arkadaşlar en regal raptor 250 9b modeline baktım
T gidon olması ne gibi dezavantajlar dogurur birde 8000 de bir motor buldum 3800 tl istiyor satan arkadaş
sizce nasııl bir rakkam tabıkı daha pazarlık yapmadık ama yakında almayı düşünüorum...birde km si doğru mudur?
bahsettiğin motor benim moturum.(motosiklet net ve sahibinden.com daki nicklerim aynı)
herneyse konu km - arkadaşım km si kesinlikle orjinal
sezonunda aktif kullanıcıyım ama her havada makinamı çıkarmam.arkadaş son üç ayda yaptığı km yi yazmış.bende son 6 ayda km yi yazıyorum -30-
sadece 1 kere çıkardım.çünkü bu makina chopper.enduro değilki yağmur çamurda gezeyim.ama bir endurom olsaydı kışın bile binerdim.lakin makinam chopper, hassatır,kıymetlidir.bende gereken hassasiyeti gösterdiğim için ilanlar içindeki en iddaalı makina benim makinamdır.
bu arada makinamı sattım.bu hafta işlemleri gerçekleştireceğiz.
herkese iyi akşamlar
bahsettiğin motor benim moturum.(motosiklet net ve sahibinden.com daki nicklerim aynı)
herneyse konu km - arkadaşım km si kesinlikle orjinal
sezonunda aktif kullanıcıyım ama her havada makinamı çıkarmam.arkadaş son üç ayda yaptığı km yi yazmış.bende son 6 ayda km yi yazıyorum -30-
sadece 1 kere çıkardım.çünkü bu makina chopper.enduro değilki yağmur çamurda gezeyim.ama bir endurom olsaydı kışın bile binerdim.lakin makinam chopper, hassatır,kıymetlidir.bende gereken hassasiyeti gösterdiğim için ilanlar içindeki en iddaalı makina benim makinamdır.
bu arada makinamı sattım.bu hafta işlemleri gerçekleştireceğiz.
herkese iyi akşamlar
Kardeşim, sanada, alana da hayırlı uğurlu olsun...
Ben bu konuya uzun bi mesaj yazmıştım, Senin motorun olduğunu tahmin ettiğimi, tertemiz bi motor olduğunu, arkadaşın kaçırmaması gerektiğini de yazmıştım ama gönder butonuna basıp kapattım... Demek ki gitmemiş... Neyse... Herşeyde bi hayır var demek ki...
Umarım arkadaş da aradığı motoru bulur, gönlünce gezer...
Sen Ankara dasın tabiGeçen 6 ayda gördüğün güneşli havayı biz burada 1 ayda görürüz normaldir o zaman. Hayırlısı olsun o vakit. Yanılmamışım yatırmışsın işte motoru. 6 ayda 30km ne yahu
![]()
arkadaşlar merhaba;
2 temmuz da ben de ehliyet sınavına giriyorum..ama ankara sürücülerinden çekincelerim var motorlara alışık olmadıkları için...aklımda önceden olduğu gibi rr var..
30 yaşında başlayacam artık bu işe ama bu sene motorsuz geçicek herhalde..aile ve çocuktan dolayı önceliği arabaya verdim...keşke o kadar para bayılmasaymışım arabaya da bu yaz alsaydık bi tane motor...
herkese hayırlı sürüşler...
erro araç sürücülerinden ankarada değil heryerde çekin. heryerde aynı küfürleri edersin. bazen ettiğin küfürler gittiğin kilometreyi aşar. motoru alıp tam sürmeye başlayınca inan araç kullanma şeklin bile değişiyor. çok tehlikeli kardeşim çok. ölümle burun burunasın walla. şeytan aracı bu akıl işi değil.aile çoluk çocuk varsa sakın alma. alırsan aklından şüphe ederim senin. alan insanlara bakıp iç çekersin hayalini gerçekleştirmiş dersin artık :cherry:. şaka bi yana bende senin gibi 30 unda başladım rr250e9 aldım bekarım. zevkli olduğunu bilirdim ama hayatıma bu kadar zevk katacağını bilsem 18 inde alırdım. sıfır yada temiz regal kesinlikle alabilirsin hiç çekinme korkma emin ol beklentilerini karşılıyo.sevgilerle
aramıza hoşgeldin
regalin hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
tekerin düz bassın:cat:
arkadaşlar bugün 40.000 km yi devirdik regalimle bakımlarıda yapıldı
yeni km lere sürüyorum hadi hayırlısı![]()