pardon ya cvp vermek istemeyen kimseye işkence yapmıyorum.ben zaten araştırma yapıyorum ama bu konuda tecrübe ve AKIL sahibi insanların fikrini almak istedim.sonuçta aynı motor ağırlığıyla başlamış bi insan fikirlerini iletebilir.
Anlatmaya çalıştığım bambaşka bir şey,
bugün üye olmadan ve bu başlığı açmadan önce,
arama yeri var yukarda.. oraya.. "başlangıç motoru", "neyle başlanır", "ilk motor", "tecübesiz motorcuya tavsiye" gibi gibi.. aklına gelebilecek her türlü şeyi yazıp aratırsan,
veya sadece sohbet forumunda geriye doğru konu başlıklarını okursan, yeni motora başlayacak arkadaşlara hep ama hep aynı şeyleri aktardığını göreceksin, AKIL VE TECRÜBE SAHİBİ İNSANLARIN...
Üstüne birazcık da merak edip, Dragstar konu başlığını okuyup, bineceğin motor ile ilgili pek çok ekstra gerekli gereksiz yararlı yararsız tuhaf vs bilgi de alabilirsin..
Aramanın gücüne inan.. önce ara.. bak.. dene...
Armut direk ağzının içinde pişsin istiyor insanlar..
Sen bu spesifik konuda (ilk motorum kocaman olsun cesedim yakışıklı olsun) ilk yazan insan değilsin, son yazan da olmayacaksın.. Hergün aynı şeyler anlatmaya çalışmaktan gına geldi millete.
Du hatta bunna ilgili süper bir fikir geldi aklıma..