- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, 2. el motor arayışım sürüyor. Bugün bir CBR125 e baktım. Kırmızı renk, 23.000 km de 2006 model. Dışı falan da gayet temiz
Herneyse bir tur istedim, 6.000 devirden sonra benim Kymco ck 125 den bıle fazla titriyor. :silent:
Bide bunların kesicisi 11.000 de değilmiydi, zorladım motoru duman atıyormu diye 12.500 e kadar falan geldi. :silent:
Bunlar normal mi acaba
Herneyse bir tur istedim, 6.000 devirden sonra benim Kymco ck 125 den bıle fazla titriyor. :silent:
Bide bunların kesicisi 11.000 de değilmiydi, zorladım motoru duman atıyormu diye 12.500 e kadar falan geldi. :silent:
Bunlar normal mi acaba