Lapseki (Bereket Tanrısı Aksesuar)

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Çanakkale li arkadaşlar, şu bereket tanrısı heykelinin kolye veya anahtarlığını arıyorum bu konuda arkadaşlar yadımcı olursanız sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boynuna asacak başka başka bir şey mi bulamadın :mrgreen:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Arkadaşlar kendime değil çok değer verdiğim bir kaç arkadaşıma hediye edeceğim:mrgreen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
yarın istanbula dönerken oralardan geçeceğim , bakarsın ..... satan kişiden isteyebilirim. (almak fiili pek uygun olmuyor)

ben : abi bu kaç para
abi : 5 TL
ben : daha büyüğü yok mu ?
abi : var var , gel şöyle bak beğenirsen birşeyler yaparız
ben : yok abi kalsın bu da çok büyükmüş , inan kendim için değil arkadaşın çok değer verdiği biri için
abi : tamam o da gelsin farketmez.....

tezgah geyiği böyle uzar gider

gerçekten denk gelirsem alır haber ederim.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yarın istanbula dönerken oralardan geçeceğim , bakarsın ..... satan kişiden isteyebilirim. (almak fiili pek uygun olmuyor)

ben : abi bu kaç para
abi : 5 TL
ben : daha büyüğü yok mu ?
abi : var var , gel şöyle bak beğenirsen birşeyler yaparız
ben : yok abi kalsın bu da çok büyükmüş , inan kendim için değil arkadaşın çok değer verdiği biri için
abi : tamam o da gelsin farketmez.....

tezgah geyiği böyle uzar gider

gerçekten denk gelirsem alır haber ederim.


gerçekten bulurda alırsan ,sahibine verene kadar bir süre görüşmeyelim...noolmaz..noolmaz...:queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yuh.
Tanriya bak.
Saglam makine varmis :mrgreen:
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
yarın istanbula dönerken oralardan geçeceğim , bakarsın ..... satan kişiden isteyebilirim. (almak fiili pek uygun olmuyor)

ben : abi bu kaç para
abi : 5 TL
ben : daha büyüğü yok mu ?
abi : var var , gel şöyle bak beğenirsen birşeyler yaparız
ben : yok abi kalsın bu da çok büyükmüş , inan kendim için değil arkadaşın çok değer verdiği biri için
abi : tamam o da gelsin farketmez.....

tezgah geyiği böyle uzar gider

gerçekten denk gelirsem alır haber ederim.

hacım 5-10 tane almayı düşünüyorum sen bulabilirsen en azından ben satıcı ile iletişime geçip bir şekilde alırım onları Teşekkür ederim şimdiden
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bu tanrinin heykelini toprak altindan cikaran ilk arkeologun yuz ifadesini gormek isterdim :mrgreen:

"Arkadaslar kosun bir sey buldum galiba" :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst