Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Dediğim gibi bende bir sorun yok. Ancak 2.vitesden boşa atabilir zaman zaman o da kullanıcıdan kaynaklanıyor .Tam oturtamamış oluyorsun 2 ye
 
Katılım
27 Nis 2011
Mesajlar
4
yarın bu motordan alıcam benle birlikte bir arkadaş gelebilirmi yardıma itiyacım var tam anlamıyorum kontrol için gelebilecek varmı ?? acil cevap
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
1
arkadaşlar en regal raptor 250 9b modeline baktım
T gidon olması ne gibi dezavantajlar dogurur birde 8000 de bir motor buldum 3800 tl istiyor satan arkadaş
sizce nasııl bir rakkam tabıkı daha pazarlık yapmadık ama yakında almayı düşünüorum...birde km si doğru mudur?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Valla benim motosikletim 2006 model ve 6300km de. Ben 3 ay önce 3500Km de iken aldım. Bir ahırdan çıkardım. İlk sahibinin kullanmadığını da biliyordum. O yüzden kilometresinden eminim. Yani olmaz olmaz deme gerçek kilometresi olabilir. Ancak aktif kullanıcı ise ben bile 3 ayda 2800km yaptığıma göre o kilometre olması olası değil. Ancak o da yatırmış ise motoru olabilir.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
arkadaşlar en regal raptor 250 9b modeline baktım
T gidon olması ne gibi dezavantajlar dogurur birde 8000 de bir motor buldum 3800 tl istiyor satan arkadaş
sizce nasııl bir rakkam tabıkı daha pazarlık yapmadık ama yakında almayı düşünüorum...birde km si doğru mudur?

bahsettiğin motor benim moturum.(motosiklet net ve sahibinden.com daki nicklerim aynı)
herneyse konu km - arkadaşım km si kesinlikle orjinal
sezonunda aktif kullanıcıyım ama her havada makinamı çıkarmam.arkadaş son üç ayda yaptığı km yi yazmış.bende son 6 ayda km yi yazıyorum -30-
sadece 1 kere çıkardım.çünkü bu makina chopper.enduro değilki yağmur çamurda gezeyim.ama bir endurom olsaydı kışın bile binerdim.lakin makinam chopper, hassatır,kıymetlidir.bende gereken hassasiyeti gösterdiğim için ilanlar içindeki en iddaalı makina benim makinamdır.

bu arada makinamı sattım.bu hafta işlemleri gerçekleştireceğiz.
herkese iyi akşamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
bahsettiğin motor benim moturum.(motosiklet net ve sahibinden.com daki nicklerim aynı)
herneyse konu km - arkadaşım km si kesinlikle orjinal
sezonunda aktif kullanıcıyım ama her havada makinamı çıkarmam.arkadaş son üç ayda yaptığı km yi yazmış.bende son 6 ayda km yi yazıyorum -30-
sadece 1 kere çıkardım.çünkü bu makina chopper.enduro değilki yağmur çamurda gezeyim.ama bir endurom olsaydı kışın bile binerdim.lakin makinam chopper, hassatır,kıymetlidir.bende gereken hassasiyeti gösterdiğim için ilanlar içindeki en iddaalı makina benim makinamdır.

bu arada makinamı sattım.bu hafta işlemleri gerçekleştireceğiz.
herkese iyi akşamlar

Kardeşim, sanada, alana da hayırlı uğurlu olsun...

Ben bu konuya uzun bi mesaj yazmıştım, Senin motorun olduğunu tahmin ettiğimi, tertemiz bi motor olduğunu, arkadaşın kaçırmaması gerektiğini de yazmıştım ama gönder butonuna basıp kapattım... Demek ki gitmemiş... Neyse... Herşeyde bi hayır var demek ki...

Umarım arkadaş da aradığı motoru bulur, gönlünce gezer...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
bahsettiğin motor benim moturum.(motosiklet net ve sahibinden.com daki nicklerim aynı)
herneyse konu km - arkadaşım km si kesinlikle orjinal
sezonunda aktif kullanıcıyım ama her havada makinamı çıkarmam.arkadaş son üç ayda yaptığı km yi yazmış.bende son 6 ayda km yi yazıyorum -30-
sadece 1 kere çıkardım.çünkü bu makina chopper.enduro değilki yağmur çamurda gezeyim.ama bir endurom olsaydı kışın bile binerdim.lakin makinam chopper, hassatır,kıymetlidir.bende gereken hassasiyeti gösterdiğim için ilanlar içindeki en iddaalı makina benim makinamdır.

bu arada makinamı sattım.bu hafta işlemleri gerçekleştireceğiz.
herkese iyi akşamlar

Sen Ankara dasın tabi :) Geçen 6 ayda gördüğün güneşli havayı biz burada 1 ayda görürüz normaldir o zaman. Hayırlısı olsun o vakit. Yanılmamışım yatırmışsın işte motoru. 6 ayda 30km ne yahu :)
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Kardeşim, sanada, alana da hayırlı uğurlu olsun...

Ben bu konuya uzun bi mesaj yazmıştım, Senin motorun olduğunu tahmin ettiğimi, tertemiz bi motor olduğunu, arkadaşın kaçırmaması gerektiğini de yazmıştım ama gönder butonuna basıp kapattım... Demek ki gitmemiş... Neyse... Herşeyde bi hayır var demek ki...

Umarım arkadaş da aradığı motoru bulur, gönlünce gezer...

kardeşim benim eyvallah.tam sezon açıldı biz makinayı satıyoruz.bakalım bundan sonra ne alacaz.gönlümde yatan aslan dragstar ama bakalım zaman ne gösterecek.

Sen Ankara dasın tabi :) Geçen 6 ayda gördüğün güneşli havayı biz burada 1 ayda görürüz normaldir o zaman. Hayırlısı olsun o vakit. Yanılmamışım yatırmışsın işte motoru. 6 ayda 30km ne yahu :)

ben yıllarca antalyada yaşadım (izmirden daha güneşli) antalayada bile kışın hergünü chopper la gezemezsin.
şu an ankarada yaşıyorum ve sezonunda aktif kullanıcıyken nasıl yatmış motor oluyor hala anlamadım.

neyse herkese bol güneşli günler
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Motosikletin sezonu yoktur arkadaşım. Aktif kullanıcı motosikleti her daim kullanır. Yazdan yaza binen motosiklet kullanıcısına tatlı su motorcusu denir camiada bilirsin değil mi ? Tüm kış motosikleti garajda tutarsan , hele ankara gibi bir yerde o motor her yıl 3-4 ay yatmıştır ötesi yok.

Bu arada antalya kışın izmirden daha fazla yağış alır. Biz de yağış mevsim dönümlerinde olur, sel olmadığı sürece yağmurda da binilir motora gayet büyük bir keyifle. Farz-ı misal sizin fırtınalarınız bizde yoktur. Açık deniz ve körfez farkı burada ortaya çıkıyor.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
ok.
ben tatlı su motorcusuyum.
sen yağmurdada binersin,çamurdada binersin.sen neymiş be abi !
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
arkadaşlar merhaba;

2 temmuz da ben de ehliyet sınavına giriyorum..ama ankara sürücülerinden çekincelerim var motorlara alışık olmadıkları için...aklımda önceden olduğu gibi rr var..

30 yaşında başlayacam artık bu işe ama bu sene motorsuz geçicek herhalde..aile ve çocuktan dolayı önceliği arabaya verdim...keşke o kadar para bayılmasaymışım arabaya da bu yaz alsaydık bi tane motor...

herkese hayırlı sürüşler...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
1
arkadaşlar merhaba;

2 temmuz da ben de ehliyet sınavına giriyorum..ama ankara sürücülerinden çekincelerim var motorlara alışık olmadıkları için...aklımda önceden olduğu gibi rr var..

30 yaşında başlayacam artık bu işe ama bu sene motorsuz geçicek herhalde..aile ve çocuktan dolayı önceliği arabaya verdim...keşke o kadar para bayılmasaymışım arabaya da bu yaz alsaydık bi tane motor...

herkese hayırlı sürüşler...

erro araç sürücülerinden ankarada değil heryerde çekin. heryerde aynı küfürleri edersin. bazen ettiğin küfürler gittiğin kilometreyi aşar. motoru alıp tam sürmeye başlayınca inan araç kullanma şeklin bile değişiyor. çok tehlikeli kardeşim çok. ölümle burun burunasın walla. şeytan aracı bu akıl işi değil.aile çoluk çocuk varsa sakın alma. alırsan aklından şüphe ederim senin. alan insanlara bakıp iç çekersin hayalini gerçekleştirmiş dersin artık :cherry:. şaka bi yana bende senin gibi 30 unda başladım rr250e9 aldım bekarım. zevkli olduğunu bilirdim ama hayatıma bu kadar zevk katacağını bilsem 18 inde alırdım. sıfır yada temiz regal kesinlikle alabilirsin hiç çekinme korkma emin ol beklentilerini karşılıyo.sevgilerle
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
erro araç sürücülerinden ankarada değil heryerde çekin. heryerde aynı küfürleri edersin. bazen ettiğin küfürler gittiğin kilometreyi aşar. motoru alıp tam sürmeye başlayınca inan araç kullanma şeklin bile değişiyor. çok tehlikeli kardeşim çok. ölümle burun burunasın walla. şeytan aracı bu akıl işi değil.aile çoluk çocuk varsa sakın alma. alırsan aklından şüphe ederim senin. alan insanlara bakıp iç çekersin hayalini gerçekleştirmiş dersin artık :cherry:. şaka bi yana bende senin gibi 30 unda başladım rr250e9 aldım bekarım. zevkli olduğunu bilirdim ama hayatıma bu kadar zevk katacağını bilsem 18 inde alırdım. sıfır yada temiz regal kesinlikle alabilirsin hiç çekinme korkma emin ol beklentilerini karşılıyo.sevgilerle


valla ilk cümlelerini okurken gözlerim giderek açılmaya başladı..bakalım bu yazı sağdan soldan idare edecez artık ama seneye bahara bi regalle girerim umarım...
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
6
Merhaba Arkadaşlar...
Adım Tuncay, yaşım 38, aslen Bandırma ' lıyım. Görev gereği güneydoğuda bulunmaktayım. 1990 lı yıllarda başlayan motosiklet sevdamı, çeşitli büyüklük ve tarzlarda motosikletler kullanarak taçlandırmaya çalıştım. Her ne kadar sevsemde mecburen ara vermek zorunda olduğum bu sevdayı, (batıya tayin olma hazırlığı olarak) sürdürmek amacı ile geçenlerde sadece internette fotoğrafını gördüğüm, halen canlı olarak kendisini göremediğim, sitenin Regal Raptor sayfasında bulunan arkadaşların foruma yazdığı bilgiler ışığında, 2006 model, gri,Regal Raptor 250E-9b motosikleti satın aldım. Tüm Motosiklet.net üyesi arkadaşlar ve özellikle Regal Raptor sayfasındak arkadaşlarla keyifli forumlar geçirmeyi diliyorum...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
aramıza hoşgeldin
regalin hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
tekerin düz bassın:cat:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar bugün 40.000 km yi devirdik regalimle bakımlarıda yapıldı
yeni km lere sürüyorum hadi hayırlısı:)
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
6
arkadaşlar bugün 40.000 km yi devirdik regalimle bakımlarıda yapıldı
yeni km lere sürüyorum hadi hayırlısı:)

Nice 40.000 km lere inşallah...
Merak ettiğim ; bu 40.000 km içerisinde rektifiye yaptırdınmı ? yaptırmadıysan yağ yakma gibi bir problem yaptımı acaba ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst