- Katılım
- 13 Kas 2008
- Mesajlar
- 191
isak kardeş LPG ruhsata işlimi :cherry::cherry::cherry:
şaka bi yana gaz deposu scooter da sele aldında olduğundan şase ile BELKİ korunabilir ama arka çanta içinde bir piknik tüpü ... aman allah korusun .. intihar komandoları gibi gezmeyelim ortalıkta...ya zaten 15 krş yakıyo araçlarımız ...motosiklet & LPG kulağa bile hiç hoş gelmiyo... illede daha ekonimik olucaksa elektriklilerin biraz daha geliştirilmesini beklemek zorundayız.. bu acizane benim fikrim tabi..
şaka bi yana gaz deposu scooter da sele aldında olduğundan şase ile BELKİ korunabilir ama arka çanta içinde bir piknik tüpü ... aman allah korusun .. intihar komandoları gibi gezmeyelim ortalıkta...ya zaten 15 krş yakıyo araçlarımız ...motosiklet & LPG kulağa bile hiç hoş gelmiyo... illede daha ekonimik olucaksa elektriklilerin biraz daha geliştirilmesini beklemek zorundayız.. bu acizane benim fikrim tabi..