- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3,389
Ben 120 km hızla giderken 3.8 litre sarf ediyordum, 14 HP Mondial 150 MR'ımla.
Şimdi aynı hızı 80 HP'lik Hyosung GT 650'mle yapıyorum. 5 litre civarı bir sarfiyat var. Arada neredeyse 1 litre gibi saçma bir rakam var. Kısacası Mondial'in daha yolu var, bir kaç level daha atlaması gerekiyor.
Şimdi aynı hızı 80 HP'lik Hyosung GT 650'mle yapıyorum. 5 litre civarı bir sarfiyat var. Arada neredeyse 1 litre gibi saçma bir rakam var. Kısacası Mondial'in daha yolu var, bir kaç level daha atlaması gerekiyor.





