[Denizli - MT]

Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
DENİZLİ MT; 2-3-4-5 Haziran Kuşadası motosiklet şenlikleri, 9-10-11-12 Haziran Fethiye dünya enduro şampiyonası var ilgili arkadaşlara duyrulur.


23-24-25-26 Haziran Marmaris motosiklet şenliği.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:57 ----------

23-24-25-26 Haziran Marmaris motosiklet festivali

evet güzel bir festival olacak gibi ama benim aklında manavgat festivali var duruma göre bakalım güntekin hocam gitmek istersen gideriz hangisi uygun olursa

Ben mümkün olduğunca hepsine katılmaya çalışıyorum, Müsait'im. Geçen haftaki Kuşadası festivaline Denizliden arkadaşlar katıldılar, ben sınavlar nedeniyle katılamadım. Nasib olursa Perşembe Fethiye ye gitmeyi düşünüyorum.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
23-24-25-26 Haziran Marmaris motosiklet şenliği.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:57 ----------



Ben mümkün olduğunca hepsine katılmaya çalışıyorum, Müsait'im. Geçen haftaki Kuşadası festivaline Denizliden arkadaşlar katıldılar, ben sınavlar nedeniyle katılamadım. Nasib olursa Perşembe Fethiye ye gitmeyi düşünüyorum.

tabiki arkadaşlar herkes gezilere katılsın katılabildiğiniz kadar lastiğiniz yere düz bassın :) bi ara toplancaz haftaya hazır olun
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
tabiki arkadaşlar herkes gezilere katılsın katılabildiğiniz kadar lastiğiniz yere düz bassın :) bi ara toplancaz haftaya hazır olun

hazırık bekliyoruz, yarın akşam ayak basıyorum denizliye;
toplantıda herkesin katılımıyla buluşmak dileğiyle...
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
eee hocam bizim farkımız ortaya çıkmıştır sanırım :)

Evet ortaya çıktı. üç kişi bir araya gelip 20 km honaza bile gidemiyorsunuz. Sakın bu sözüme alınma. Bu bir özeleştiridir. Buna kendimi de dahil ediyorum. Fakat önce de belirttim ben ailemle geziyorum. Biraz sonra da 2 motor Güney'e çıkıyoruz.
 
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
29
Arkadaşlar niye toplanıp gezi düzenlenilmiyorki hala .S
Eğer honaza gitmek isteyen varsa gidelim, boştayım uzun süre :) Bende arkadaş yada akrabalarla gezerim genelde fakat burdan arkadşlarlada tanışıp takılmak isterim ;)
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Evet ortaya çıktı. üç kişi bir araya gelip 20 km honaza bile gidemiyorsunuz. Sakın bu sözüme alınma. Bu bir özeleştiridir. Buna kendimi de dahil ediyorum. Fakat önce de belirttim ben ailemle geziyorum. Biraz sonra da 2 motor Güney'e çıkıyoruz.

yorum yapmıyorum ama böyle konusmalar yapmayalım
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
yorum yapmıyorum ama böyle konusmalar yapmayalım

Bir konu hakkında özeleştiri yapmak, o konu üzerindeki hataları bir daha yapmamak içindir. Mükemmellik detayda saklıdır. O yüzden özeleştiri yapmaktan korkmaktansa, değerlendirmek başarıya ulaştırır. :rendeer::rendeer:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Evet ortaya çıktı. üç kişi bir araya gelip 20 km honaza bile gidemiyorsunuz. Sakın bu sözüme alınma. Bu bir özeleştiridir. Buna kendimi de dahil ediyorum. Fakat önce de belirttim ben ailemle geziyorum. Biraz sonra da 2 motor Güney'e çıkıyoruz.

3 kiş toplanıp honaza gidememek değil hocam sorun istesek denizliedn 50 motorda çıkartırız biz gerekirse 290 km yolu 2 motorda gideriz tek motor didimede giderim önemli olan herkesin uygun zamnını denk getirmek benim motorun 5000 bakımı geldi o yüzden binemeiyorum önderin işleri yoğun binemiyor hilminin işleri var ben daha yeni yeni kendime geliyorum kaan sorumluluk sınavlarına çalışıyor biz 2 motor yola çıkarken kimse arkamızda durmuyorsa ben bi yere gidilceği zamn 3. motoru eksikliğini duymam herkesin birbirine ne kadar sahip çıktığını orda yardımlarınızı harbiden esirgemediğinizi ben ve kaan biliyoruz ama sorun şu bu foruma giren herkes gezi yok mu gezi yokmu toplantı yokmu diyor yapıyoruz ya millet gelmiyor yada gelenler cc farkından dolayı ayrılıyor bizde büyük cclerle yola çıktık altımızda şimdi biz kendilerini ezikliyormuyuz hayır problem şu yaz gelince ortaya çıkan mantar motorcularla takılmıyoruz takılmıyacağızda bu yüzden bizim gezimiz az ve öz olur gelen gelir gelmeyen gelmez ....

yorum yapmıyorum ama böyle konusmalar yapmayalım

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Sizin birtek sorununuz var; 1.Herkes ortalığa konuşuyor. 2. Bir yere gidelim deniliyor fakat o gün kimse gelmiyor. Motor sevgisi muhabbeti 2 tekerle başlar bunun cc farkı hiç de önemli değil, Büyük kulüblerde her cc den motor var. Adamlar uzun yolculuklarda cc gurupları yapıyor ama yine beraberler. Kendin şahit oldun Adana gurubu; 125 cc 150 cc 250 cc 650 cc mesafe 650 km. önemli olan ağız ve gönül birliği yapabilmek. Senin Eğirdir için ne kadar çabaladığını kendini ne kadar parçaladığını biliyorum altı üstü 200 km yol. sonuç? arkana sadece bir kişi takabildin (Denizli il temsilcisi olarak)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:54 ----------

yorum yapmıyorum ama böyle konusmalar yapmayalım

Eğer benim buraya yazmamdan rahatsız oluyorsanız saygı duyarım, Kimseyi de rahatsız etmem. Benim babamın yeri değil, bunu açıkça belirtebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
29
Arkadaşlar ne bu muhabbetler. Cc farkıda ne demek oluyor adamın içinde motor sevgisi varsa isterse pejoyla cıkar seizinle gezer ...Bu ithamları oldukca aşağıylayıcı buluyorum ve sizlere yakıştıramıyorum....
Mantar motorcu da ne demek adamın kaç senedir motor sürdüğünü nerden biliyorsunuz foruma yeni kaydolup gezi yapalım tanışığ kaynaşalım diyen insanlara bumu saygınız bumu birliğiniz ve hoşgörünüz? Millet burda aynı sevda yolunda olduğu için var kim ve ne olduğu ve kaç senedirde motor kullandığı önemli mi bu kadar?

Yazıkkk gerçekten yazık...
Üstüne alınan alıncsın lafım ortaya...


Güntekin arkadşın sölediklerine de katılıyorum ;)

İyi günler...
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Sizin birtek sorununuz var; 1.Herkes ortalığa konuşuyor. 2. Bir yere gidelim deniliyor fakat o gün kimse gelmiyor. Motor sevgisi muhabbeti 2 tekerle başlar bunun cc farkı hiç de önemli değil, Büyük kulüblerde her cc den motor var. Adamlar uzun yolculuklarda cc gurupları yapıyor ama yine beraberler. Kendin şahit oldun Adana gurubu; 125 cc 150 cc 250 cc 650 cc mesafe 650 km. önemli olan ağız ve gönül birliği yapabilmek. Senin Eğirdir için ne kadar çabaladığını kendini ne kadar parçaladığını biliyorum altı üstü 200 km yol. sonuç? arkana sadece bir kişi takabildin (Denizli il temsilcisi olarak)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:54 ----------



Eğer benim buraya yazmamdan rahatsız oluyorsanız saygı duyarım, Kimseyi de rahatsız etmem. Benim babamın yeri değil, bunu açıkça belirtebilirsiniz.

yok rahatsız olmadın tabi kimsenin babasının yeri degil yaz hocam yaz bence sorun yok ama motorla ilgili olursa sevirim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst