[MT İSTANBUL] Çamlıca'da manzaraya karşı çay içelim...

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
arkadaşlar kaçta orada olucaz yavvv ona göre işten çıkacağım inşallah.. :)
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Valla bugün cbr 1100xx kardeşimle konuştuk, bir hafta Avrupa, bir hafta Anadolu yakası diye, hatta Anadolu yakası olmazsa hepinizin lastiklerini patlatacaktım. :p

Bizim Anadolu yakası hem trafik açısından daha rahat...:cat:

Anadolu yakası olarak aktif olmak lazım.Hep Avrupa yakası olmuyor...:cherry:

Orada olmaya çalışacağım:cat:
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
İrfan kardeş 19.30-20.00 gibi buluşuyoruz. :wiinkk:

Kelleci kardeş çayımızı içerken konuşuruz. Biz 6-7 aydır her cumartesi cbr 1100 xx ile Riva yapıyoruz, şimdi F1 İstanbul Park'ı da ekledik. :cat:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
burada bir fırtına bir şimşek bir yağmur gidiyor....

haberiniz ola....
 
Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
94
Ne demek kardeşim çaylar sana kurban olsun.....:cat:

allah razı olsun abicim :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 ----------

1- Siyah atmaca abimiz
2- cbr 1100 xx
3- cbr 125 onur
4- cbr 1000 rr hrc
5- hattat_hasan
6- speedy2+1
7- tekteker ramço
8- stepfunk
9-Suatsm
10-Sami
11-erdalım
12-HCI
13-arjantinli69
14-Abdussamed
15-Mr.ilkayyyyyyyy
16-kelleci
17-?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
burda şu an yağmur yok,ama hafta sonu yağma ihtimali görünüyor.ufaktan ıslatır geçer herhalde.
Anadolu aslanları hafta sonu görüşürüz kısmetse :p
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
ilk mesajımda gelemiyeceğimi belirtmişdim ama gelecem avrupa yakasında toplanma yerimiz mecidiyeköy galatasaray store cadırın(yıkılan alisamiyen stadının yan tarafı) önünde saat 19.30da toplanalım konvoy halinde gidelim tünal abi onur abi sizlere uyarmı?
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
ilk mesajımda gelemiyeceğimi belirtmişdim ama gelecem avrupa yakasında toplanma yerimiz mecidiyeköy galatasaray store cadırın(yıkılan alisamiyen stadının yan tarafı) önünde saat 19.30da toplanalım konvoy halinde gidelim tünal abi onur abi sizlere uyarmı?

AVRUPA YAKASI FATİHLERİ:
Mecidiyeköy gayrettepe yolu üzerinde eski Alisamiyen stadı önünde :
o zaman saat 19.30 toplantı saati
tekerlekler 19.45 döner
gelemeyen olursa çaybahçesinde buluşulur kimse kimseyi beklemesin bekletmesin.
Yanınızda çekme halatı takoz zincir kask mont çizme ustura kılıç vs bulundurun:queen::queen::queen::queen:
Birbirimizi nasıl tanıyacağız derseniz isteyen elinde bir demet çiçekle bekleyebilir....:queen::rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
AVRUPA YAKASI FATİHLERİ:
Mecidiyeköy gayrettepe yolu üzerinde eski Alisamiyen stadı önünde :
o zaman saat 19.30 toplantı saati
tekerlekler 19.45 döner
gelemeyen olursa çaybahçesinde buluşulur kimse kimseyi beklemesin bekletmesin.
Yanınızda çekme halatı takoz zincir kask mont çizme ustura kılıç vs bulundurun:queen::queen::queen::queen:
Birbirimizi nasıl tanıyacağız derseniz isteyen elinde bir demet çiçekle bekleyebilir....:queen::rendeer::rendeer:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
AVRUPA YAKASI FATİHLERİ:
Mecidiyeköy gayrettepe yolu üzerinde eski Alisamiyen stadı önünde :
o zaman saat 19.30 toplantı saati
tekerlekler 19.45 döner
gelemeyen olursa çaybahçesinde buluşulur kimse kimseyi beklemesin bekletmesin.
Yanınızda çekme halatı takoz zincir kask mont çizme ustura kılıç vs bulundurun:queen::queen::queen::queen:
Birbirimizi nasıl tanıyacağız derseniz isteyen elinde bir demet çiçekle bekleyebilir....:queen::rendeer::rendeer:

abicim benim cumartesi bi edirneye gidip gelmem gerekiyor o yüzden sizinle samiyende buluşamam ama nasip kısmet olursa saat 20:30 21:00 arası çamlıcaya yanınıza yetişirm :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
pendik yada civarında bir buluşma noktası ayarlasak bir kaç kişi birden gitsek iyi olur gibime geliyor.....:cat:

belki bulamayacak olan arkadaşlar olabilir...uzaktan gelenler olabilir....kendim için demiyorum ha...:cherry:

akşam akşam yer arattırmayın ülen bana...:queen::queen::queen: :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
pendik yada civarında bir buluşma noktası ayarlasak bir kaç kişi birden gitsek iyi olur gibime geliyor.....:cat:

belki bulamayacak olan arkadaşlar olabilir...uzaktan gelenler olabilir....kendim için demiyorum ha...:cherry:

akşam akşam yer arattırmayın ülen bana...:queen::queen::queen: :cat: :cat: :cat:

ben ayarlarım geçerken beni alırsın:mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
dimi???
pendik-yalova ne kadarcık yol ki????:queen:
5 dakika gidiş 5 dakika dönüş 10 dakikada çamlıca ...tamamdır.......:queen::queen::cat::cat:
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
bı manı olmazsa ben:D
ama umarım yagmur yagmaz sansamıdır nedır yuvacıktada aynı korku vardı sımdıde:D
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben kimseyi tanımıyorum bende gelsem olurmu ?
 
Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
94
Ben kimseyi tanımıyorum bende gelsem olurmu ?

maksat tanışmak sohnet etmek.buyur gel tabi :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------

1- Siyah atmaca abimiz
2- cbr 1100 xx
3- cbr 125 onur
4- cbr 1000 rr hrc
5- hattat_hasan
6- speedy2+1
7- tekteker ramço
8- stepfunk
9-Suatsm
10-Sami
11-erdalım
12-HCI
13-arjantinli69
14-Abdussamed
15-Mr.ilkayyyyyyyy
16-kelleci
17-furkanmg
18-efe tolga
19-?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst