Ön cam yapalım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncamımdaki çizikler canımı sıkıyordu,zaten givinin camları oldum olası şekilsiz gelir bana uzun ve dar oluyorlar atın kulağındaki kelebekler gibi,ne yapayım derken derken Givi cam hoşuma gitmiyor ama bağlantı aparatları oldukça iyi iş yapıyor onları kullanarak zaten yolun yarısını gitmiş olacağım
Hadi yapayım dedim en az 500 lirada cebimizde kalsın
yapabilirmiyim bilemem ama denerim dedim oturdum pc başına açtım çizim programını onu çizdim bunu çizdim hoşuma gidenleri 1/1 ölçüde çizim alıp koli mukavvasına yapıştırıp kestim ve motorun önüne monte edip genişlik ve yüksekliği kontrol ettim çizimde güzel duran cam motorda hoş olmayabiliyor sanırım 8-10 kere degişik degişik ölçü ve biçimlerde denedim,çok şpor sevmediğimden yarasa kesim camda karar kıldım pek bir nostaljik olacaktı











Bu camlar genelde 3,5 mm kalınlığında oluyorlar,dedim biz TÜRK üz bize bu kalınlık yetmez ben 5 mm yapayım ısıtıp şekil vermek için kalıp falan gerekiyor ama ısıtmadan camı içten ve dıştan gerekli radyusta bükülmüş iki ayrı paslanmaz parça ile sıkarak kendi esnekliği ile sabit ayaklara monte edebilirim, paslanmazlarıda 5 mm kalınlığında düşünerek çizdim bu okadar kolay bir şey degil arkadaşlar her parçanın büküm çapı farklı oluyor 5mm dıştaki paslanmaz sonrasında 5 mm camın kendisi ve büküm olduğunda içteki 5 mm paslanmaz malzemelerin kalınlığından dolayı daire çapı içeriye gittikçe düşer delik merkezlerinden kaçar o yüzden iyi hesaplamak gerekli neyse onuda hallettim ama yinede içteki paslanmazdaki delikleri freze kanallı yaptım(çizim ve fotolarda görülmekte) ve hepsini lazerde kestirdim.







Kesilen parçalar polisajdan sonra toplanınca bayağı birşeye benzedi gibi duruyor



Tam bu arada balkondaki kaktüs çiçek açtı ,nadiren açıp 8 saatte ölen çiçekleri sizlerde görün dedim



Ve camın motor üzerindeki son hali












 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Eline sağlık çok güzel olmuş. açıkçası ilk okumaya baladığımda camı siperliği kartondan yapacağını düşünmüştüm. :D
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Harika iş çıkartmışsın. Toplam maaliyet nedir?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi ben honda fabrikasında müdür olsan seni arge müdürü yapardım çok güzel projeler geliştiriyorsun tebrikler:cat: çalışmalarının devamını diliyorum bu işleri severek yaptığın belli eline sağlık:rendeer: honda arge cilere boşuna maaş veriyor yani
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürol Abi maaşallah elinden de her iş geliyor.
Camı 5mm yapman bencede daha mantıklı olmuş, bu şekilde rüzgara karşıda daha dirençli olacagını düşünüyorum.
Zira benim motorların hepsinde ön cam orjinaldi ve yüksek hızlarda sallantı yapiyordu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ben honda fabrikasında müdür olsan seni arge müdürü yapardım çok güzel projeler geliştiriyorsun tebrikler:cat: çalışmalarının devamını diliyorum bu işleri severek yaptığın belli eline sağlık:rendeer: honda arge cilere boşuna maaş veriyor yani

Valla kardeş sen ikinci kez aynı şeyi söylüyorsun)) üçüncüde kesin bu adamların başını yiyeceksin işlerinden edeceksin ha))
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Valla kardeş sen ikinci kez aynı şeyi söylüyorsun)) üçüncüde kesin bu adamların başını yiyeceksin işlerinden edeceksin ha))

güzel'e güzel derim güzel benim olmasa da:cat: abi güzel olmasa allaha açarım agzımı yumarım gözümü her türlü eleştiriyi yaparım eğer buna bir kişi muhalefet olsun beğenmesin yani bende bikini giyer gezerim:queen:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
yayinlamisin projeyi, cok guzel olmus eline saglik (kaktus detayinida cok sevdim, tesekurler),. diger projen nasil gidiyor bu arada?
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
İyidir iyi,güzel çalışma gençlere örnek olma böyle de olur dimi
Saygılar
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
abı yazdıgın yazıları okuyorumda masallahın var cıdden elınden her sey gelıyor super bır calısma olmus.
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
57
Çok güzel çalışma olmuş. Ufak bir önerim olacak; camın kenarlarına balıksırtı freze çektirebilirseniz çok daha iyi duracağını düşünüyorum. Not: Bu haliyle de gayet güzel. :cat:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
gerçekten kaliteli...
ilk başta okurken pek kaliteli bişey çıkmasını beklemiyordum ama maşallah işçiliğinizi konuşturmuşsunuz motorada yakışmış hani:wiinkk:eek:rjinal olmuş resmen:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst