[MT İSTANBUL] Çamlıca'da manzaraya karşı çay içelim...

Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
94
şuan çamlıcada hava güzel.. sosyal tesislerde sizleri bekliyorum
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
abi ben 1. köprüden karşıya geçecekmiş gibi gelip köprüden önce son çıkıştan çıkınca orası altunizade olmuyormuydu???
yanlışmı hatırlıyorum???
pendikten geliyorum biliyorsun...
neyse...çocukların yemek işini halledelimde arar detaylı tarif alırım senden....

samet abi gidecekmisin... gideceksen birlikte buluşup gidelim.... yağmur azcık atıştırıyor....
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
pendik ten 15 dakika sonra yola çıkacağım.... gelmek isteyen olursa yolda bulaşa biliriz...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bende bir arkadaşa ugrayacağım duruma göre ordan yanınıza geliriz,şimdilik iyi sohbetler sizlere.hava güzel yağmur yok Anadolu yakasında :p
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Eve şimdi geldim, çok güzel bir toplantıydı.
Seçim dolayısıyla erken kalkmak zorunda kaldım.
Çok güzeldi herşey, herkesle ilk defa tanıştım. Çok da mutlu oldum.
Bundan sonraki toplantılara da imkanlar elverdiğince katılmaya çalışacağım.
Herkese çok teşekkürler.

Gelemeyenler, İrfan abi'nin Karamürsel'den özel olarak getirdiği
köy ekmeğini kaçırdı. Deridinize yanın beyler :mrgreen:
O kadar ekmeği nasıl getirdi nasıl sığdırdı inanamadım :cat:
Tam bir kasa ekmek getirmiş kendisi.
Ellerine ve tekerine sağlık.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
irfan abiye cok teşekkür ederim buradan bir kez daha gercekten şaşırttı cok memnun oldum jestine, güzel bir akşam oldu biraz erken kalkmam gerekti ama yinede hoş sohbetlerde bulunduk katılımcılara teşekkür ederim birdahaki etkinlikte buluşmak dileğiyle :queen::queen:
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
güzel bir akşamdı gelen-gelemeyen arkadaşlara teşekkürler.İrfan arkadaşımada teşekkürler taa kocaelinden bizlere ekmek getirmiş :)
buyrun burdan devam edelim arkadaşlar.ben birazx resim attım devamını birazdan atacağım :p

http://www.motosiklet.net/forum/etk...011-buyuk-camlica-toplasmasi.html#post2377191

sana katılıyorum tamercim bütün aileye teşekkürler irfan kardeşimizede ekmek için ayrıca teşekkürler eve elimde ekmek ve balıkla gidince hanım eve aldı allah razı olsun:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
Çok güzel oldu bu gece ..bu gecede özellikle taa kocaeliden gelen irfan abimize ellerine koluna sağlık yağmurda yemedik ..kısacası herkesin ayağına sağlık
 
Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
94
Eve şimdi geldim, çok güzel bir toplantıydı.
Seçim dolayısıyla erken kalkmak zorunda kaldım.
Çok güzeldi herşey, herkesle ilk defa tanıştım. Çok da mutlu oldum.
Bundan sonraki toplantılara da imkanlar elverdiğince katılmaya çalışacağım.
Herkese çok teşekkürler.

Gelemeyenler, İrfan abi'nin Karamürsel'den özel olarak getirdiği
köy ekmeğini kaçırdı. Deridinize yanın beyler :mrgreen:
O kadar ekmeği nasıl getirdi nasıl sığdırdı inanamadım :cat:
Tam bir kasa ekmek getirmiş kendisi.
Ellerine ve tekerine sağlık.

gerçekten çok güzeldi.gelen herkese teşekkürler.
irfan abi eline koluna sağlık...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sevgili arkadaşlar yine oldukça zevkli heyecanlı bir buluşma oldu benim için , bu uğurda aynı yaşam tarzını benimsemiş insanlar olarak yuvacıktan sonra 2 ci kez aynı duyguları yaşadım , zaten yuvacıkta ve öncesinde forumdan da az çok tanıdığım abim ve kardeşlerimden ziyade çamlıca gecesi tanımadığım kardeş ve abilerimlede kaynaşmak beni oldukça mutlu etti .. günün, bütün yorgunluğu üzerimden gitti taki eve gelene kadar :)

saat yanılmıyorsam 01:20 gibi eve vardım kazasız belasız çok şükür geldim ..

ayrıca küçük bir açıklama yapmakta yarar görüyorum :) hepinize afiyet şekerler olsun ekmek konusunu fazla reklamatize yapmasak daha yerinde olur diye düşünüyorum :)

bizzat içimden gönlümden geçenleri , çam sakızı çoban armağanı sizlerle paylaşmak istedim ve her an zaman ve mekan gözetmeksizin bunu yapmaya hazır bir kardeş ve abiniz olarak bulunduğumu bilmenizi isterim :)

çok güzel bir geceydi ,ortam güzeldi sohbetler içten , samimi ve sıcaktı hava güzeldi , kendi kendime şu soruyu sordum ülen irfan acaba sana o akşam para verseydiler kalk istanbula camlıcaya git diye acaba gidermiydin diye o havada ? :)

feribotta fırtına rüzgardan , gemi bir an öyle sallanmaya başladıki motosikletin resmen başından ayrılamadım 30 dk. boyunca tutmak zorunda kaldım bence yolculuğun en çekilmez yanıydı :)

kuvvetli bir sağnak başladı balaklava ve kaskımı başıma geçirip robot gibi motoru tutuyordum :) herkez bana bakıyordu sıcak araçlarının içinden ..

yorgunluk zaten cabası işyerimden fırından soran arkadaşlara yemekli sünnet,düğünü var dedim sevdiğim bir arkadaşımın katkım olsun hesabı yalan kıvırmak zorunda kaldım
tahtalarımdaki eksikliği sezmesinler :cherry::p

sonuç olarak canı gönülden şunu belirtmek istiyorum o gece o uğurda çamlıcaya gaz açan, açmak isteyipte dünya telaşından dolayı gelemeyen, topiği okuyup iç geçiren tüm mt dostlarına teşekkür ediyorum ,

allah tekerinize zeval vermesin....
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
tayfayı toplayıp bir ara çayını içmeye uğrarız yanına İrfan kardeş.
ekmek bahane dostluk sohbet şahane Allah gönlümüze göre versin tekerlerimiz her zaman düz bassın depomuz boşalmasın Amin :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tayfayı toplayıp bir ara çayını içmeye uğrarız yanına İrfan kardeş.
ekmek bahane dostluk sohbet şahane Allah gönlümüze göre versin tekerlerimiz her zaman düz bassın depomuz boşalmasın Amin :p

olurda istanbul siterinden bunalıp günübirlik geziye susadığınızda , benim sevdiğim gibi yeşillik ,sakinlik,temiz hava , baraj,göl, sakin ve sessiz yol güzargahı , börtü böcekle kucaklaşmak,

doğal mesire alanları mangal ,piknik yapmak canınız cektiğinde , ucuz kaliteli, hilesiz köfte et yemek istediğinizde , çaydan bahsetmiyorum zaten onlar şirketten :)

her zaman beklerim sevgili tamercim başım üzerine ...:cat::rendeer:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
sevgili arkadaşlar yine oldukça zevkli heyecanlı bir buluşma oldu benim için , bu uğurda aynı yaşam tarzını benimsemiş insanlar olarak yuvacıktan sonra 2 ci kez aynı duyguları yaşadım , zaten yuvacıkta ve öncesinde forumdan da az çok tanıdığım abim ve kardeşlerimden ziyade çamlıca gecesi tanımadığım kardeş ve abilerimlede kaynaşmak beni oldukça mutlu etti .. günün, bütün yorgunluğu üzerimden gitti taki eve gelene kadar :)

saat yanılmıyorsam 01:20 gibi eve vardım kazasız belasız çok şükür geldim ..

ayrıca küçük bir açıklama yapmakta yarar görüyorum :) hepinize afiyet şekerler olsun ekmek konusunu fazla reklamatize yapmasak daha yerinde olur diye düşünüyorum :)

bizzat içimden gönlümden geçenleri , çam sakızı çoban armağanı sizlerle paylaşmak istedim ve her an zaman ve mekan gözetmeksizin bunu yapmaya hazır bir kardeş ve abiniz olarak bulunduğumu bilmenizi isterim :)

çok güzel bir geceydi ,ortam güzeldi sohbetler içten , samimi ve sıcaktı hava güzeldi , kendi kendime şu soruyu sordum ülen irfan acaba sana o akşam para verseydiler kalk istanbula camlıcaya git diye acaba gidermiydin diye o havada ? :)

feribotta fırtına rüzgardan , gemi bir an öyle sallanmaya başladıki motosikletin resmen başından ayrılamadım 30 dk. boyunca tutmak zorunda kaldım bence yolculuğun en çekilmez yanıydı :)

kuvvetli bir sağnak başladı balaklava ve kaskımı başıma geçirip robot gibi motoru tutuyordum :) herkez bana bakıyordu sıcak araçlarının içinden ..

yorgunluk zaten cabası işyerimden fırından soran arkadaşlara yemekli sünnet,düğünü var dedim sevdiğim bir arkadaşımın katkım olsun hesabı yalan kıvırmak zorunda kaldım
tahtalarımdaki eksikliği sezmesinler :cherry::p

sonuç olarak canı gönülden şunu belirtmek istiyorum o gece o uğurda çamlıcaya gaz açan, açmak isteyipte dünya telaşından dolayı gelemeyen, topiği okuyup iç geçiren tüm mt dostlarına teşekkür ediyorum ,

allah tekerinize zeval vermesin....

:cat::cat::cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
olurda istanbul siterinden bunalıp günübirlik geziye susadığınızda , benim sevdiğim gibi yeşillik ,sakinlik,temiz hava , baraj,göl, sakin ve sessiz yol güzargahı , börtü böcekle kucaklaşmak,

doğal mesire alanları mangal ,piknik yapmak canınız cektiğinde , ucuz kaliteli, hilesiz köfte et yemek istediğinizde , çaydan bahsetmiyorum zaten onlar şirketten :)

her zaman beklerim sevgili tamercim başım üzerine ...:cat::rendeer:

ya aslında çok geçiyoruz Anadolu'nun güzide topraklarına ama genelde Yalova'dan bir çıkıyoruz iznik-gemlik-Bursa öyle devam ediyor yol :p
biraz'da Yalova çıkışında sola dönelim Karamürsel tarafına :)
köfte yemeye ya Tekirdağ'a gideriz yada Bursa'ya İstanbul'da pek kalmamış :p
haftaya belki yolumuz düşer Şile Ağva'den sonra kaç km sanki hemen ilersi :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ya aslında çok geçiyoruz Anadolu'nun güzide topraklarına ama genelde Yalova'dan bir çıkıyoruz iznik-gemlik-Bursa öyle devam ediyor yol :p
biraz'da Yalova çıkışında sola dönelim Karamürsel tarafına :)
köfte yemeye ya Tekirdağ'a gideriz yada Bursa'ya İstanbul'da pek kalmamış :p
haftaya belki yolumuz düşer Şile Ağva'den sonra kaç km sanki hemen ilersi :p

aynen katlıyorum, tekirdağada gideriz fizzanada :) gerçiii siz ezberlemişsinizdir bizim coğrafyayı karamürselden izniğe gitmeyi düşündünmü sevgili tamer sıkacam en sonunda ayaklarına :p:cherry: herkezin bildiği bir iznik var fakat ayrıntılarda hiç takılıp kalmamışsınızdır doğrumu ? :) istanbul iznik derken karamürsel güzargahını bilenler bilirler fakat buralardaki patikaları da kardeşine soracaksın ,

mesela keramet ılıca var ocak ayında bile girip yüzebilirsin ,




alabalık tesisleri dersen bir sürü aynen yuvacık gibi yuvacıkta ayrı güzeldir ,

yavvv kardeşim ölürsünüz yani bu tarafa gelseniz :p biz kalkıp taaa istanbullara geliyoz karmaşanın içine :p:cherry:

sonracıma iznik gölü var , sazan var balık var ,olmadı mangal var piknik alanlarında öle güvenlik filan olmaz buralarda,:) yok efendim buraya yiyecek sokamazsınız :p park yeri aramak yok her yer bedave :)




poligon var atış serbest top , tüfek tabanca, havalı herşey serbest burada



atış etkinliği olur silah temini tabiki kardeşinden ve mt ayrıcalığıyla sadece mt üyelerine özel ve bedaveee :cherry:

top tüfek derken ülem irfan eşkiyamısın gibi algılanmasın silahla işim olmaz ama 3 adet havalı tüfek temin ederim sırayla 70 mt atışı yaparız gözü kesenlerle iddialaşır ,forumda dalga geçeriz :p:cherry:

en iyisi ben olanları değil olmayanları söyleyeyim sitres yok, ciddiyet yok ,trafik yok cenderme var :queen: köfte var para yok :queen:

moralsizlik yok pis hava yok ehhhhh daha ne diyeyim gelmeyin ülem kendiniz bilirsiniz :queen:

valla gelin artık fakat 24-25-26 haziran olmasın yoksa beni öldürürsünüz kahrımdan gelemedim diye :cherry::queen:



dip not:sevgili admin açıverin bir konucağız barim bu iş size yaraşır haydi bakem valla bekliyoruz bak :cherry::rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst