Tebikler, gayet güzeller...
de sen unlu mamüller üreticisi misin , piyanist misin , ressam mısın yoksa kaportacı mısın ? :queen:
sevgili arkadaşım yorumun için teşekkür ederim ,önce ben iyi örnek,bir motosiklet kullanıcısı olmaya çalışıyorum
unlu mamüllerde , mayalı ürünlerde uzman olduğumu ve her ortamda hertürlü maddi manevi tartışmaya girebilecek kadar profesyonel olduğumu hiç çekinmeden söyleyebilirim....
müzik işine gelince 18 yıldır piyano (org) çalıyorum bunda herhangi bir iddiam yok ,çünkü müziğin sonu yok , kulaktan çalarım notayı hissederim ama yazamam ve okuyamam, konuyla alakalı bilgi babında şunu söyleyebilirim dinlemek ne kadar zevkliyse icra etmek (çalmak) ta o kadar zordur ,zaman ister, azim ister, kulak ister, istemeyi ister
zaten insan istediğinde yapamayacağı şeyin olmadığı düşüncesindeyim , ben kendimi sizin beni gördüğünüz gibi göremiyor ve herkezi kendim gibi zannediyorum ,yapım böyle elimde değil,
işin kaporta bölümüne gelince kaportacı değilim üstadlarıma ustalara laf söyletmem

fakat bir atasözü vardır alet çalışır el övünürmüş , anlatmaya çalıştığım şey gene istemeye geldi, azime geldi ,kendine inanmaya geldi

teknik mekanik işinin ilmini almadım, okulunda okumadım, bir ustam bile yok
olmuş olsaydı şu an sıfırdan bir araba yapmak değil zannediyorum tek kişilik bir helikopter projesine yoğunlaşmış sizlerden yardım istiyor olurdum
ve tüm samimiyetimle söylüyorum daha 1 hafta oldu 650 liralık takım harcaması daha yaptım, bu konudada dışarda gerçek yaşamda bana yuh diyorlar (dükkanmı açacaksın)

fakat aletsiz takım taklavatsız ne olursanız olun siz bir hiçsiniz bunu farkettim
ne kadar alet o kadar kalite demek, yapamayacağın iş yok demek ki ben yalap şalap işleri sevmiyorum...
sanırım yorumuna bir açıklama getirebilmişimdir sevgiler...:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:59 ----------
Bir çok hobi ve bir çok yetenek bravo!!! :cat:
Beyin ameliyatı'da yapabiliyor musun?
yorum için teşekkür edrim tayfun abi
yok abicim haddimizi aşmayalım bırakalım onuda bilenler yapsın

:cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:02 ----------
Mikelangelo gibi adamsın. Hem org çalıyorsun, motor topluyorsun, yağlıboya resim yapıyorsun. Vallahi bravo. Ancak böyle çok yönlü dehaların genelde birkaç tahtası eksiktir

. Sende durum nedir ?
:cherry::cherry::cherry: teşekkür ederim sevgili kurubuz yavaş yavaş mt dostlarıyla tanışıyoruz ben onları tanırken istedimki onlarda beni tanısınlar, güzel paylaşımlarda bulunalım,
bir şeyler biliyorsak paylaşalım bilmediğimizi öğrenelim, öğrenmenin yaşı yok
şu ana kadar gerçek hayatta tahtalarımdan biri yada birkaçının eksik olduğunu cümle şeklinde söyleyen olmadı :cherry: ancak tavırlar ve bakışlardan bunu hissedebiliyorsunuz :cherry:
şimdi burada sevgili mt dostları da aynı konuya barmak basınca :cherry:
ulen diyorum sanırım doğru söylüyorlar:cherry:
valla ciddi ciddi düşünüyorum abi hakkaten bende varmı bi anormallik yavvv:cherry::

ku::
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:08 ----------
İrfanım ellerine saglık yaptığın herşeyi çok güzel yapıyorsun
daaaaaaaaa
kurubuz haklı
ben senin durumunu iyi görmüyorum 90,000 bakımı beklemeden kendi trigerini bir değiştiriver yoksa bu kadar işle yatak saracaksın:bounce:
merhaba gürol abi nerelerdesin sen yahu ?

abi ard arda yakın zamanlarda bu aktivitelerle uğraşmadığım için sıkıntın olmasın , kardeşin titiz adamdır zamanından önce tirgeride değişir yağıda
teşekkür ederim abim hürmetlerimi sunuyorum cabbarıma da selam..:cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:13 ----------
Maşallah. Ben hepsini çok beğendim. Özellikle gece resmine vuruldum desem yalan olmaz.
Sanki altlarında imza eksik? Sanatçılar bence her eserine muhakkak imzasını atmalı.
Başarılarının devamını dilerim.
teşekkür ederim ero arkadaşım oysa gece kompozisyonlu o tablom benim pek hoşuma gitmiyor acemi iken ilk yaptıklarımdan biriydi,
imza işine gelince

ilk zamanlarda pek imzamı atmazdım fakat daha sonra tümüne atmaya başladım resimlerdekilerde evde kalan son tablolar zaten onlarıda kimseye vermem yerine yenisini yapmadıkça

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:17 ----------
Siyah olana bayıldım ama hepsi çok güzel keşke devam edebilsen gercekten güzel çalışmalar.
teşekkür ederim sağol..

:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:19 ----------
Sana 3 kutu daha önce açilip bayatlamis pötibör yeme cezasi veriyorum.
Kahveye çaya banmak yasak ona göre.
Bu arada Irfan'in resimleri begendim ama begendigimi yazmak istemiyorum.
Yarin öbürgün satin almaya kalkariz, fiyatlar sismesin durup dururken.::sluu::
teşekkür ederim arkadaşım sağol , para işini geçeceksin bir kalem evdekiler satılık değil fakat olurda günün birinde yahu mt dostu bir kardeşim ,arkadaşım vardı sağolsun onun hatırası diye beni anacaksan
bir kaç kuruşluk boya parasına sana hediye yapma sözü verebilirim ,müsait olduğumda,
müsait olduğum zamanı düşünüyorum şimdi??????:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:23 ----------
Abi muhtemelen benden büyüksün,sana abi diyorum...Abi şimdi gevşe ve arkana yaslan,bunları duymaya hazır ol;ÇÜNKÜ SEN GERÇEKTEN BİR SANATÇISIN!...Hem müzik,hem resim

Allah gerçekten sana çok yönlü sanat ruhu bahşetmiş...
içten ve samimi yorumun için sana bende içten teşekkür ediyorum , az çok tanıyan arkadaşlar tanımaya başladılar muhterem
isimim irfan 36 yaşında bir kız çocuğu babasıyım hobilerimi söylemiyorum senide tanımayı isterim ...:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:26 ----------
Abi evidemi sen boyadın?::gozluk::
:cherry::cherry: burada boyacıların kıtlığına kıran girmiş :cherry: bulsan bile ansının nikahını istiyorlar:cherry:
evet su bazlı silikonlu silinebilir boya kullandım :cherry: he sene her sene boya yapmaktansa :cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 ----------
abi valla karsımıza daha nelerle cıkacaksın heyecanla beklıyorum. hergun yenı bişeyy. sen sınırları olmayan bi adamsın
teşekkür ediyorum yorumun için

her gün yeni bir konuyla çıkayım diye bir saplantım yok
zamanında yapılmış olanları yavaş yavaş paylaşmaya çalışıyorum umarım bunu becerebiliyorumdur , eğer faydalı olabiliyor ve fikir verebiliyorsam bundan mutlu olurum

paylaşmayı seven biriyim dağ başında aç bile kalsam ekmeğimin yarısını paylaşırım
aynı zamanda mt dostlarını yavaş yavaş tanırken kendimide yavaş yavaş tanıtıyorum ki olması gereken doğrunun bu olduğu düşüncesindeyim ..
şu ana kadar fırsat buldukça kendimden bahsetmeye çalıştım ,ve motosiklet sitesi olan (mt) dostlarını ama bildikleri ama bilmedikleri, ve benim bildiğim ,
teknik ve donanım paylaşımlarını bu konulardan sonra paylaşmaya çalışacağım vaktim zamanım elverdiğince
boş yere kıldan tüyden konu açmak burada belki serbesttir sakıncası yoktur fakat bir konu açacaksanız ki her konu hakkında site yönetimi buna izin vermiş ! ben o boş konuları açan insan olmak istemem,
bence siz yinede takip edin bir gün işinize yarayacak bir fikir edinme şansınız yüksek olabilir ....
hürmetler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------
Ellerine sağlık ....
yahu birader beyin s.o.s veriyor diyorsun dua et devre dışı bırakmıyor kendini,senin maharetlerini takip edelim derken bizim beyinler s.o.s verecek neredeyse :cherry:
teveccühün cem abim teşekkür ederim :cat:
