- Katılım
- 7 Ağu 2010
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
Geçenlerde mini dv kamera aldım. Ama bi türlü kamerayı sabitliyemedim motora. Çekiyorum bakıyorum göstergeler yol çizgileriyle beraber gözüküyor.( Debriyajın kablosuna takıyorum görüntü titriyor bu sefer. Bi çekiyorum yolun yarısı gözüküyor göstergeler gözükmüyor.
MOtorum mondial 125 Delüxe . Abi bi yardm edin şimdi.
Kamerada bu
İlk videomda bu
http://www.facebook.com/video/video.php?v=207846499260889&saved
MOtorum mondial 125 Delüxe . Abi bi yardm edin şimdi.
Kamerada bu
İlk videomda bu
http://www.facebook.com/video/video.php?v=207846499260889&saved