Mz 301 Fun'a çanta demiri yapalım...

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Bazı arkadaşlarında bildiği üzere bir buçuk ay önce Mz 301 Fun aldım.4 senedir scooter kullanıcısı olarak motosikletin benim için arabadan farkı yoktu.Hiç eşya taşımak için sıkıntı yaşamamıştım.Oysaki mz'in koltuğu dahi açılmıyor.Eee hal böyle olunca ve çanta demiri yaptıracak bir demirci bulamayınca iş başa düştü :cat:

Malzeme ve maliyet listesi oluşturayım:

1- Çanta (scooterımdan söktüm) Maliyet "sıfır"...
2- Çanta demiri için profil borular (Evdeki hurda profilleri değerlendirdim) Maliyet "sıfır"...
3- Elektrod-- 2,5 lira
4- Zımpara-- 1 lira
5- Sprey boya-- 5 lira
6- Yanık kremi (deri tazelemek ve acıyı almak için birer krem)-- 7,5 lira

Toplam maliyet: 16 lira...

NOT: Yanık kremi ne alaka derseniz eğer.Kaynak yaparken gözlük kullandım.Ama yüzümün kaynaktan yanacağı hiç aklıma gelmemişti :pale: Siz siz olun uzun süreli kaynak yapacaksanız kaynak maskesi kullanın :cat: Yoksa çok feci acı çekebiliyorsunuz :p

Bu arada çok fazla foto çekme imkanım olmadı.Ama fikir edinmeniz için yeterli olacaktır :cat:

Hadi artık başlayalım

img0232t.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17
Koltuk ve arka grenajları sökerek demir için ölçüler almaya başlıyoruz.

img0231sp.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17
Demirleri aldığımız ölçülere göre kestikten sonra zımparalayıp boyuyoruz.(kaynak yaptıktan sonra sadece kaynak yerlerini boyamak kalacak)

img0233vq.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17
Başlıyoruz demirleri birbirine kaynaklamaya.

img0234ah.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17
Kaynak işi bitti.

img0236wx.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17

img0237z.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17
Boyanmadan önceki hali.

img0239jt.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17
Boyandıktan sonraki hali.

img0238qdv.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17

img0240iz.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17
Yaptığımız demiri şaseye vidalıyoruz.

img0241sq.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17

img0242nn.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17
Grenajlarıda taktık.Çantayı takmak kaldı bir tek :cat:

img0243yw.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17

img0244ph.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17

img0250ox.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17

img0251ra.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17

img0252r.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17

img0253u.jpg

By mehmetcalli35 at 2011-06-17

Bir dahaki MT Kendin Yap bölümünde görüşmek üzere :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel olmuş..Eline sağlık...Ama Çanta pek iyi durmamış....:wiinkk:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
sen çanta demiri değil
resmen arkadan gelecek darbelere karşı koruma demiri yapmışsın :)
güzel olmuş iyi günlerde kullan
inş. o çantayla bol bol para taşırsın :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
eline sağlık çok güzel bir çalışma olmuş güle güle kullan :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bende kırmızı bir çanta var... Hoşuna giderse sana vereyim... :cat:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Güzel olmuş..Eline sağlık...Ama Çanta pek iyi durmamış....:wiinkk:

Çantanın güzel durmadığının farkındayım alper abi.Ama bu aralar duygusal sıkıntılarım olduğu için yeni çanta alamadım.Scooterın çantasını kullanmak zorunda kaldım.

Bende kırmızı bir çanta var... Hoşuna giderse sana vereyim... :cat:

Olabilir abi neden olmasın.Benim çantadan daha güzeldir herhalde :cat: Fotoğrafını çekip ekleme imkanın varmı abi :silent:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Sağolasın.Hızımı alamadım yan çanta demirlerinide yapıyordum.Ama yan çantaların olmadığını hatırlayınca yapmaktan vazgeçtim :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst