- Katılım
- 4 Ağu 2009
- Mesajlar
- 343
Biz Sakaryalı Dostlar Ne olacağız
?
herşeyin bir çaresi vardır.Biz Sakaryalı Dostlar Ne olacağız?
Rica ederim lafı bile olmaz.görkem hocam çok tesekler.logolar için.yapıştırdım motora..![]()
alalımmı bi çareeherşeyin bir çaresi vardır.
KArgola :wiinkk:alalımmı bi çaree