Yeni Motosikletim BMW R 1200 GS

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
Honda Shadow motosikletimi sattıktan sonra yeni bir arayış içine girmiştim. Mayıs ayı sonlarında İstanbul’a eşimle birlikte gezme amaçlı gittiğimde
Borusan oto İstinye satış merkezine bilgi amaçlı uğradım. Beyaz renkli R 1200GS modeli için gerekli bilgileri alıp memlekete döndüm.

Mali işlemleri hallettikten sonra, 11.Haziran Cumartesi günü sabahı soluğu İstinye Borusan oto önünde aldım.







İstanbul’da mesai geç başlıyor galiba. Sabah 08.30 olmasına rağmen personel gelmemişti henüz. Tükanı ben açtım anlayacağınız.



Otomobillere dönüp bakmadım bile, benim derdim iki teker.



Ortamdan genel görüntü aldım. Hazır kimsecikler yokken bütün motosikletlere birer kez bindim.Hatırları kalsın istemem.
Konuyu dağıtmamak için çektiğim diğer fotoğrafları koymuyorum şu an.













Nihayet motosiklet satış sorumlusu Gökçe ARPAD Hanımefendi geldiler.
Güler yüzü ve samimiyeti için kendisine çok teşekkür ediyorum.



Aksesuar bölümüne geçerek Burak KIRANTA Beyefendiyle samimiyeti ilerlettik.

Fuarda pantolon almıştım kendisinden.Elazığ’dan yanımda getirerek üst kısmını denedim ve aldım.





Müstakbel motorumla poz vereyim şöyle. Birbirimize yakıştık gibi.







Enduro, navigasyonsuz olmasa yeridir.Garmin Zumo 660 modelini sipariş vererek Borusan oto’da Gökçe Hanım’a ulaştırılmasını istemiştim.
Emaneti benim yanımda açtı. Nezaketi için teşekkür ediyorum.











İlgili servise götürerek ön bilgi aldık. Navigasyonu kendisine emanet ederek memlekete döndüm.
Motosikleti 20 Haziran günü teslim almaya gittiğimde takılmış olacak.









Motosiklet sürücü aksesuarı sorumlusu Burak KIRANTA’nın tavsiyesiyle bir adet kask aldım.
Gerekli aparat yurt dışından geldikten sonra takılacak. Böylelikle telefon görüşmelerimi kask başımda iken yapabileceğim.
İleri birtarihte eşim için de alırsam sohbet ede ede gideriz artık.



Bu akşam Elazığ'dan İstanbul'a uçuyoruz eşimle. Nasip olursa 20.Haziran.2011 Pazartesi günü (Yarın)Borusan oto İstinye şubesinde olmayı ve motosikletimi teslim almayı hayal ediyorum.

İlk etapta Ankara'ya varıp bir gece konakladıktan sonra Elazığ'a hareket etmeyi planlıyoruz.

Kazasız belasız yolculuk etmek için Allah'a dua ediyorum.

allah hayırlı uğurlu etsin hocam inşallah
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Hayırlı olsun lütfen dikkat edelim....:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 ----------

En güzel tarafı 0 km makina almak....:queen: allah kısmet ederse xx in 2012 modeli çıkarsa alacağım...:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
hayırlı olsun, elazığa gidene kadar rodaj tamamlanmış olur. Elazığda veya Malatya da motorun bakımını yapabilecek BMW servisi varmı bilmiyorum ama inşallah sorun olmaz. Güle güle kullanın...

ben doğru düzgün bir servis bulamadım bu iki şehirde. önerisi olan yazsın ve ne olur 3a aliekber falan demesin.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
bende mart ayında hayatımda ilk kez ist.a gitmiştim..aslında gerçek anlamda oraya gitmemim sebebi yani hayalim olan 1200gs i görmek için gidecektim 1tanede tişört alacaktım para biriktirmiştim(öğrenci olunca adam 27€tişört bu arada)))..ist..bilmediğim için sarıyer uzak dediler..gidemedim ama tişörtü aldım..bu fotoları böle yakından görmek güzel tşkler..hayırlı olsun motor bu arada...
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
69
imrendirdin hakikaten hocam, hayırlı olsun tekerin daima düz bassın :rendeer:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
46
kazasız, belasız kullanmak nasip olsun. en çok istediğim motosiklet bu çok kafaya taktım ama yazılanı çizileni biraz fazla takıyorum ben galiba,:pr: kronik sorunları olan bir motosiklet :salut: yedek parça ve servis konusunda kullanıcıları ateş püskürüyor. ne hikmetse. ve sonra varadero tercih ettim bu sebepleri göz önünde bulundurarak, uzun yol yapacam allahın izni ile. :wiinkk: yolda sorun yaşatmasından çok korkuyordum, neyse çok uzattım galiba inşallah sizde takılmazsınız yazılanlara benim gibi. çok sağlam çıkar umarım. hayırlı uğurlu olsun:mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
hocam eğer o motor büyük gelirse benim ybr ile takas yapabiliriz..üste para filanda istemem..maksat işin görülsün....:pl:::evil:::pl::queen::queen::queen::queen:




şaka bi yana Allah nazarlardan saklasın.tekeriniz her daim düz bassın...güzel günlerde güle güle kullanın....:cat::rendeer:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
hocam şimdiden hayırlı olsun motorunuz..allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin..:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın.

bu arada arkadaşlar fotoğraf içeren konuya cevap yazarken ilk mesajdan alıntı yapmanızın sebebi nedir ???????
aynı fotolar aynı sayfada defalarca gösterilince ne oluyor ???
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Hayırlı uğurlu olsun.Herkes bir gün 1200 gs li olacak söylemini ben şimdilik duymayayım,zaten tuu kaka öh öhö ... Bir gün beraber sürme temennisi ile hayırlı olsun tekrar şaka bir yana bende aslen malatyalıyım bayramda shadowları buluştururuz derken enduro-shadow mu olacak şimdi??:):)
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Güzel temennileriniz için hepinize teşekkür ederim arkadaşlar.

Pazartesi öğleden sonra yola çıkıp, çarşamba günü öğleden sonra Elazığ'a vardık çok şükür.

Dönüş ile ilgili fotoğrafları en yakın zamanda buraya koymayı düşünüyorum.

hayırlı olsun... hayallerimi süsleyen bir motosilete sahip oluyorsunuz.....

Hayallerindeki motosiklete en kısa sürede kavuşursun inşallah.


Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.

BMW' larda rodfaj var mı bilmiyorum. Ama rodajı şehirlerarası yolada yapıyor olacaksınız.

Tadını çıkararak gidersiniz.

Yolunuz açık olsun.

BMW'lerde de rodaj var tabii. Yolda yapmış olduk.

hayırlı olsun, elazığa gidene kadar rodaj tamamlanmış olur. Elazığda veya Malatya da motorun bakımını yapabilecek BMW servisi varmı bilmiyorum ama inşallah sorun olmaz. Güle güle kullanın...

En yakın servis Adana ve Mersinde imiş. Gezmek için bahanemiz hazır yani.

bende mart ayında hayatımda ilk kez ist.a gitmiştim..aslında gerçek anlamda oraya gitmemim sebebi yani hayalim olan 1200gs i görmek için gidecektim 1tanede tişört alacaktım para biriktirmiştim(öğrenci olunca adam 27€tişört bu arada)))..ist..bilmediğim için sarıyer uzak dediler..gidemedim ama tişörtü aldım..bu fotoları böle yakından görmek güzel tşkler..hayırlı olsun motor bu arada...

Öğrencilik hayatın biter de hayata atılırsan zamanla istediğin motosikleti alabilirsin. Biraz sabretmelisin.


kazasız, belasız kullanmak nasip olsun. en çok istediğim motosiklet bu çok kafaya taktım ama yazılanı çizileni biraz fazla takıyorum ben galiba,:pr: kronik sorunları olan bir motosiklet :salut: yedek parça ve servis konusunda kullanıcıları ateş püskürüyor. ne hikmetse. ve sonra varadero tercih ettim bu sebepleri göz önünde bulundurarak, uzun yol yapacam allahın izni ile. :wiinkk: yolda sorun yaşatmasından çok korkuyordum, neyse çok uzattım galiba inşallah sizde takılmazsınız yazılanlara benim gibi. çok sağlam çıkar umarım. hayırlı uğurlu olsun:mrgreen:

Benzer sözleri ben de işittim ama kulak asmadım.

Honda'nın Varedero modeli BMW R 1200 GS'in yerini tutmaz ama şaftlı olsaydı tercih edebilirdim.Allah rast getirsin, kronik arızası olan bir motosiklet bana denk gelmesin diye dua ederek gidip aldım.
Hayırlısı artık.

Hayırlı uğurlu olsun.Herkes bir gün 1200 gs li olacak söylemini ben şimdilik duymayayım,zaten tuu kaka öh öhö ... Bir gün beraber sürme temennisi ile hayırlı olsun tekrar şaka bir yana bende aslen malatyalıyım bayramda shadowları buluştururuz derken enduro-shadow mu olacak şimdi??:):)

Shadow'un yeri de ayrıdır. Beraber sürmeyi çok arzu ederim.
Memlekete gelirseniz arayın bizi.


.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
20.Haziran.2011 pazartesi günü kaldığımız otelde kahvaltımızı yapıp, Borusan oto İstinye'ye vardık.
BMW motosiklet satış sorumlusu Gökçe ARPAD Hanımefendi her zaman olduğu gibi güler yüzüyle karşıladı bizi.



Servis çalışanlarından Murat Bey Elazığ'dan yanımda getirdiğim tesçil plakasını özenle monte etti.





Navigasyon cihazı monte edilmişti. Kullanım kılavuzunu bir ara okumam gerekecek.







Arka çantasına ilave olarak sırt ve bel dayama taktırmak istedim. Monte için söküldü yerinden.









Arka çantanın montesinden sonra bina yerleşkesi içinde alıştırma turları attım.











Bütün işlemler bittiğinde yolculuk vakti geldi. Gökçe Hanım bizi uğurladı, sağ olsun.













Fatih Sultan Mehmet Köprüsünü geçerek yola koyulduk. İlk otuz kilometre İstanbul trafiğine de yabancı olduğumdan tedirginlikle geçti.
Sonrasında gayet rahat ve zevkli bir yolculuk sürdü. Kocaeli civarlarında ilk molamızı verdik.





Bolu dağı tünellerini geçtikten sonra ikinci çay molamızı da verdik.
Ankara Öğretmenevinde gecelemeyi planlarken tavsiye üzerine Abant'a yöneldik.





İyi ki karar değiştirmişiz.









































Sabah kahvaltısından sonra Abant gölü milli parkına gitmeye, dönüş yolunu Mudurnu, Nallıhan,ayaş üzerinden Ankara'ya doğru yapmaya karar verdik.

















































Ayaş ilçesine varmaya yakın güzel bir yerde daha mola verdik.









Kırşehir Eğitim Yüksekokulunda bir yıl görev yapmıştım.Öğretim görevlisi arkadaşlarımla bir araya gelip hasret giderdik.



İkinci gecelemeyi yaptığımız Kırşehir'den sabahleyin ayrıldık.





Gürün,Darende, malatya istikametinde yola devam ederek çarşamba günü öğleden sonra Elazığ'a varmış olduk.
Güzel bir gezi oldu bizim için. Motosikletin rodajını yolda yapmış olduk.

Daha nice gezileri sizlerle paylaşmak umuduyla hepiniz sağlıcakla kalın.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst