Bi yardım etseniz !

Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
24
Geçenlerde mini dv kamera aldım. Ama bi türlü kamerayı sabitliyemedim motora. Çekiyorum bakıyorum göstergeler yol çizgileriyle beraber gözüküyor.( Debriyajın kablosuna takıyorum görüntü titriyor bu sefer. Bi çekiyorum yolun yarısı gözüküyor göstergeler gözükmüyor.
MOtorum mondial 125 Delüxe . Abi bi yardm edin şimdi.
Kamerada bu

mini-dv-md80.jpg


1297531294_92828803_1-Mini-DV-sport-kamera-kem-spy-720-480-video-hangfelvetel-es-fotok-keszitese-4-ker.jpg

İlk videomda bu
http://www.facebook.com/video/video.php?v=207846499260889&saved
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst