Arkadaşlar kendime değil çok değer verdiğim bir kaç arkadaşıma hediye edeceğim:mrgreen:
yarın istanbula dönerken oralardan geçeceğim , bakarsın ..... satan kişiden isteyebilirim. (almak fiili pek uygun olmuyor)
ben : abi bu kaç para
abi : 5 TL
ben : daha büyüğü yok mu ?
abi : var var , gel şöyle bak beğenirsen birşeyler yaparız
ben : yok abi kalsın bu da çok büyükmüş , inan kendim için değil arkadaşın çok değer verdiği biri için
abi : tamam o da gelsin farketmez.....
tezgah geyiği böyle uzar gider
gerçekten denk gelirsem alır haber ederim.
Arkadaşlar kendime değil çok değer verdiğim bir kaç arkadaşıma hediye edeceğim:mrgreen:
Arkadaşlar kendime değil çok değer verdiğim bir kaç arkadaşıma hediye edeceğim:mrgreen:
yarın istanbula dönerken oralardan geçeceğim , bakarsın ..... satan kişiden isteyebilirim. (almak fiili pek uygun olmuyor)
ben : abi bu kaç para
abi : 5 TL
ben : daha büyüğü yok mu ?
abi : var var , gel şöyle bak beğenirsen birşeyler yaparız
ben : yok abi kalsın bu da çok büyükmüş , inan kendim için değil arkadaşın çok değer verdiği biri için
abi : tamam o da gelsin farketmez.....
tezgah geyiği böyle uzar gider
gerçekten denk gelirsem alır haber ederim.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150119756319613&oid=178758335504739&comments
buda tanrının kopan uzvuçok gulmustum ilk izlediğimde...