Kask Kamerası uyguladım test videosu içerde

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
ikinci denememde benimki bozuldu mavi ve kırmızı ışık sürekli yanıyor plide yok çıkarıp tekrar takacak kitlenip kalıyor.
geriverme olayıda yok ta çinden geldi ..gitti 29 papel:salut:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Hayırlı olsun . Güle güle kullanın. Fena sayılmaz . Bendeki koca kamerayı taşımaktan çok iyi.
Bu konu ile ilgili sizden öğrenmek isdediklerim;
1 Bu cihaz sürekli olarak kaç saat kayıt yapabiliyor.
2 Motosiklet aküsu ile şarj etme imkanı var mi.
3 Hafıza kartını 4 yerine 8 olarak kullansanız uyum sağlar mi.
4 Islanmaya karşı dayanıklı mi.
5 Siparisten kaç gün sonra teslım alabiliyorsunuz.
Yakında İstanbul- Artvin seyahatına çıkmayı pilanladığım için bukadar detaya indim. Teşekkürler.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Enee, bizim oraları çekmişsiniz. Ben Hayrullah Kefoğlu Anadolu Lisesi'nden mezunum hemen geçtiğiniz yolda sağda kalmış. Vay be baya zaman geçti üzerinden... Kayıt güzel olmuş bu arada :)
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Hayırlı olsun . Güle güle kullanın. Fena sayılmaz . Bendeki koca kamerayı taşımaktan çok iyi.
Bu konu ile ilgili sizden öğrenmek isdediklerim;
1 Bu cihaz sürekli olarak kaç saat kayıt yapabiliyor.
2 Motosiklet aküsu ile şarj etme imkanı var mi.
3 Hafıza kartını 4 yerine 8 olarak kullansanız uyum sağlar mi.
4 Islanmaya karşı dayanıklı mi.
5 Siparisten kaç gün sonra teslım alabiliyorsunuz.
Yakında İstanbul- Artvin seyahatına çıkmayı pilanladığım için bukadar detaya indim. Teşekkürler.

2 saat şarj süresi var
8 gb olur micro SD olmalı
ıslanma için kılıfı var ama pek tatmin edici değil ,fakat şeffaf naylon hani şu yemeklere sarılan onu kullanabilirsin
sipariş ben yurt dışından getirttim 10 günü buldu ama 3 4 gündede yollayan var elinde olupda
sürekli şarj için motora bir converter bağlaman gerek 12 voltu 220 ye çeviren ozaman şarj bitmez

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:08 ----------

ikinci denememde benimki bozuldu mavi ve kırmızı ışık sürekli yanıyor plide yok çıkarıp tekrar takacak kitlenip kalıyor.
geriverme olayıda yok ta çinden geldi ..gitti 29 papel:salut:

en üstte reset deliği var kardeşim onu kullan düzelir
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
2 saat şarj süresi var


en üstte reset deliği var kardeşim onu kullan düzelir
bendekinin yan tarında kart yuvası altında ve o reset deliğini iğneyle delik deşik etmiştim sadece kapatıyor ama sorun düzelmiyor.:pale:

.........

bir iki bilgide ben yazarsam..
sadece usb den şarz edebiliyorum
4gb karta kırk dakika kayıt ediyor
ıslanırsa eks olur
.......
tamda yarın dağlara çıkacakken bozulmasa iyi gibiydi ama bende şans ne gezer .sizlere hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst