Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bu başlığı açınca sanırım moderatörler küçük çaplı bi panik geçirdi :mrgreen: açtım direk database error falan oldu baskın var sandılar sanırım :mrgreen:
ben ikinci nesildim. hatta istanbuldaki ilk halı saha maçını yapmıştık güzeldi sonra banladılar... çok liseli doldu artık takılmıyorum hele ki şu cevahirde yaptıkları mallıktan sonra çok soğudum
3. nesildim, senin ekşici tanımındaki biriyle takıştığım için uçuruldum. sonra 4. nesil olarak geri döndüm. hala daha 4. nesilim. her gün burdayım arkadaşım burdan mesaj atabilirsin .