mt logosu isteyen varmı ? :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
herkeze selam arkadaşlar... uzun süredir pek giremiyorum , uzun süredir derken işlerimden dolayı , 10 gün kadar oldu öyle ara ara ateş almaya gelir gibi girip çıkıyorum, fakat kendimi zaten uzaklaştıramıyorum buda ayrı mevzuuuu :)

bu arada sevgili moderatörlerimiz nerdeler ya sesleri solukları çıkmıyor, yada ben giremediğim zamanlarda gezi düzenlenmiş benim haberim yok :)

sevgili alpertim sesim geliyormu kardeşim yokmu etkinlik gezi ????? :) bak ramazan gelmeden yapıver gari bir etkinlik, dört gözle bekliyorum haberin ola :)

sevgili arkadaşlar mt ciyiz , dedikte mt cilik nasıl olur sizce , bir araya gelemediğimiz ve nasip olmamasından dolayı sevgili moderatörlerimiz , olcan ve alpertim den (mt stıcker larını ) almak bir türlü kısmet olmadı en son çınarcık gezisi iptal olunca , bende dayanamayıp dayandım reklamcı arkadaşın kapısına dedim ordan bana 5 tane mt stıckerı çek şöyle şöyle olsun tarif ettim logo işini hallettik fakat zamanında olmayınca ve reklamcı arkadaşın makinası bozulunca iş uzadıda uzadı bastım fırçayı :)

tamam irfan abim benim dedi ben hatamı telafi edeceğim 5 tane yapacaktı 20 tane yapmış sağolsun :)

eeeee ne yapmak yakışır tabiki çöpe atmak değil elimde 15 tane kadar daha var ve mt dostu arkadaşlara vereceğim ama bu elbette bir araya gelmekle mümkün olacak gibi görünüyor,

ayrıca herhangi bir ücret söz konusu dahi olamaz hediye babındadır , olası durumları düşünerek 50 yada 100 daha fazlasında yaptırmaya kalktığımızda adet fiyatı 2 lira gibi bir fiyatlara geliyor buda ilgilenenlere duyrulur
malzemesi kaliteli , çıkardığınızda iz bırakmayacak sudan nemden etkilenmeyen bir çıkartma yapısına sahip , ben isterdimki tüm mt üyelerine hediye olarak yaptırayım fakat ekonomik durumum itibari ile şu an için altından kalkamam..

arkadaş diyormuş kaç adet basıyoruz :) bende diyormuşum 90 bin adet :)

neyse bir kaç ta resim koyayım, hadi kalın sağlıcakla ....










arabamdan başladım ilk olarak :)




istedimki gezilerde şu kırmızı honda da acaba bizdenmi (mt) diye düşünmesinler diye motosikletimin önüne arkasına yan çantalarına bolca yapıştırdım :) eeeeee arap yağı bol bulunca :) başka bir sebebide bazen çantaları çıkardığım için ön cama bir adet yapıştırmayı uygun gördüm oldumu derseniz olduğu kadar işin süsünde janjanında değilim :)









işin en kötü yanı benim bastırmaya çalıştığım mt logolarından bir gün sonra sitenin revizyona girmesi ve logonun değişikliğe uğraması oldu :) olsun bunları görmeye alışık olduğumuz için çokta önemli değil....

herkeze sevgi ve saygılarımı sunuyorum bana yakın olan arkadaşilarıma elden teslim ederim haberiniz ola ....

haydi, kalın sağlıcakla....:)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
düşüncenize sağlık.benden baya bir uzaktasınız ama muhakkak buluşup alacak arkadaşlar olacaktır..kazasız sürüşler..
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
çok iyi bir düşünce buna benzer sadece kenarlarında türk bayrağı deseni olmayan bir sticker yapıştırılmış scooter gördüm dün k.çekmece gölünün kıyısında :) aklımdan da geçmişti aa ne güzel keşke benimde motorumda da olsa diye :) şimdide keşke kocaelinde ikamet etseydim diye aklımdan geçiriyorum :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
irfan kardeşim'sin sen yaa eline sağlık güzel olmuş izmit'e gelirim o zaman görüşelim diyorum ne dersin hani belki komşu da pişer bize de düşür hesabı:cherry: bizim balık işi ne oldu irfan hani balığa gidiyorduk öyle bi konuştuk kaldı yani
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
kardeşim bu logoları bastırmak ne kadara mal oldu sana birde reklamcıda mı batırıyoruz bu logoları bende burada bastırayım iyi olur.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
düşüncenize sağlık.benden baya bir uzaktasınız ama muhakkak buluşup alacak arkadaşlar olacaktır..kazasız sürüşler..

evet iskenderun bir hayli uzak ama mesafelerin önemi yok gönüller bir olsun , canlar sağolsun ...:rendeer:

---------- Post added at 17:48 ---------- Previous post was at 17:46 ----------

çok iyi bir düşünce buna benzer sadece kenarlarında türk bayrağı deseni olmayan bir sticker yapıştırılmış scooter gördüm dün k.çekmece gölünün kıyısında :) aklımdan da geçmişti aa ne güzel keşke benimde motorumda da olsa diye :) şimdide keşke kocaelinde ikamet etseydim diye aklımdan geçiriyorum :)

izmirde güzel emleket be kardeşim yaaa öle deme çok masraflı bir şey değil 3- 5 liraya dijital baskı yapan reklam firmaları yapıyorlar , içinde uhde kalmasın, herşeyi adminlerden beklemeyelim demi ama mt ye bizimde bir kaşık tuzumuz olsun :)

kal sağlıcakla izmire selam... oralarıda yanıyordur şimdi :) :rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan kardeşim'sin sen yaa eline sağlık güzel olmuş izmit'e gelirim o zaman görüşelim diyorum ne dersin hani belki komşu da pişer bize de düşür hesabı:cherry: bizim balık işi ne oldu irfan hani balığa gidiyorduk öyle bi konuştuk kaldı yani


:cherry: düşer düşer benim öyle cimri komşuluğum yoktur :cherry: gel başım üzerine uzak değilsin hem yakınen tanışmış oluruz hem sazana götürürüm seni köfteler benden ama bak söyleyeyim :):cherry::cat::rendeer:

---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:50 ----------

Güzel ama biraz büyük olmuş abi :)

teşekkür edrim kardeşim , evet elimden gelse daha da görünür yapardım ama millet çüşşşş demesin sora :cherry: benim motosikletin yan çantalarına orantılı yaptım 13 cm ye 13 cm biraz dsaha küçük olması dediğin gibi güzel olabilirdi oldu bikerem yapacak birşey yok ,,,,:cherry::cat::rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
kardeşim bu logoları bastırmak ne kadara mal oldu sana birde reklamcıda mı batırıyoruz bu logoları bende burada bastırayım iyi olur.

dijital baskı yapan reklamcılarda kolaylıkla yaptırabilirsin adet fiyatıda 5 lira gibi toplu halde fiyat düşebilir konuşmaya bağlı , teşekkürler...:rendeer:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
evet iskenderun bir hayli uzak ama mesafelerin önemi yok gönüller bir olsun , canlar sağolsun ...:rendeer:

---------- Post added at 17:48 ---------- Previous post was at 17:46 ----------



izmirde güzel emleket be kardeşim yaaa öle deme çok masraflı bir şey değil 3- 5 liraya dijital baskı yapan reklam firmaları yapıyorlar , içinde uhde kalmasın, herşeyi adminlerden beklemeyelim demi ama mt ye bizimde bir kaşık tuzumuz olsun :)

kal sağlıcakla izmire selam... oralarıda yanıyordur şimdi :) :rendeer:
Güzele güzel de belediye canımızı okudu yollardaki çukurları ve ilginç yerlere koyduğu mazgallar ile..
Stikr işini de kısa sürede yeni mt logosunu kullanarak bastırmayı düşünüyorum :)
Asfalt kaynıyor izmirde yumurta kırsan yolda pişecek :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Güzele güzel de belediye canımızı okudu yollardaki çukurları ve ilginç yerlere koyduğu mazgallar ile..
Stikr işini de kısa sürede yeni mt logosunu kullanarak bastırmayı düşünüyorum :)
Asfalt kaynıyor izmirde yumurta kırsan yolda pişecek :)


o zaman benim yumurtam rafadan olsun az pişmiş :cherry::p

---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:34 ----------

saydam olsaydı daha iyi olurdu . :cat:

saydam olsaydı daha güzelo olurdu ama özellikle türk bayrağımızın kırmızısını ve ay yıldızımızı belirginleştirmek adına en doğru kararın olduğu kanısına vardık :) teşekkür fikir için ...:):cat::rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
piyanist_ o zaman sen bu gece düşün cumartesi müsaitsen sabahtan geleyim balığa gidelim cumartesi gece yarısına kadar müsaitim yani... cumartesi olmazsa pazartesi saat 4 gibi buluşalım salı öğlene kadar takılalım gece konaklamalı senin iş durumuna göre yani :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
irfan benimde aklımdan geciyor yolda sokakta yanyana gelsek birbirimii tanımayız belkıde sıtede muhabbet etmısızdır.
logo güzel olmus ama biraz büyük olmus gibi geldi bana birde aramızda 3 5 toplasak bunların tankped gibi silikonlusunu yaptıralım 1000 tane felan ben fiyat olarak cokta yüksek tutacagını zannetmiyom isterseniz arastırabilirim birde motorun belli bir noktasına yapıstırırsak anlaşılmamı daha kolay olur diye düşünüyorum hertürlü öneriye acıgım :thumleft:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
biraz ufak mı sanki ne :p bunlar elinde patlar hocam forum logosu değişti :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
piyanist_ o zaman sen bu gece düşün cumartesi müsaitsen sabahtan geleyim balığa gidelim cumartesi gece yarısına kadar müsaitim yani... cumartesi olmazsa pazartesi saat 4 gibi buluşalım salı öğlene kadar takılalım gece konaklamalı senin iş durumuna göre yani :cat:

cumartesi müsait değilim valla ama pazartesi akşama kadar bana uyar buyur gel telefon numaram profilimde var seninkinide yaz ama haberleşelim ...

---------- Post added at 12:09 ---------- Previous post was at 12:06 ----------

yalovaya çık gel bi gün bi çay içeriz..


geleceğim mezitçim geleceğim de kafayı bi toparlayamıyorum üstadım , geçenlerde pendiğe geçtim servise oradan bir kaç arkadaşa uğradım sametlede baya görüştük ramazan filan güzel gündü , yalova burnumun dibi fakat ah şu işler yokmu ustacım , sen çayı söyle 3 şekerli olsun, soğuyana kadar ordayım...:)

---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:09 ----------

irfan benimde aklımdan geciyor yolda sokakta yanyana gelsek birbirimii tanımayız belkıde sıtede muhabbet etmısızdır.
logo güzel olmus ama biraz büyük olmus gibi geldi bana birde aramızda 3 5 toplasak bunların tankped gibi silikonlusunu yaptıralım 1000 tane felan ben fiyat olarak cokta yüksek tutacagını zannetmiyom isterseniz arastırabilirim birde motorun belli bir noktasına yapıstırırsak anlaşılmamı daha kolay olur diye düşünüyorum hertürlü öneriye acıgım :thumleft:


aynen güzel düşünmüşsün fakat burada ortamı bir dinlemek gerekli bence sen yine bir soruştur gizliden bakalım nasıl bir şey olabilir ve kaça malolur herşeyide mt ye yıkmayalım birader yavvv :cherry:

---------- Post added at 12:13 ---------- Previous post was at 12:11 ----------

Güzel olmuş irfan abi

teşekkür ederim gözüm benim sağol , bir ara kayın birader bu taraflara doğru özletmeyin kendinizi :)

ne oldu bu önümüzdeki pazar şile gezisi işi ? :)

---------- Post added at 12:18 ---------- Previous post was at 12:13 ----------

biraz ufak mı sanki ne :p bunlar elinde patlar hocam forum logosu değişti :queen:


ben siparişini tamamladım ertesi gün siteye bi girdim ki ne göreyim logo değişmiş :cherry::pr::pr:
büyükmü olmuş ? :) bana kalsa motoru komple kaplarım yavv:cherry: daaaa adama çüşşşşşş derler sora :cherry::p
ne yapalım nasip işte olsun bunlarda iş görür amacına uygun , ben gezilerde birbirimizi tanıyabilelim diye böyle bir işe giriştim allahtan 1000 tane filan bastırmadım :p yoksa patlardı elimde :cherry:

amannnn yaaaaa ben yaptırdım işte patladı gitti :cherry::cherry::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst