Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
herkeze selam arkadaşlar... uzun süredir pek giremiyorum , uzun süredir derken işlerimden dolayı , 10 gün kadar oldu öyle ara ara ateş almaya gelir gibi girip çıkıyorum, fakat kendimi zaten uzaklaştıramıyorum buda ayrı mevzuuuu 
bu arada sevgili moderatörlerimiz nerdeler ya sesleri solukları çıkmıyor, yada ben giremediğim zamanlarda gezi düzenlenmiş benim haberim yok
sevgili alpertim sesim geliyormu kardeşim yokmu etkinlik gezi ?????
bak ramazan gelmeden yapıver gari bir etkinlik, dört gözle bekliyorum haberin ola 
sevgili arkadaşlar mt ciyiz , dedikte mt cilik nasıl olur sizce , bir araya gelemediğimiz ve nasip olmamasından dolayı sevgili moderatörlerimiz , olcan ve alpertim den (mt stıcker larını ) almak bir türlü kısmet olmadı en son çınarcık gezisi iptal olunca , bende dayanamayıp dayandım reklamcı arkadaşın kapısına dedim ordan bana 5 tane mt stıckerı çek şöyle şöyle olsun tarif ettim logo işini hallettik fakat zamanında olmayınca ve reklamcı arkadaşın makinası bozulunca iş uzadıda uzadı bastım fırçayı
tamam irfan abim benim dedi ben hatamı telafi edeceğim 5 tane yapacaktı 20 tane yapmış sağolsun
eeeee ne yapmak yakışır tabiki çöpe atmak değil elimde 15 tane kadar daha var ve mt dostu arkadaşlara vereceğim ama bu elbette bir araya gelmekle mümkün olacak gibi görünüyor,
ayrıca herhangi bir ücret söz konusu dahi olamaz hediye babındadır , olası durumları düşünerek 50 yada 100 daha fazlasında yaptırmaya kalktığımızda adet fiyatı 2 lira gibi bir fiyatlara geliyor buda ilgilenenlere duyrulur
malzemesi kaliteli , çıkardığınızda iz bırakmayacak sudan nemden etkilenmeyen bir çıkartma yapısına sahip , ben isterdimki tüm mt üyelerine hediye olarak yaptırayım fakat ekonomik durumum itibari ile şu an için altından kalkamam..
arkadaş diyormuş kaç adet basıyoruz
bende diyormuşum 90 bin adet 
neyse bir kaç ta resim koyayım, hadi kalın sağlıcakla ....


arabamdan başladım ilk olarak

istedimki gezilerde şu kırmızı honda da acaba bizdenmi (mt) diye düşünmesinler diye motosikletimin önüne arkasına yan çantalarına bolca yapıştırdım
eeeeee arap yağı bol bulunca
başka bir sebebide bazen çantaları çıkardığım için ön cama bir adet yapıştırmayı uygun gördüm oldumu derseniz olduğu kadar işin süsünde janjanında değilim 


işin en kötü yanı benim bastırmaya çalıştığım mt logolarından bir gün sonra sitenin revizyona girmesi ve logonun değişikliğe uğraması oldu
olsun bunları görmeye alışık olduğumuz için çokta önemli değil....
herkeze sevgi ve saygılarımı sunuyorum bana yakın olan arkadaşilarıma elden teslim ederim haberiniz ola ....
haydi, kalın sağlıcakla....
bu arada sevgili moderatörlerimiz nerdeler ya sesleri solukları çıkmıyor, yada ben giremediğim zamanlarda gezi düzenlenmiş benim haberim yok
sevgili alpertim sesim geliyormu kardeşim yokmu etkinlik gezi ?????
sevgili arkadaşlar mt ciyiz , dedikte mt cilik nasıl olur sizce , bir araya gelemediğimiz ve nasip olmamasından dolayı sevgili moderatörlerimiz , olcan ve alpertim den (mt stıcker larını ) almak bir türlü kısmet olmadı en son çınarcık gezisi iptal olunca , bende dayanamayıp dayandım reklamcı arkadaşın kapısına dedim ordan bana 5 tane mt stıckerı çek şöyle şöyle olsun tarif ettim logo işini hallettik fakat zamanında olmayınca ve reklamcı arkadaşın makinası bozulunca iş uzadıda uzadı bastım fırçayı
tamam irfan abim benim dedi ben hatamı telafi edeceğim 5 tane yapacaktı 20 tane yapmış sağolsun
eeeee ne yapmak yakışır tabiki çöpe atmak değil elimde 15 tane kadar daha var ve mt dostu arkadaşlara vereceğim ama bu elbette bir araya gelmekle mümkün olacak gibi görünüyor,
ayrıca herhangi bir ücret söz konusu dahi olamaz hediye babındadır , olası durumları düşünerek 50 yada 100 daha fazlasında yaptırmaya kalktığımızda adet fiyatı 2 lira gibi bir fiyatlara geliyor buda ilgilenenlere duyrulur
malzemesi kaliteli , çıkardığınızda iz bırakmayacak sudan nemden etkilenmeyen bir çıkartma yapısına sahip , ben isterdimki tüm mt üyelerine hediye olarak yaptırayım fakat ekonomik durumum itibari ile şu an için altından kalkamam..
arkadaş diyormuş kaç adet basıyoruz
neyse bir kaç ta resim koyayım, hadi kalın sağlıcakla ....


arabamdan başladım ilk olarak

istedimki gezilerde şu kırmızı honda da acaba bizdenmi (mt) diye düşünmesinler diye motosikletimin önüne arkasına yan çantalarına bolca yapıştırdım


işin en kötü yanı benim bastırmaya çalıştığım mt logolarından bir gün sonra sitenin revizyona girmesi ve logonun değişikliğe uğraması oldu
herkeze sevgi ve saygılarımı sunuyorum bana yakın olan arkadaşilarıma elden teslim ederim haberiniz ola ....
haydi, kalın sağlıcakla....