- Katılım
- 2 Haz 2011
- Mesajlar
- 94
- Konu Yazar
- #101
Ehliyetini alınca çayı ben ısmarlayacağım sana Karslılar adına tabiiiii:cat:
eyvallah
Ehliyetini alınca çayı ben ısmarlayacağım sana Karslılar adına tabiiiii:cat:
eyvallah![]()
Valla bugün cbr 1100xx kardeşimle konuştuk, bir hafta Avrupa, bir hafta Anadolu yakası diye, hatta Anadolu yakası olmazsa hepinizin lastiklerini patlatacaktım.
Bizim Anadolu yakası hem trafik açısından daha rahat...:cat:
Anadolu yakası olarak aktif olmak lazım.Hep Avrupa yakası olmuyor...:cherry:
Orada olmaya çalışacağım:cat:
Ne demek kardeşim çaylar sana kurban olsun.....:cat:
ilk mesajımda gelemiyeceğimi belirtmişdim ama gelecem avrupa yakasında toplanma yerimiz mecidiyeköy galatasaray store cadırın(yıkılan alisamiyen stadının yan tarafı) önünde saat 19.30da toplanalım konvoy halinde gidelim tünal abi onur abi sizlere uyarmı?
AVRUPA YAKASI FATİHLERİ:
Mecidiyeköy gayrettepe yolu üzerinde eski Alisamiyen stadı önünde :
o zaman saat 19.30 toplantı saati
tekerlekler 19.45 döner
gelemeyen olursa çaybahçesinde buluşulur kimse kimseyi beklemesin bekletmesin.
Yanınızda çekme halatı takoz zincir kask mont çizme ustura kılıç vs bulundurun:queen::queen::queen::queen:
Birbirimizi nasıl tanıyacağız derseniz isteyen elinde bir demet çiçekle bekleyebilir....:queen::rendeer::rendeer:
AVRUPA YAKASI FATİHLERİ:
Mecidiyeköy gayrettepe yolu üzerinde eski Alisamiyen stadı önünde :
o zaman saat 19.30 toplantı saati
tekerlekler 19.45 döner
gelemeyen olursa çaybahçesinde buluşulur kimse kimseyi beklemesin bekletmesin.
Yanınızda çekme halatı takoz zincir kask mont çizme ustura kılıç vs bulundurun:queen::queen::queen::queen:
Birbirimizi nasıl tanıyacağız derseniz isteyen elinde bir demet çiçekle bekleyebilir....:queen::rendeer::rendeer:
pendik yada civarında bir buluşma noktası ayarlasak bir kaç kişi birden gitsek iyi olur gibime geliyor.....:cat:
belki bulamayacak olan arkadaşlar olabilir...uzaktan gelenler olabilir....kendim için demiyorum ha...:cherry:
akşam akşam yer arattırmayın ülen bana...:queen::queen::queen: :cat: :cat: :cat:
Ben kimseyi tanımıyorum bende gelsem olurmu ?