- Katılım
- 25 Haz 2005
- Mesajlar
- 1,892
tebrikler gürol bey; çok güzel olmuş,harika iş çıkartmışsınız orijinalinden hiç farkı yok.
bende şimdilik bir scooter almaya karar verdim. seçeneklerim arasında eleye eleye sym FIDDLE II 125 modelinde karar verdim gibi..
2010 model 960 kmde bir adet beyaz renk kadıköyde bir motosiklet mağazasında buldum.kredi kartıma 12 taksit yapacaklar. fiyatıda sıfırından 500 tl daha uygun ve plaka masrafı olmayacak. yalnız ön camı belirsiz kaldı,bulmaya çalışalım dediler. bulamazlarsa bakacağız çaresine artık..
shadowdan sonra böyle küçük bir motorla ne hissedeceğim merak ediyorum. gerçi kullananlar oldukça memnun. kartaldaki altan motor aynı zamanda yetkili servisi.. bu zamana kadar hiç bir sorunla karşılaşmadık diyorlar. garanti süreci,yedek parça, mekanik aksamda arıza olayı falan bir sorun olmaz diyorlar..
bakalım attan inip merkebe binmiş gibi olmayalımda...
bende şimdilik bir scooter almaya karar verdim. seçeneklerim arasında eleye eleye sym FIDDLE II 125 modelinde karar verdim gibi..
2010 model 960 kmde bir adet beyaz renk kadıköyde bir motosiklet mağazasında buldum.kredi kartıma 12 taksit yapacaklar. fiyatıda sıfırından 500 tl daha uygun ve plaka masrafı olmayacak. yalnız ön camı belirsiz kaldı,bulmaya çalışalım dediler. bulamazlarsa bakacağız çaresine artık..
shadowdan sonra böyle küçük bir motorla ne hissedeceğim merak ediyorum. gerçi kullananlar oldukça memnun. kartaldaki altan motor aynı zamanda yetkili servisi.. bu zamana kadar hiç bir sorunla karşılaşmadık diyorlar. garanti süreci,yedek parça, mekanik aksamda arıza olayı falan bir sorun olmaz diyorlar..
bakalım attan inip merkebe binmiş gibi olmayalımda...
