Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
slm kardesım senın ıstedıgın gıbı bı seyler yapmaya calıstım photoshop ta ama yuklıyemıyorum resım nasıl yuklenıyo arkadaslar arasından bırı soylerse yuklerım mc ıle mr karısımı cıkan makıneyı :):)

merhaba kardeş

http://www.upload.gen.tr/ bu siteden resmi upload edip link olarak paylaşabilirsin ilgilendiğin için çok sağol eğer güzel olursa mc farı taktırcam motoruma :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
mr_mc.jpg


pek yakışmıyor gıbı herkez kendı orjınallıgıyle guzel
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
evet abilerim bi soru soruyum:)
mc ye iridyum buji takan varmı??
ben takmayı düşünüyorum:cherry:
+ ları - leri neler olur bi konuşalım:)
orjinal buji takılı bende
herkesten cevap bekliyorum:)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ELLE tutukur gozle gorunur buyuk sorunları yok ama kucuk sorunlar elbet olacakçç.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bu forumun ilk yazanlanlarından belkide ilk bu motoru alanlardan olan necatik abi içinh ayrı bir konu açılmış kalp krizi geçirip anjiyo olmuş bende ordu geçmiş olsun dileklerimi sundun ama mc topikindede bir kez daha geçmiş olsun dileklerimizi iletiyorum
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
179
evet abilerim bi soru soruyum:)
mc ye iridyum buji takan varmı??
ben takmayı düşünüyorum:cherry:
+ ları - leri neler olur bi konuşalım:)
orjinal buji takılı bende
herkesten cevap bekliyorum:)

Artilari : rölantide daha sessiz, benzin sarfiyati dusmesi, belki performans artisi, daha uzun ömurlu

Eksi : Standard bujilere göre daha pahali, baskada eksileri yok:queen:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
evet abilerim bi soru soruyum:)
mc ye iridyum buji takan varmı??
ben takmayı düşünüyorum:cherry:
+ ları - leri neler olur bi konuşalım:)
orjinal buji takılı bende
herkesten cevap bekliyorum:)

ben bir dahaki buji degişiminde kesin takacagım pahalı olması buji degişim periyodunu göze alınca sorun gibi görünmüyor
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
Merhaba arkadaşlar,
Uzun süredir foruma girememiştim. Motor 4000'e geldi ve 2 kez katalizör hortumu patlattı. Başına aynı şey gelen var mı benden başka?

ben 4000 gectim ama bende çok ciddi sorun yok ufak tefek gevşemeler hariç


ama forumda bazı arkadaşlar ısrarla bakımlarını ve tamirlerini serviste yaptırmıyorlar birde motoru beğenmiyorlar üstelik sanırım sende biraz kullanıcı hattası var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:01 ----------

ben depodaki mondial yazısının ğüstünü sticer ile kapatmak istiyorum nasıl bir şey yapayım bir fikir verin bana

:bounce:
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
152
mrb 1 hafta önce zeytinli dağına çıktk fakat yokuş aşşğı yapıştıran şahinli çocuklar kpmuş geliyolardı bize çarpıcaklardıki sğa direksiyonu kırdım ve ufalanmış kaya parçaları yüzünden motorla düştük işn garip tarafı motorun üzerinden nasıl atladığımı bilmiyorum ayaktaydım motor sürüklendi ve dağdan 15-20 metre kadar aşğıya kaydı dahada ilginci sadece sağ sinyalimin kapağı kırılmıştı far hafif çizildi belli olmuor motoru kaldırdım benzin akmıştı sonra marşa bastım 15 sn ye gaz yemedi ve yola tekrar tırmandım sinyal dışında hiç birsey olmıstı işimi gördüm eve geldim ve sinyalin kapağını yapıştırdım...bu arabesk staylalar bi gün öldürecekler beni
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
Artilari : rölantide daha sessiz, benzin sarfiyati dusmesi, belki performans artisi, daha uzun ömurlu

Eksi : Standard bujilere göre daha pahali, baskada eksileri yok:queen:

ben bir dahaki buji degişiminde kesin takacagım pahalı olması buji degişim periyodunu göze alınca sorun gibi görünmüyor

belo abi benide haberdar et lütfen bende almak istiyorum senden haber bekliyorum yada bizim motora uygun şeklini biliyorsan netten alabileceğim biyer varsa bilgilendirirsen çok sevinirim orj ngk

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------

bu forumun ilk yazanlanlarından belkide ilk bu motoru alanlardan olan necatik abi içinh ayrı bir konu açılmış kalp krizi geçirip anjiyo olmuş bende ordu geçmiş olsun dileklerimi sundun ama mc topikindede bir kez daha geçmiş olsun dileklerimizi iletiyorum

allah acil şifalar versin abimize
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
ben 4000 gectim ama bende çok ciddi sorun yok ufak tefek gevşemeler hariç


ama forumda bazı arkadaşlar ısrarla bakımlarını ve tamirlerini serviste yaptırmıyorlar birde motoru beğenmiyorlar üstelik sanırım sende biraz kullanıcı hattası var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:01 ----------

ben depodaki mondial yazısının ğüstünü sticer ile kapatmak istiyorum nasıl bir şey yapayım bir fikir verin bana

:bounce:


slm emre bir kaç güne kadar motoru bakıma götürecegim hünere müsait olursan buluşuruz benim motor iyice acaip olmaya başladı için den şakırdıya benzer sesler çıkmaya başladı bu önceki halinin ilerlyen durumu dur diye tahmin ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst