Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2011
Mesajlar
8
oncelıkle herkese slm lar bende 7 aydır 150 mc kullanıcsıyım ama foruma yenı uye olabıldım cok ıyı ve yararlı bılgıler paylasıyorsunuz benımde cok ısıme yaradı o yuzden herkese tesekkur edıyorum ve aranızda olmaktan mutluluk duyuyorum :) isak abim cok ıyı bı iş cıkartmıssın ne zamandır boyle bısey yaptırmak ıstedım ama bırturlu ıstedıgım gıbı yapan bulamadım banada yardım edebılırmısın gerekırse yanına gelebılırım yardımcı olursan cok sevınırım sımdıden tesekkurler abım ve allerıne saglıkgayet basarılı bı calısma olmus :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:28 ----------

grnt0992.jpg

By isak_1981 at 2011-03-17

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------

grnt0991.jpg

By isak_1981 at 2011-03-17

abım yazdım onceden sana ama yanlıs yere yazdım sanırım :) oncelıkle herkese slm olsun bende 7 aydır 150 mc kullanıcısıyım ve gayet memnunum motorumdan foruma yenı uye oldum cok begendım herkes bırbırınden yararlı bılgıler paylasıyo beımde cok sıme yaradı o yuzden herkese oncelıkle tesekkur edıyorum işak abım ne zamandır senın yaptıgın arka canta aparatından yaptırtmak ıstıyordum cok yere baktım ama ıcıme pek sınmedı senın yaptıgın calısmayı cok begendım banada yardımcı olabılırmısın ıstersen yanınada glebılırım musaıt bı zamanda yeterkı yardım et bulamıyorum ıstedıgım gıbı bırsey sımdıden cok tesekurler ve elıne saglık basarılı bı calısma olmus :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
şimdi bitek benim mc mi yağ kaçırıyo??yoksa daha önce başına gelen varmı herkes bişeler yazarsa sevinirim??
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
şimdi bitek benim mc mi yağ kaçırıyo??yoksa daha önce başına gelen varmı herkes bişeler yazarsa sevinirim??

slm dostums servis ne diyor bu konuya bir resmini koy bakalım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:55 ----------

ha birde sipop kapagının sökünce silindir kapagı ve silindiri motorun gövdeye sabitleyen civatalar var onlar gevşemiş olabilir bir ihtimal
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
8
iyi geceler abilerim kardeslerım tavsıyelerınıze kulak verdım ve bugun bende bır mc sahıbı oldum motordan hıc anlamama ragmen cok hosuma gıttı ve ılk motorum herkese burdakı yorumlarından dolayı tesekkür edıyorum
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
102
şimdi bitek benim mc mi yağ kaçırıyo??yoksa daha önce başına gelen varmı herkes bişeler yazarsa sevinirim??

benimkide kaçırıyor contasından galiba 80-90 yapıp bırakıyorum motoru bide ne göreyim altta 3-5 damla yağ atmış.. yağını tamamlayıp servis dedi contan bitmiştir ilk bakıma gelince hatırlat şuanda 750 kmde motor..

bu arada halkalı atakentte olan mcci varmı ordada bi turuncu canavar gördüm :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
iyi geceler abilerim kardeslerım tavsıyelerınıze kulak verdım ve bugun bende bır mc sahıbı oldum motordan hıc anlamama ragmen cok hosuma gıttı ve ılk motorum herkese burdakı yorumlarından dolayı tesekkür edıyorum

hayırlı ugurlu olsun kardeş....:cat::cat::cat:
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
havza'daki servisde ben yağı değiştirmemiştim 15-50 mondialin yağını koycaktı koydumadım castrol koydum ve samsundaki servisi aradım sen getir bakım kitapçığını biz imzalayalım dedi dün havza'ya servise gittim yağ atmasına baktırmaya adam bildiğiniz traktörcü 2 işi aynı dükkanda yapıyo ve asıl motorla uğraşan usta yoktu usta nerde dediğimde evinde işi var gelemez dedi ve ustayı aradı durumu anlattı ustada motor soğuyunca silindirin oradki civataları sık dedi ben ustanın gelip bakmasını istedim çlünkü motoru yapacak adam motordan hiç anlamıyordu oda işini gücünü bıraksın buraya mı gelsin dedi bende buda iş dedim oda yok değil demezmi bindim motora şikayet edecem sizi dedim oda git et a.. k...mun fabrikasına dedi geldim ve dirak mondiale yazı yazıp durumu anlattım hemen döndüler geri mondial den aradılar onlar kendini savunmuş ben hemen yapılmasını istemişim öle demişler halbuki ben sadece ustanın bakmasını istedim motor sıcakken o anahtar vursa bile vurdutturmazdım zaten o kadar cahil değilim ondan sonra usta bizi geri aradı gel bakalım felan diye bende gelmiyorum dedim ve mondilden aradıkalrında fabrikaya sölediklerini söwdüklerini aynen söledim şimdi uğraşssın dursun başka bi servis araştırıyorum havzadaki adam elinde mondialin yağı kalmış bitane 15-50 onu koyacak motora elindekini satmak için halbuki kitapçıkta bile 10-40 koyun yazıyo mondialden arayn kızlada kapıştım telde zaten onları savunuyodu gerekli yerlere yazı yazcam 2 gündür kafayı yedittirdiler bana bide servis 40 km uzakta yalandan gitgel yaptım:pr::pr:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
usta agzına geleni söle ve sakınmotora o yagı koyma ayrıca tavsiyem yazın 15-40 kışında 10-40 koymandır castrol bulamazsan repsol gibi motorsiklet yagıda koyabilirsin bir sorun çıkmaz ama bazı mallar gibi tutupta castrol magnatec koydurma şimdi gülersin koyan mal var
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Camcı geldi teyzee...!

Yoğun istek üzerine diğer cam fotoları :)





Camdaki kırmızı yazıya aldanmayın, genel maksatlı bir camı, dremel ile kesip UFO'nun karşısında şekil verdim.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
usta agzına geleni söle ve sakınmotora o yagı koyma ayrıca tavsiyem yazın 15-40 kışında 10-40 koymandır castrol bulamazsan repsol gibi motorsiklet yagıda koyabilirsin bir sorun çıkmaz ama bazı mallar gibi tutupta castrol magnatec koydurma şimdi gülersin koyan mal var

yağ işini hallettik sulovadaki serviste usta üst kapağı söküp silindirin civatalarını sıktı onlar gevşemiş 60 km oldu dipgaz yağ atmadı sıkıntı yok şuan:cherry:genel kontrolleride yaptı formuda doldurdu..

şimdide km göstergesinin camı buhar yapmış fotosunu atarım 810 km deyim şuan:pale:

unutmadan soruyum hız olarak ve devir olarak en son kaçı görüyosunuz?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar formları internet uzerindende girsinler dikkat edin sadece elinizdeki form yetmiyor mondial özellikle netten formu girin diyor
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
İmalat.

ellerıne saglık abım cok ıyı olmus :cat: cam için kullandıgın malzemeyı nerden temin ettın nasıl bulabılırız ?...
Çok özel bir şey değil. Her motosiklet aksesuarı satan yerlerde bulabileceğiniz, klasik plexsiglas bir cam. veya reklam/tabelacı vb.lerinden de tabaka olarak temin edebilirsiniz. (Renkli dahil)
Kesme işlemini yapabirmisiniz? işin püf noktası burda. Düzgün bir kesim anca DREMEL tarzı bir aletle yapılabilir.
Benim camdaki Siyah kısımlar sprey boya. Tersten boyayınca(Arka yüzden) gayet güzel oluyor. Film kaplama da yapılabilirdi ama ben uğraşmadım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------

valla eline saglık ne yetenek ufo ile cam şekilllendirme
Teşekkürler. Bence UFO elektrikli ısıtıcı, plexsiglas'a şekil vermek için harika. Lakin fazla ısıtırsanız hamur gibi yapıyor. Yavaş yavaş ve sabırla sonuç alabiliyorsunuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
8
Çok özel bir şey değil. Her motosiklet aksesuarı satan yerlerde bulabileceğiniz, klasik plexsiglas bir cam. veya reklam/tabelacı vb.lerinden de tabaka olarak temin edebilirsiniz. (Renkli dahil)
Kesme işlemini yapabirmisiniz? işin püf noktası burda. Düzgün bir kesim anca DREMEL tarzı bir aletle yapılabilir.
Benim camdaki Siyah kısımlar sprey boya. Tersten boyayınca(Arka yüzden) gayet güzel oluyor. Film kaplama da yapılabilirdi ama ben uğraşmadım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:02 ----------


Teşekkürler. Bence UFO elektrikli ısıtıcı, plexsiglas'a şekil vermek için harika. Lakin fazla ısıtırsanız hamur gibi yapıyor. Yavaş yavaş ve sabırla sonuç alabiliyorsunuz.

cok saol bılgılerınden dolayı ben bakmıstım bızım burdakı motorculara ama o tarz plexsiglas yok buldum bı yerde ama cok kalındı o yzuden almadım bugun netten sipariş verdım 3 gun ıcınde elımde olucak dramel var bende malzeme geldıgınde yapar yapmaz paylasıcam resımlerı suan hıc bır resmını paylasmadım modifiye aşamasında az kaldı :) bır ıkı sey daha ekledıkten sonra forma eklıycem resımlerını tekrar bılgılerden dolayı tesekkurler
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
123
mr 150

ne kadar elimden çıkmasını istemesemde istemeye istemeye sattığım enduro 200 kanuni den sonra motorsuz kalmaya 4 ay dayanabildim.bu 3.motorum mondial kh 100 ile yaklaşık 7000 km ardından kanuni enduro ile 25000 km den sonra işçiliğine ve kalitesine ne kadar güvenmesemde parça bulunabilirliği ve ülkemizde motorsiklet kültürü olmadığı ve arabalardaki gibi yan sanayi olmadığı için yine parça olayı ve fiyat uygunluğu nedeniyle mondialde karar kıldım inşallah Allah utandırmaz.
niyetim enduro ile karşılaştırmak değil ama 193 cc katalizörsüz bir motor jetli dekni kalbüratörlü enduro 200 2007 model max 7250 devirde 11.75 ps güç üretip 5000 devirde 12.75 nm güç üretip tek ve iki kişi hatta 3 ve dört kişi ile aynı performansı sergilerken mr 2 kişide gitmek istemiyor.kanuni enduro sakin kullanımda 2.7 ile sınıfının en az yakan motoruymuş:)max yakıtı hayvani kullanımda 3.5 lt geçmeyi hiç başaramadım. mr şu anda benim rodaj aşamasında en sakin kullanımda gördüğüm performans ve yakıt konusunda 3.5 ortalamayla sınıfta kaldı.birde yağ olayı var nasıl bir motordur ki her bin km yağı değişir.kanuni ve 3000 km veriyor japonlar 4000 anlamış değilim birde en kaliteli yağı koyarsak aradaki fiyat farkı bizim motorların japonlarla farkını zaten fazlasıyla geçiyor:D yakıtla beraber.ben bu yüzden her binde bir madem yağ değiştircem en paspalını koyarım ki bari ordan kar edeyim yoksa bu hesap bizi perişan eder arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst