Hayırlı olsun . Güle güle kullanın. Fena sayılmaz . Bendeki koca kamerayı taşımaktan çok iyi.
Bu konu ile ilgili sizden öğrenmek isdediklerim;
1 Bu cihaz sürekli olarak kaç saat kayıt yapabiliyor.
2 Motosiklet aküsu ile şarj etme imkanı var mi.
3 Hafıza kartını 4 yerine 8 olarak kullansanız uyum sağlar mi.
4 Islanmaya karşı dayanıklı mi.
5 Siparisten kaç gün sonra teslım alabiliyorsunuz.
Yakında İstanbul- Artvin seyahatına çıkmayı pilanladığım için bukadar detaya indim. Teşekkürler.
ikinci denememde benimki bozuldu mavi ve kırmızı ışık sürekli yanıyor plide yok çıkarıp tekrar takacak kitlenip kalıyor.
geriverme olayıda yok ta çinden geldi ..gitti 29 papel:salut:
bendekinin yan tarında kart yuvası altında ve o reset deliğini iğneyle delik deşik etmiştim sadece kapatıyor ama sorun düzelmiyor.2 saat şarj süresi var
en üstte reset deliği var kardeşim onu kullan düzelir