[MT İSTANBUL] Çamlıca'da manzaraya karşı çay içelim...

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bak şimdi :p iki hafta önce gitmiştik güzel yerler ama sıcak suya girmemiştik :p





İznik gölü :p


köy yolları


motoru 2 günde zor temizlemiştim kirlerinden.:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bak şimdi :p iki hafta önce gitmiştik güzel yerler ama sıcak suya girmemiştik :p





İznik gölü :p


köy yolları


motoru 2 günde zor temizlemiştim kirlerinden.:)

ohoooooo tamercim sizde işin konpedanı omuşsunuz gezmediğiniz yer kalmamış bilader :p:cherry:
benim suçum ne ama olsun hep beraber gene sarar be ağam hem bilmeyen bir kaç kişi çıkar elbet :cherry:

senin dediğin gibi baraj göl , kaplıca bahane sohbet şahane olmazmı ? :cherry:

valla yuvacık etkinliği gibi şen şakrak bir iznik gezisi yakışır yani sevgili alper_tim sesim geliyormu ? :cherry:

haziran neysede temmuz çuvala girmedi ya yapın bir etkinlik gari ..izniğe doğru gaz basalım :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
arkadaşlar bu hafta sonu millet özgür ....he he he bende gazlarım artıkın.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
BEN BULDUM ben buldumm:queen::queen:
irfan kardeş camlıcada siyahatmaca abime (kulaklarını cınlatayım) anlatmıştım daha önceki bir iznik gölü gezimi bizde hp beraber yapalım diyee :p
iznik gölü güzel olur ama temmuzu bekleyelim bu aralar havalar pek güzel gitmiyor birde secim sonu iş güç malumm : ))
ama bi iznik yakışır bize :))
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Neden şu çaylardan biriside Pierre Loti de içilmiyor. Ozaman kesin gelirim :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
BEN BULDUM ben buldumm:queen::queen:
irfan kardeş camlıcada siyahatmaca abime (kulaklarını cınlatayım) anlatmıştım daha önceki bir iznik gölü gezimi bizde hp beraber yapalım diyee :p
iznik gölü güzel olur ama temmuzu bekleyelim bu aralar havalar pek güzel gitmiyor birde secim sonu iş güç malumm : ))
ama bi iznik yakışır bize :))

Bana uyar .....:queen:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
ewet admin abilerimm ablalarım bakın millet iznil gölü istiyor irfan kardeşimin dediği gibi karamürsel dağ yolu ile tepeden termos cayla iznik gölü manzarası ile hemde :))
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sevgili adminnnnnn istiyozz istiyozzz istiyozzz iznik gölü istiyozzz :cherry::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst