1600 tl var cup almak istiyorum lifan mı mondial mı?

Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
38
yeni üye ..benim 1600 tl m var ben bir cup almak istiyorum (0km) bu durum da da çin almak mecburiyetindeyim fakat lifan ve mondialin sfc snapy x modeli arasında kaldım ama diğer cup larda olabilir ne tavsiye edersiniz?
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
yeni üye ..benim 1600 tl m var ben bir cup almak istiyorum (0km) bu durum da da çin almak mecburiyetindeyim fakat lifan ve mondialin sfc snapy x modeli arasında kaldım ama diğer cup larda olabilir ne tavsiye edersiniz?

ben geçen ay 0 motor aldım bu ay satıyorum benim gibi aldığı motorun gücünü beğenmeyen insanlar vardır
sana önerim az kilometreli 2. el bakman paran cebinde kalır ama tercih senin
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
38
kardeşim mondial mfh al yolda kalmazsın , ekimde bende alıcam. herkes çok memnun parçaları çok ucuz ve heryerde bulunuyor bu motorla ilgili tek şikayet kaportası çatlıyormuş , artık şansına ve kullanımına oda fazla bi sorun yaratmaz.Bence yakıt konusundada sağlamlık konusundada mondial mfh daha iyidir. innovia alanlar falan olacak sana türkiyede 2008 itibari ile 0 satışı durdurulmuş durumda , bulabileceğin 2. el ama onunda kaporta seti parasına 2 tane mondial mfh alırsın. tavsiyemi dikkkate al shappy'i aklına koymadıysan mfh dene derim pişman olmayacaksın , mfh almaya karar verirsen okuduklarım ve duyduklarım kadarıyla 1-2 püf noktalarınıda yazarım ..Şeytanın bol olsun:pl:

snappy iyi de ön freni kanpana mfh nasıl ekstra artı ve eksileri araştırdıklarıma göre hem sorun u olmayan var hem de çok sorunu
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
38
pazartesi günü mondial ve lifanın bayisine gideceğim yardım eden yokm u heem bu modeller hakkında hem de diğer cup modeller hakkın da
 
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
91
kesinlikle yarı otomatik alacaksan şiddetle kymco öneririm........
KYMCO..... 125 AL BAŞIN AGRIMASIN İKİ KİŞİ BİNDİGİNDE 125 CC Yİ ARARSIN... Bİ SEFER AL 125 CC AL ....
KYMCO
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yıllık 84 ytl vergi oluyor ama eğer durum müsaitse 125 cc al kymco bas gaza ondan sonra mondial almayı bence aklından bile geçirme
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
:) bir fakire sadaka olarak ver, bari öteki dünyada işine yarar....

neden cup??
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
38
dediğim gibi mfh al derim ben.Sorun cıkarmaz o sorunum var zinciri öyle oldu bu böyle oldu diyenlere aldanma , 300km de bir zincir temizliyorlar o sırada ne kadar temizlenirse işte motoruna bakmıyorlar sonra öyle oldu böyle oldu olur tabi.bak 2000tl ayır sen git 1800 küsür. 100-150lira fark ver ruhsatınıda plakasınıda halletsinler evine getirsinler kız gibi. bi tek arka lastiği değiştir. hamur oldugundan çok kayıyormuş yolda başka bi sorunu yok
iyi de çekişi ve hız konusunda da diğer cuplardan düşükmüşşş

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------

hem de fiyatı 1800 çok değil m i benim max 1650 tl para var

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

ve kaportalar

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------

mesela f54 arkadaşın mondial mfh si... ' benim cub tan vaz geçme nedenim mondial oldu lanet olsun sağı solu patladı o yüzden plastik aksamı az olan bi model alacam'..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
iyi de çekişi ve hız konusunda da diğer cuplardan düşükmüşşş

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------

hem de fiyatı 1800 çok değil m i benim max 1650 tl para var

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

ve kaportalar

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------

mesela f54 arkadaşın mondial mfh si... ' benim cub tan vaz geçme nedenim mondial oldu lanet olsun sağı solu patladı o yüzden plastik aksamı az olan bi model alacam'..
evet bu sözler bana ait sen mondial alma salcano al ramzey al sonuçta hepsi çinli benim gibi patlamalarla uğraşma paranla rezil olma
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
yaw ben de alıcam bi cup bugün yarın da mondialden başladım yuki den çıktım en son motoran ve kuba arasında kaldım.bence onlara da bi bak derim.ustalar daha iyi bilir ama kasa ve şasi olarak mondialden iyi gibi geldi bu ikisi özellikle motoran.fikri olan varsa yardımcı olsun...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
daha önce bisan lifan kullanmış biri olarak. sakın lifan alma bunu söyleme sebebimde servislerı yüzünden. öylesine servis olsun diye yetki vermişler. neyin nereden söküleceğini bilmiyorlar. benin senatörün granajının ilk tırnağını servisi kırmıştı. yenisini takacan mı bu kırdığın yerin dedim. yok plastik aksam garantiye girmiyor dediler. onlara kızdığımdan ikinci bakıma başka bir yetkili servise götürdüm. onlarda arta kalan iki tırnagı kırdılar. yani adamlar servis olmuşlar ama markanın motorlarının neresini nasıl ve hangi sırayla söküldüğünü bile bilmiyorlar.
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
38
daha önce bisan lifan kullanmış biri olarak. sakın lifan alma bunu söyleme sebebimde servislerı yüzünden. öylesine servis olsun diye yetki vermişler. neyin nereden söküleceğini bilmiyorlar. benin senatörün granajının ilk tırnağını servisi kırmıştı. yenisini takacan mı bu kırdığın yerin dedim. yok plastik aksam garantiye girmiyor dediler. onlara kızdığımdan ikinci bakıma başka bir yetkili servise götürdüm. onlarda arta kalan iki tırnagı kırdılar. yani adamlar servis olmuşlar ama markanın motorlarının neresini nasıl ve hangi sırayla söküldüğünü bile bilmiyorlar.
peki çekişi verimi yakıtı nasıldı kullandığın motor neydi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst