Arkadaşlar Nisan da 100 tl kapora vererek sipariş ettiğim cbf 150 için oluşturulan ARAÇ SATIŞ FORMU'nda Tarih olarak 01.06.2011 olarak verilmiş ben bunu o zaman teslim tarihi zannederek üzerinde durmadım
Şimdi zam yapıldı ve 1 Haziranda oldu yani bunu Bayi biliyordu ve bilerek bu tarih verildi
Ben tam tamına 2 aydır motor bekliyeyim ve bana zamanında bayi zam olmayacakdır Honda düşünmüyor dedi yani yalan!!!
Şimdi bugün itibariyle Honda Türkiye irtibata geçip olayı çözümlemeye çalışacağım bayi bana yansıtacakmı gerçi bilmiyorum ama ben işimi sağlama alıcağım
Bayinin ismini vermiyorum bu yaptığı hiç hoş değil
Katılıyorum, işin içine para girince böyle durumlar olabiliyor, maalesef.
Herkese merhabalar uzun süredir foruma bakmıyordum
Kardeşler motorda işe başladım
Dün bi scooter'a beyaz ampül taktıklarını gördüm zenonada benzer bi görüntüsü vardı
bende direk Cbf'e taktırdım tabi hoş durdu felan bugün eve geldim ampül yanmıyor
Söktüm duyu, H1 ampül Duyu eritmiş,
Eskişehirde duy bulamıyorum bulabileceğim bi yer yada bi link atarsanız çok sevinirim
İşin hayırlı olsun, trafikde dikkatli ve kurallara uygun kullan.
Lambanın gücü yüksekse duyu eritebilir, far tasına ve o parlak yüzeye zarar verebilir.
aga var ya iyi güldürdün beni makaraya sardın he...

zengin olsam var ya o naylon jelatini çıkarana 100.000 tl ödül verecem...:queen: jelatinde zaten galiba oraya çakılı kaldı...artık istesek de çıkaramayız...

yeni motora terfi hayal gibi aga...
Konuyu Toplam 15 Üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 14 Misafir) mete_han
bu arada topac nanay ...neyse Allah kaza bela sıkıntı vermesin de yazacak bişeyde olmasın...
O jelatin çıkar da boşver böyle daha orjinal duruyor.
Mete han abi fotoğraftan net göremiyorum ama alt tabla ya takılan somunlar eğer "fiberli somun" değilse,(tablanın altına eğilip baktığında somunların iç kenarlarında mavi plastik parça gibi birşey yoksa) bir nalbura gösterip somunları fiberlisini tak (3 tanesi 1 lira fln bile tutmaz), asla boşluk yapmaz ileride. fiberli somun sarsıntı vs. den boşalmaz.
Çok güzel bir bilgi, sanırım çantaların somunu ondan oluyor. :cat:
YA BUGUN APARTMANIN KAPALI OTOPARKINDAN DEBRİYAJIMI PARÇALAMIŞLAR TEL KAYIP YANI MOTORDA DEBRİYAJ ADINA BİŞEY KALMAMIŞ GÖRSE İNSAN KATİL OLUR YA KAPALI OTOPARKTA OLANA BAK ORJİNAL DEBRİYAJ TELI NE KADAR BILEN VARMI MOTOR YATIYOR DEBRİYAJ OLMADIĞINDAN

r:
Geçmiş olsun, başka şeyler de olabilirdi. Debriyaj çok pahalı değil.
Benim de bugun ayna bükülmüş, üzerindeki kör alan aynası kayıp.
rialli.com ve velomoto.com.tr a bak istersen tel fiyatları için.
Dünyanın etrafı 40.000 km biliyorsun yani 10.000 km sonra dünyayı 2 kez dolaşmış olacağım...
birşey dikkatimi çekiyor ben 1-2 aydır buralara uğrayamıyorum...uğradığımda da yüzeysel bakıp birşeyler karalıyorum son birkaç haftadır paylaşımlarınız azaldı...bi nazar değdi galiba...bazen koca gün bir sayfa bile ilerlemiyor topik...yeni makina alan sayısı da fazla...sizi mobil olarak cepten takip ediyorum gündüzleri...
valla çilesini biz çektik kaymağını bu yeni model 2001 kasa alan arkadaşlar yiyor...:queen:
[/COLOR]yeni arkadaşlar motoruna gerçekten çok alaka ile bakıyor üzerine titiriyor...doğal olarak bu makinanın sahibini üzmesi beklenemez...kronik sorunların önemli kısmı motora yüklenildiğinde oluyor...ben eski motorcu olarak cbfyi titanlara kıyasladığımda veya eski sağlamlıkları varmı diye düşündüğümde tabi ki bu seviyeye ulaşmaları mümkün değil...ve gerçek motor her şarta karşı direnç gösteren makinadır...unutmayın kuryelerin öncelikli tercihi cbfdir ama bunun nedeni sadece beklenen torkdur...o tork için her 1000 kmde bir yağ takviyesi yaparlar...kuryeler baz alınmalıdır...yanlış anlamayın burada ki arkadaşların değil de bir kuryenin cbf hakkında ki düşüncelerine daha çok önem veririm...ve kendi tecrübelerimi önemserim...yaşadığım sıkıntıları ben bilirim...kronik sorun var dediğimde mıymıylanan dangalaklar vardı bir zamanlar ama motorlarını servise eksik yağ nedeniyle getirip 50 km daha gitse motoru yakmadan getiren kişiler biliyorum bu ortamda...2007 dönemleri için söylüyorum...Adam servise bir koku var diye getiriyor o kadar salak ki motoru neredeyse yakacak...kafası çalışsa yağ çubuğunda görecek ama kafa yok...
bu sıkıntılar bizim 2007-2008 dönemi için geçerlidir...tekrar söylüyorum..yeni kasalarda bu tarz sorunla karşılaşılma olasılığı daha düşüktür...devir saati önünde motora basmıyorsun 65-70 de 5 e atıyorsun bu motor daha bilinçli kullanılmakta artık...biz yardırmaya alışmışız...ama artık 100 bile benim için yüksek hız...80/90 ı geçmiyorum...
Öyle abi, ilk çıkan malı iyice anlamak lazım. O da zamanla oluyor.
Ki hakkaten ilk çıkan makinlarda bir gariplikler sisilesi vardı. Yağ değişiminin
gayriresmi 4000 den 2000 e düşürülmesi bence bize yapılan en büyük ayıptır.
Honda tr yi genelde severim, arkadaşlar ilgililerdir ama ayıplı mal satmak, bilemiyorum. Zaten artık eskisi gibi de yağ yakmıyor motosikletler. Biz de daha nazik kullanmayı öğrendik. Devir saati olaydı, böyle yapar mıydık? desem konu uzar gider.
Hayırlısı.