- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
BEN BULDUM ben buldumm:queen::queen:
irfan kardeş camlıcada siyahatmaca abime (kulaklarını cınlatayım) anlatmıştım daha önceki bir iznik gölü gezimi bizde hp beraber yapalım diyee
iznik gölü güzel olur ama temmuzu bekleyelim bu aralar havalar pek güzel gitmiyor birde secim sonu iş güç malumm : ))
ama bi iznik yakışır bize)