- Katılım
- 18 May 2011
- Mesajlar
- 49
İzmir de Kahramanlar da Parçacı Levent var. Oradan almıştım. Sorabilirsiniz.
Teşekkürler. Ben Kuşadasındayım. Parçacı Levent'in telefonu sizde var mı ? :silent:
İzmir de Kahramanlar da Parçacı Levent var. Oradan almıştım. Sorabilirsiniz.
regal almak istiyorsan ali ustada var zaten kendisi istanbultaki en iyi ustadır motor için ondan iyi ustada bulamazsın elinden gelenide yapar
görüşmedide tavsiye ederim bu arada bu fiyata daha iyi bulamazsın buna inana ben 6 yıldır aynı motoru kulanıyorum bütün bakımlarında ali usta yapmıştır maşşallah hiç bir sorun yaşamadım en kısa zamanda motoruna kavuşmanı dilerim
selam kardeş...Jantlar aynen uyuyor Ben ön jant'ı aldım ve taktım. Bu ay da arka jantı alıp takacağım.arkadaşlar bu rr dd 250 e-9 un jantları mct 250 ye uyuyor diyorlar bilginiz varmı?
Tereddütsüz 250 lik makina.ya arkadaşlar motor almayı düşünüyom yardımcı olursanız sevinirim regal raptor nasıl
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
slm arkdaşlar bnde aranıza yeni katıldım ve bir regal almayı düşünüyom sizce 125 likmi yoksa 250 likmi ne dersiniz ve bu makina nasıl tavsiye edermiÇok yakışıklı.snz:bounce:
arkadaşlar öncelikle merhaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
bişey soracam regal raptorun bazı modellerinde benzin deposunun üzerinde gri birşey takılı onun ne olduğu ile ilgili bilgi verebilirmisiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
arkadaşlar bu konujda bana yardımcı olabilecek kimse yok mu??????
arkadaşlar öncelikle merhaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
bişey soracam regal raptorun bazı modellerinde benzin deposunun üzerinde gri birşey takılı onun ne olduğu ile ilgili bilgi verebilirmisiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------
arkadaşlar bu konujda bana yardımcı olabilecek kimse yok mu??????

Çağrı, motorun hayırlı olsun... Merak ettiklerini tekrar yazarsan, bildiğim bi konu ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım... Keyifli sürüşler...