jpg

CIMG4052.jpg

CIMG4053.jpg

CIMG4054.jpg

CIMG4055.jpg

CIMG4056.jpg

CIMG4057.jpg

Babamın yanından ayrıldık şimdi rotamız ALABALIK TESİSİ
IMG_0481.jpg

IMG_0483.jpg

IMG_0484.jpg

IMG_0485.jpg

IMG_0486.jpg

IMG_0487.jpg

IMG_0488.jpg

IMG_0489.jpg

IMG_0492.jpg

IMG_0493.jpg

IMG_0494.jpg

IMG_0495.jpg

IMG_0496.jpg

IMG_0497.jpg

IMG_0498.jpg

IMG_0499.jpg

IMG_0502.jpg

IMG_0504.jpg

IMG_0507.jpg

IMG_0509.jpg

IMG_0508.jpg

IMG_0511.jpg

IMG_0512.jpg

IMG_0513.jpg


Yemeğimizi yedik karpuzumuzu yedik çekirdeğimizde yedik şimdi tekrar yola çıkabiliriz:cat:

Hemen ilk petrolden motorlarımızı yıkayalım biraz toz olmus yıkamadan cıkılmaz yola:queen:

IMG_0529.jpg

IMG_0530.jpg

IMG_0531.jpg

IMG_0533.jpg

IMG_0535.jpg


Yıkadık cıkabılırız yola.. Babam yıne bizi bekliyor bir selam vermeden geçmeyelim dimi :mrgreen:

CIMG4063.jpg

CIMG4064.jpg

CIMG4065.jpg

CIMG4072.jpg

CIMG4073.jpg


Hareket edıyoruz son durma yerımız molada durup vedalasıp evlere dagılacagız

IMG_0536.jpg

IMG_0537.jpg

IMG_0538.jpg

IMG_0539.jpg

IMG_0540.jpg

IMG_0541.jpg


Katılan ve Emeği geçen herkese teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Allah nazardan saklasın. Ekip güzel, hava güzel, yol güzel, mekan güzel, yemek güzel.
Keyifli olduğu her halinizden anlaşılıyor. Oğlum bu gezi ile sezonu kapattın. Artık seneye gezersin.
keyifli nice gezilere diyorum.:king:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
helal olsun arkadaşlarıma,yine güzel bir geziye imza atmışsınız.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
MEMLEKTİİİİM kamışlı köyü asar mahallesi... abi cok güzel mekan gezmişsiniz ben istanbuldan imrenerek baktım resimlere allah nazardan saklasın eminim güzel eğlenmişsinizdir
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Adana MT Yazısını GÖrdüm Direk İçimden Geçen Hayabusalar Yollarda Yine :) Güzel Gezi :) Babanda Olmasa abi hareket Halinde Resim Göremicez .)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
İnanılmaz derecede keyfli bir geziydi katılan ve emeğe geçen herkese teşekkür ederim. Ethemhan bu gezi senin içindi :cat:
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Allah nazardan saklasın. Ekip güzel, hava güzel, yol güzel, mekan güzel, yemek güzel.
Keyifli olduğu her halinizden anlaşılıyor. Oğlum bu gezi ile sezonu kapattın. Artık seneye gezersin.
keyifli nice gezilere diyorum.:king:

Aynen baba ınsallah seneye gezerız.. Sanada cektıgın fotograflar ıcın tesekkurler :cat:

Güzel gezi olmuş arkadaşlar ellerinize sağlık .

Teşekkürler:)

MEMLEKTİİİİM kamışlı köyü asar mahallesi... abi cok güzel mekan gezmişsiniz ben istanbuldan imrenerek baktım resimlere allah nazardan saklasın eminim güzel eğlenmişsinizdir

Amin.. Emin olabilirsiniz gayet güzel eğlendik :cat:

İnanılmaz derecede keyfli bir geziydi katılan ve emeğe geçen herkese teşekkür ederim. Ethemhan bu gezi senin içindi :cat:

Çok Sağol dayım benimmm biliyorum benim için böyle bir etkinlik düzenlediğini :rendeer: :mrgreen:

Adana MT Yazısını GÖrdüm Direk İçimden Geçen Hayabusalar Yollarda Yine :) Güzel Gezi :) Babanda Olmasa abi hareket Halinde Resim Göremicez .)

:queen::queen: Aynen abi bu gezide benim görevimi babam üstlendi hareket halindeki resimlermizi o çekti fenada çekmemiş hanii :p:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
dostlarım yine muhteşemsiniz allah tekerinize zeval vermesin,resimlerle yetinmeye devam....
 
Katılım
16 Eki 2010
Mesajlar
553
Gerçektende çok güzel bir gezi oldu.Gerek rotamız gerek doğal güzellikler.Mükemmel bir gezi oldu.En kötü gezimiz böyle olsun.Katılan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst