Ucuz Kask Kamerası

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
http://www.youtube.com/watch?v=HxZsckWZOAQ


Kask kameraları malum çok pahalı...En azından benim için..

Kaskıma kamera nasıl yaparım diye düşünürken yukarıdaki amcayı gördüm..
Aklıma yatmadı değil..
Bide sizlere danışayım dedim..

Cihazın adı MD 80 ...

Yurtdışında 17euro civarı satışı olduğunu öğrendim..
Türkiyede bir sitede rastladım 50 lira civarı...

Çin ürünü muadilleri var...daha ucuz tabii..

saniyede 30 kare kayıt yapabiliyor..
720*480 kötü bir çözünürlük değil..
8gb'lık bir karta bu çözünürlükte 1.5 saat kayıt yapabiliyor..




Uploaded with ImageShack.us



Birincil İşlev: Dünyanın En Küçük Yüksek Çözünürlüklü Mini DV Kamerası
Ağırlık: Sadece 50g
görüş açısı: 62 derece
Bellek Format: Micro SD kart (Micro SD Kart dahil değildir)
USB Desteği: 1.1 ve 2.0
İşletim Sistemi: Windows 2000 / XP / Vista
Video ve Fotoğraf Biçimleri: Video = AVI formatında (720x480 @ 30fps)
Düşük aydınlatma, yüksek çözünürlüklü görüntü
Yüksek hızda kayıt ve hızlı hafif tepki
Giriş / Çıkış / Bağlantı:
- Güç ON / OFF
- Mini USB portu
- Kayıt düğmesin
- Mikro SD Kart yuvası
- İntegral Lanyard Konnektör
Sertifikasyon: CE, FCC
Boyutlar: 55mm x 20mm x 18mm
Katalog Ref: Mikro dijital video kamera, Anahtarlık DV kamera
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bence kötü değil, alınabilir...

şarj olayını nasıl halletmişler, 1,5 saat çekim yapabiliyormuymuş?
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
hafıza kartı o kadar alıyor ama aki o kadar veriyormu .?
bunu düşünmedim..

güzel soru..:D
bi bakiyim ona..
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
2 saat çalışma süresi, 250 saat bekleme süresi denmiş hakkında...
ebay'de kargo dahil 11$'dan başlayan fiyatlara bulunabiliyor, ben de düşünsem mi diye düşünmeye başladım şimdi:)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
8 saat aralıksız kayıt yazıyo...
ama pek tatmin edici bi cevap değil..

ama biraz kurcaladım ..baya baya sport kamera olarak kullanılıyor..
yanında klipsi ile geliyor..ve istediğin yere monte edebiliyorsun ...

http://www.youtube.com/watch?v=-vsxFcVpgmI&feature=related

zzr600 ile test sürüşü yapılmış burda..
renkler ve beyaz oranı düzgün gibi..lens mutlaka ışık değişimlerine çabuk tepki veremiyor..ama bence görüntü kalitesi fiyatına göre çok çok uydun..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:09 ----------

2 saat çalışma süresi, 250 saat bekleme süresi denmiş hakkında...
ebay'de kargo dahil 11$'dan başlayan fiyatlara bulunabiliyor, ben de düşünsem mi diye düşünmeye başladım şimdi:)

e alıcaksak...toptan alalım ...
tek tek kargo bedeli ödemeyelim bari..:)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
doğru,toptan alalım. ama benim tanıdığım top yok, kimden alacaksak alalım hadi :D

gerçekten de birleşirsek tek seferde lacaksak ona göre pazarlık şasımız da doğar türkiye de
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
doğru,toptan alalım. ama benim tanıdığım top yok, kimden alacaksak alalım hadi :D

gerçekten de birleşirsek tek seferde lacaksak ona göre pazarlık şasımız da doğar türkiye de

:D:D:D:D
akşam akşam...
Allahda seni güldürsün abi..

bence biraz kalsın abi konu...iyi bir alışverişmi olacak bilmiyoruz ki..
eğer bişi çıkmazsa alırız..
olmasada alırız..en fazla giden 50 liramız olur..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
:D:D:D:D
akşam akşam...
Allahda seni güldürsün abi..

bence biraz kalsın abi konu...iyi bir alışverişmi olacak bilmiyoruz ki..
eğer bişi çıkmazsa alırız..
olmasada alırız..en fazla giden 50 liramız olur..

tamam anlaştık, belki tecrübe paylaşımı da gelir :cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Şimdi kask kamerası kasktan görünen açıdan gittiğimiz yolu çekiyor diye başlayarak 1-2 şeyi sıralayayım...

Şu an Amerika'dayım ve Çin'den, Hong-Kong'tan ebay üzerinden sipariş verdiğim herşey sıkıntısız elime ulaştı şimdiye kadar...Türkiye de sipariş alınmayan ülkelerde olmadığına göre sıkıntı yoktur herhalde...

Ayrıca Türkiye içindeki kargo fiyatlarını göz önüne aldığımızda, Türkiye'de tek kişiye kargo alıp, sonra dağıtmak çok da daha mantıklı kalmıyor sanki direkt almaktan...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Ünal slm....Kamera kullanışlı ve uzun süre çekim yapabiliyorsa bende talibim.
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
41
http://urun.gittigidiyor.com/MINI-GIZLI-KAMERA-MD80-8-GB-DESTEKLI_W0QQidZZ30927607#aciklama

burda bir adet var arkadaşlar. hemen satın alma fiyatı 75 tl ama şuan açık arttırmada 25 tl.

pek ilgilenen yok sanırım gg de. 25 tl açılış fiyatı. sizde 25 teklif verip alabilirsiniz alacak varsa. 1 adet var sanırım...

not: kesinlikle ben satmıyorum arkadaşlar. google a md80 kask kamerası yazınca bu çıktı. yukarıdada 50 tl tr dediğiniz için bunuda göstermek istedim
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
http://urun.gittigidiyor.com/MINI-GIZLI-KAMERA-MD80-8-GB-DESTEKLI_W0QQidZZ30927607#aciklama

burda bir adet var arkadaşlar. hemen satın alma fiyatı 75 tl ama şuan açık arttırmada 25 tl.

pek ilgilenen yok sanırım gg de. 25 tl açılış fiyatı. sizde 25 teklif verip alabilirsiniz alacak varsa. 1 adet var sanırım...

not: kesinlikle ben satmıyorum arkadaşlar. google a md80 kask kamerası yazınca bu çıktı. yukarıdada 50 tl tr dediğiniz için bunuda göstermek istedim

GG deki mantıklı ve makul gözüküyor.25 tl ye alınır.
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Şu anda ben de bu kameradan kullanıyorum.

Çinli kopyalarından aldım. İlginçtir ama kopyaların çözünürlüğü ve FPS oranları daha iyi. HD'e yakın çekim yapıyor. Youtube'da benim de test videom var, akşam evden linkini eklerim.

Şarjı 2 saat rahat gider, ama batarya ömrü nasıldır bilemem.

Fiyatına göre elbette süper ürün ama elbette eksi noktaları var.

1- Çekim açısı geniz değil, tüm sport kameralarda bu açı daha geniş. Bu sebeple kayıt alanı dar. Alan dar olunca 5-10 derecelik sapmalar bile görüntü alanını çok değiştiriyor. Denemelerim esnasında defalarca sadece göstergeleri veya gökyüzünü çekmişliğim var. Doğru açıyı bulmak zor.

2- Kameranın kayıtta olduğunu belirten 2 küçük led'i ışıklı ortamda farketmek mümkün değil. Kayıtı başlatan düğme çok ufak olduğundan basıp basmadığınızdan emin olmak için ledleri kontrol etmek gerekiyor, ama aydınlık ortamda edemiyorsunuz.

3- Düğmeleri çok ufal olduğu için eldiven ile açıp kapamak imkansız. Çıplak elle bile zorlanabilirsiniz.

4- Suya dayanıklılık sıfır, kask içinde bir yere monte etmezseniz yağmurda kullanım imkanı yok.

5- Görüntünün altında kocaman tarih ve saat göstergesi var ve kaldırılamıyor.

Özellikle kask kamerası almak istiyorsanız, 140 TL gibi rakama satılan daha büyük kameraları tercih edin. Hatta biraz daha paraya kıyıp profesyonel bişey alın, lazer ile hedef belirleyenler, belli aralıkla süper kaliteli fotoğraf çekenler bile var. Ben bunu 35 TL aldım, çöpe gitse ne olur mantığı ile aldım. Arada kaskta kullanıyorum, ama örneğin bir toplu gezinin tüm kaydını yapmayı üstüme alamam, saçma sapan yerleri çekip arkadaşlara rezil olmak var. Fakat uçurtma ve RC araçlarda bile kullanıp eğlenebilirsiniz.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
387
aynı ürünü bende kullanıyorum gayette güzel iş görüyor 40 tl civarlarında ben didona fren markezinin yanına tripotla monte ettim kullanın derim koay gelsin
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Bende varım, eğer mantıklı fiyatlarla birkaç kişi birden sipariş verirse (toplu diyip riske girmek istemedim :)) çok daha uygun olacaktır, herkeste aynı görüşte sanırım.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Dezavantajları var tabii...

Ama fiyat ve performans karşılaştırması yapıldığında yindede iyi bir alışveriş gibi duruyor..
Hatta 140 milyonluk olan su geçirmez olanınya karşılaştırdığında çözünülürlük olarak bu ürün daha iyi gibi duruyor..


Cihazın nereye sabitlendiği çok önemli gibi..Saçma bi yere koyarsak saçma sapan yerleri çekme olasılığı çok yüksek...
Bence böyle bir kamerayı motora değilde kendi üstümüze monte etmemiz hem çekim kalitesini yükseltecektir..(Titreşimi nispeten önlemiş oluruz..)
Hem unutulma durumumda saçma sapan yerleri değil gittiğimiz yerleri kayıt altına alırız..
Hemde sök çıkar uğraşmıyor oluyoruz..
Sürekli yol çekmektense indiğimizde gördüklerimizi kayıt altına alması bence daha faydalı gibi..

boyrazın bahsettiği gibi açı sıkıntısı evet var..Test çekimlerinde bariz farkediliyor..
Ama verdiğim ilk videodaki uygulamada olduğu gibi kaskın içine göz hizasına bi yere koyarsak sanırım bu sorunu büyük ölçüde aşmış olabiliriz..

Aslına bakarsanız bu cihazın en büyük sıkıntısı ne çektiğinizden haberiniz olmaması..
Akşam geldiğinizde abuk sabuk bişiler seyretmek can sıkıcı olabilir..:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst