abi ben 1. köprüden karşıya geçecekmiş gibi gelip köprüden önce son çıkıştan çıkınca orası altunizade olmuyormuydu???
yanlışmı hatırlıyorum???
pendikten geliyorum biliyorsun...
neyse...çocukların yemek işini halledelimde arar detaylı tarif alırım senden....
güzel bir akşamdı gelen-gelemeyen arkadaşlara teşekkürler.İrfan arkadaşımada teşekkürler taa kocaelinden bizlere ekmek getirmiş
buyrun burdan devam edelim arkadaşlar.ben birazx resim attım devamını birazdan atacağım
http://www.motosiklet.net/forum/etk...011-buyuk-camlica-toplasmasi.html#post2377191
sana katılıyorum tamercim bütün aileye teşekkürler irfan kardeşimizede ekmek için ayrıca teşekkürler eve elimde ekmek ve balıkla gidince hanım eve aldı allah razı olsun:queen:
Eve şimdi geldim, çok güzel bir toplantıydı.
Seçim dolayısıyla erken kalkmak zorunda kaldım.
Çok güzeldi herşey, herkesle ilk defa tanıştım. Çok da mutlu oldum.
Bundan sonraki toplantılara da imkanlar elverdiğince katılmaya çalışacağım.
Herkese çok teşekkürler.
Gelemeyenler, İrfan abi'nin Karamürsel'den özel olarak getirdiği
köy ekmeğini kaçırdı. Deridinize yanın beyler :mrgreen:
O kadar ekmeği nasıl getirdi nasıl sığdırdı inanamadım :cat:
Tam bir kasa ekmek getirmiş kendisi.
Ellerine ve tekerine sağlık.
tayfayı toplayıp bir ara çayını içmeye uğrarız yanına İrfan kardeş.
ekmek bahane dostluk sohbet şahane Allah gönlümüze göre versin tekerlerimiz her zaman düz bassın depomuz boşalmasın Amin![]()
sevgili arkadaşlar yine oldukça zevkli heyecanlı bir buluşma oldu benim için , bu uğurda aynı yaşam tarzını benimsemiş insanlar olarak yuvacıktan sonra 2 ci kez aynı duyguları yaşadım , zaten yuvacıkta ve öncesinde forumdan da az çok tanıdığım abim ve kardeşlerimden ziyade çamlıca gecesi tanımadığım kardeş ve abilerimlede kaynaşmak beni oldukça mutlu etti .. günün, bütün yorgunluğu üzerimden gitti taki eve gelene kadar
saat yanılmıyorsam 01:20 gibi eve vardım kazasız belasız çok şükür geldim ..
ayrıca küçük bir açıklama yapmakta yarar görüyorumhepinize afiyet şekerler olsun ekmek konusunu fazla reklamatize yapmasak daha yerinde olur diye düşünüyorum
bizzat içimden gönlümden geçenleri , çam sakızı çoban armağanı sizlerle paylaşmak istedim ve her an zaman ve mekan gözetmeksizin bunu yapmaya hazır bir kardeş ve abiniz olarak bulunduğumu bilmenizi isterim
çok güzel bir geceydi ,ortam güzeldi sohbetler içten , samimi ve sıcaktı hava güzeldi , kendi kendime şu soruyu sordum ülen irfan acaba sana o akşam para verseydiler kalk istanbula camlıcaya git diye acaba gidermiydin diye o havada ?
feribotta fırtına rüzgardan , gemi bir an öyle sallanmaya başladıki motosikletin resmen başından ayrılamadım 30 dk. boyunca tutmak zorunda kaldım bence yolculuğun en çekilmez yanıydı
kuvvetli bir sağnak başladı balaklava ve kaskımı başıma geçirip robot gibi motoru tutuyordumherkez bana bakıyordu sıcak araçlarının içinden ..
yorgunluk zaten cabası işyerimden fırından soran arkadaşlara yemekli sünnet,düğünü var dedim sevdiğim bir arkadaşımın katkım olsun hesabı yalan kıvırmak zorunda kaldım
tahtalarımdaki eksikliği sezmesinler :cherry:
sonuç olarak canı gönülden şunu belirtmek istiyorum o gece o uğurda çamlıcaya gaz açan, açmak isteyipte dünya telaşından dolayı gelemeyen, topiği okuyup iç geçiren tüm mt dostlarına teşekkür ediyorum ,
allah tekerinize zeval vermesin....
olurda istanbul siterinden bunalıp günübirlik geziye susadığınızda , benim sevdiğim gibi yeşillik ,sakinlik,temiz hava , baraj,göl, sakin ve sessiz yol güzargahı , börtü böcekle kucaklaşmak,
doğal mesire alanları mangal ,piknik yapmak canınız cektiğinde , ucuz kaliteli, hilesiz köfte et yemek istediğinizde , çaydan bahsetmiyorum zaten onlar şirketten
her zaman beklerim sevgili tamercim başım üzerine ...:cat::rendeer:
ya aslında çok geçiyoruz Anadolu'nun güzide topraklarına ama genelde Yalova'dan bir çıkıyoruz iznik-gemlik-Bursa öyle devam ediyor yol
biraz'da Yalova çıkışında sola dönelim Karamürsel tarafına
köfte yemeye ya Tekirdağ'a gideriz yada Bursa'ya İstanbul'da pek kalmamış
haftaya belki yolumuz düşer Şile Ağva'den sonra kaç km sanki hemen ilersi![]()


