Kawasaki Kawasaki EN500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
282
Arkadaşlar bu aralar en500 lere merak sardım ve büyük bi hevesle temiz bi makine arıyorum. Burda dosta gidecek temizlikte satan arkadaşımız varsa irtibata geçelim..
 
Katılım
12 Nis 2011
Mesajlar
4
Selam arkadaşlar 93 model damla depo EN500 üme ön siperlik camı taktırmak istiyorum bir türlü bulamadım.hangi marka ve model cam takabilirim aparatları uyar bi şekilde yardım istiyorum...
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
siperlik camını hiç bulamasan bi tabelacı yada fiber kılas satan kişilere rica etsen keser alırsın bonbeliginide ısıtmayla sağlarsın aparat kıram parcalarınıda sanayiye bak istedigin kıromu yaptır daha ucuz maliyet edersin
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
1.5 senedir en500 kullanıyorum ve hiç sıkılmadım motorumdan hiçbir zaman yetmediğinide düşünmedim . EN500 efsanedir arkadaşlar .
 
Katılım
11 Mar 2011
Mesajlar
1
2004 model 23000 de en 5 kullanicsyim makine ck temiz bakimlari ve polisaj islnleriyle kendim zevkle ugrastim. suan askerdeyim 53 gun sonra istanbula donuyrum, motor suan kapali garajda yatyor. donunce model yukseltmyi dsnuyrum, ilgilenen arkadslara duyrulur
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
ilk motor olarak uygun mudur

3.5 sene scooter kullanmıstım en500 den önce.
vitesli motor alıştırması olsun diyede sadece bikaç kilometre cbf 150 kullandım ve en500 ü kullanmaya basladıgımda 10 yıldır vitesli kullanıyormusum gibi rahat ettim . kullanımı çok
kolay ve zevkli olan bi makine . ve 800 chopperlara kafa tutacak güçte . 180 leri görmek işten bile değil .
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Mrb. Arkadaşlar İstanbul Avrupa yakasında,EN 500 den anlayan,fazla öpmeye meraklı olmayan :) önerebileceğiniz usta var mı?
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
4
MERHABA ARKADAŞLAR EN500 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM SATMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR VEYA GÖRDÜĞÜNÜZ TEMİZ EN500 VARSA HABER VERİRSENİZ SEVİNİRİM
[email protected] mail adresinden veya 0 541 541 76 19 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
teşekkürler ve saygılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

motorun resimlerini gönderirmisin dostum.
mesajı okur okumaz benimle iletişime geçermisin
[email protected] ya da 0541 541 76 19 nolu telden ulaşabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

2004 model 23000 de en 5 kullanicsyim makine ck temiz bakimlari ve polisaj islnleriyle kendim zevkle ugrastim. suan askerdeyim 53 gun sonra istanbula donuyrum, motor suan kapali garajda yatyor. donunce model yukseltmyi dsnuyrum, ilgilenen arkadslara duyrulur

motorun resimlerini gönderirmisin dostum.
mesajı okur okumaz benimle iletişime geçermisin
[email protected] ya da 0541 541 76 19 nolu telden ulaşabilirsin
 
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
28
merhaba,

evet, en 500 sayfasında hemen hemen hiç hareket yoktur. eğer organize olabilirsek toplansak iyi olur. Ben bostancı tarafındayım. servisle ilgili çok deneyimim olmadı. Küçükyalı da Salgın motora götürdüm genel bakım için. Memnunda kaldım.
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
6
S.a arkadaşlar bende en 500 ümü almış bulunmaktayım şu andan itibaren izmirde oturuyorum herhangi bir organizasyona katılmam zor iş itibari ile fakat izmirde oturan arkadaşlar varsa görüşüp kısa mesafeli geziler yapabiliriz selametle..
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
144
Arkadaşlar motor hakkında genel kanınız nedir ? 10 bin TL bütçe ile 2005 model buldum bir yerden tavsiye eder misiniz ? 2005 modellerin kronik bir sorunu vs. var mı ?

Teşekkürler..
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
144
Belki yukarıdaki sorumu biri gürür :) Birde 2005 modeli 10 bin edermi bu makinanın ?
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
arkadaşlar bi etkinlik buluşma ayarlarsanız haberim olsun istanbul pendik ten katılırım size carı atın ben ararım 05369864674 mayıs ilk haftası pazar ğünü sapanca gidecem varsa ğelen haber versin motorsikleti tek sürmek sarmıyor :cat:
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
144
En sonunda EN500 ümü aldım, motordan şu an için memnunum :) Bu arada bir etkinlik olursa İzmir'deyim :) Herkese selamlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst