Arkadaşlar bende aldım motorumu.ihtiyacım olan birkaç parça var aksesuar amaçlı kartal gidon istiyorum eski motorum tiger 250 idi onun gidonu yüksekti ondan inip en 500 binince gidonuna alışamadım yüksek gidonları daha çok seviyorum
bir diğer nokta ise motorumun kromajları iyiy ama eksoz kötü durumda onu değiştirmek istiyorum.
ve sağ yan kapak düşmüş ColdhearteD arkadaşım sendeki parçalaardan eksoz ve şu yan kapağı ayarlayabilirmiyiz acaba ...
---------- Post added at 01:09 ---------- Previous post was at 01:07 ----------
hayırlı olsun çok akıllıca bir iş yaptınız :cat:
he birde korna

içine sumu kaçmış ne sivrisinek daha çok ses çıkarıyodur benim kornadan

---------- Post added at 01:13 ---------- Previous post was at 01:09 ----------
cenkşenver kardeşim neden olmasın yapalım bi gezi gidelim balığa