Motosikletli imam, köylüler istemeyince istifa etti

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bütün suç motosikleti şeytan işi olduğunu ortaya öne süren zatta mauhteremler :)

imam kardeşimizin hikayesi memleketimizin bence içler acısı tartışılacak bir konumda olmasının açık ve aleni bir halidir..

eeee kardeşim sen motosiklete şeytan işi dersen ki aynen piyanoya (orga) kilise aleti dediğin gibi ,

bizim sabit fikirli saf kalpli ahalimizde imamı (hocayı) motosikletle bağdaştıramaz :)

bu işin espiri tarafı gibi görünsede gerçeklik payının olduğu sizce düşünülmelimidir ? :)

ben piyano org çalıyorum, motosikletede biniyorum vay anam vay topyekün hıristiyanım o zaman tövbe tövbe yavvvvvv.....
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
ben tartışmayalım demiyorum burda bu millet ne rezaletler yaşıyor görüyor tanık oluyor imama gelene kadar kendi hayatımızda olup bitenlere bakmak lazım the imam filminde arkadaşın dediği gibi köye tayini çıkıyor motoruyla köye gelip bu köydeki çocukları gezdiriyor çocuklar mutlu ama köy ikiye ayrılıyor. babam anlatırdı köye almanyadan kasetli radyo getirip yoldan geçen ineklerin sesini çekmiştim masaya koydum kasedi sardım inek sesleri çıkınca elimden alıp kırdılar söylemediklerini bırakmadılar derdi.daha 40 45 sene önce olan bir durum. bugün öğretmenler çocuklarınıza eve internet bilgisayar almayın demiyor mu ? numan kurtuluş imam nikahını serbest bırakıcaz demiyor mu? tayyip efendi işsiz babasına " senin de oğlun işsiz kalsın nolur " demiyor mu? bunlar başımızdaki adamlar.özal benim memurum işini bilir dedi kapıcıdan müdüre kadar devletin kasasını iç ettiler. demirel 45 sene trenden köylüye sapka çıkardı mazotu 4 katına verdi. yani imam meselesi şimdi biraz devede kulak gibi geliyor bana. önce eğitim ve bilinç diyorum.
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
yalnız şu 2. resim photoshop değilse çekmesi çok zor sahibinden.com da motorunu satan bi imam görmüştüm o da gsr dı inşallah bu imam değildir
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
aynen kardeşim bi numara büyük gelmiş.eşeğe binseymiş mesele hallolurmuş. motorcuyu medeniyetin az olduğu yerlerde serserilik gibi görüyorlar.biz bazen gezilerde değişik köylerden falan geçiyoruz hakketen dik dik bakıyorlar sanki bir grup eşkiya serseri grubu köyü basmış gibi halbuki havadan geöen uçağa başını bile kaldırmaz bizi görünce " ne geldiniz köye uğursuz erifler defolun " der gibi anlamıyorum yani..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
az önce ATV anahaberlerindeydi Tarık arkadaşımız , anahaberlere kadar çıktıysa bi çözümünü bulmak zorunda kalıcaklar . muhtemelen Tarık arkadaşımız belki başka bir yer olucak ama yinede görevine kaldığı yerden devam edicek :cat:
yalnız şu 2. resim photoshop değilse çekmesi çok zor sahibinden.com da motorunu satan bi imam görmüştüm o da gsr dı inşallah bu imam değildir

15 gün önce motorunu satmıştı , beyaz GSR ise o dur
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Burada olayin imam-cemaat iliskisinden farkli bir yönü var.
O da toplumun bireyi kendi istegine gôre sekillendirme çabasi.
Bu baski unsuru olarak çok kullaniliyor.
Mahalle baskisi diyecegim ama bu iktidara mahsus bir elestiri olarak algilanacak o zaman.
Bu tüm zamanlarin problemi aslinda.
Fakat günümüzde devlet destekli olmaya basladi ki asil ürkütücü olan budur.

Fakat imam teker yaparsa,cemaat stopi yapar deyip isi espiriye vurmak da mümkün.
Gelecekten beklentilerinizle ilgili bisey.:wiinkk:
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
259
Motosikleti
PİAGGİO BEVERLY 500
hocam bizim köye gel ...şimdi ki imam emekli oluyo..valla seni el üstünde tutarlar burada..herkez yaşlısından gencine kadınından kızına motosiklet sürüyor..atv ile tarlaya giden nineler bile var..tam senin yerin bizim köy..
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
crazy nin anlamı çılgın demek sanıyodum,ben Efendimiz hız yapardı demedim,tebliğ amaçlı dedim yazdıklarımı dikkatli okursan sevinirim,ayrıcada beni nekadar eleştirsende böyle ciddi bir işi yapan kişinin biraz daha dikkat etmesi konusunda sana hak veriyorum...

Sözüm yalnız sana değildi yalnız senide eleştirmedim. Deli imam çılgın imamdan eksik kalır yanı yok. Ayrıca ingilizcede 2 side aynı anlamı taşıyor biliyorum. Herneyse . Tabi bunu yobazlığa dayandıran arkdaşların haklılık payı artırıyor anlamına gelmez. Din kisvesi altına bürünme zırvasını duyunca zaten benim kusasım geliyor. medeniyetden dem vuran ve bunun yalakılığını bile yapamayan bu tayfada zaten toplu motor sürüşlerinden sonra toplu zina parti özentilerini taşır. Böyle olmaktanda ALLAH c.c bizleri muhafaza buyursun.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Olayı kendisinden dinleyelim :)

Cemaati dinleme imkanımız yok ama :)

[WebTV=1]17258[/WebTV]
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
bende de virago var ve matematikçiyim :) ayvayı yedim...tam da yeni almıştım be :salut:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
haberlerde gördüm, konu açim dedim açılmış bile :))
bizim ülkemiz böyle şeylere gelemez tabiki, bozar bizim dindarları :)

en güzeli de imamın motosiklet tutkumdan asla vazgeçmem, bu yüzden istifa ettim demesi oldu, yürü be imamım :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
islam salt fikir dini değildir. hele düz mantık dini hiç değildir.
bunun yanında imam diyesim gelmiyor bu insanlara. namaz kıldırma memuru demek en doğrusu olur. yoksa imam öyle hafife alınacak boş bir terim değildir.
şu acı gerçeği söylemek zorunda hissediyorum kendimi;
AVRUPA nın HRİSTİYANLIĞI NE İSE TÜRKİYE nin MÜSLÜMANLIĞI DA O!!
avrupada hristiyanlık eşittir, ayinler şarkılar, cennet cehennem,
Türkiye de müslümanlık eşittir, camide namaz, ramazanda oruç, bid' at(dinde sonradan uydurma) olan kandil günleri, cennet cehennem. Şanı yüce ALLAH Kuranı kerimi hatim gruplarında dağıtılıp okunsun diye yada ölülerin arkasından yada cuma geceleri okunsun diye göndermedi. O nu okuyup hayatımıza tatbik edelim diye gönderdi. İslam sadece namaz oruç gibi bireysel ibadetlerden müteşekkil bir din değildir, fakat insanlar böyle zannediyor, ama ALLAH cc bu zannı geçerli saymıyor, çünkü islam sadece kalbi bir din değildir, söz,fiil ve kalp dinidir.
Din arapça bir terimdir ve siyaset, hükmetme,yaşama biçimi, yaşama biçimini gerektiren kurallar bütünü diye anlamlara gelmektedir.bu ülkede gerçekten de devletin dini yoktur demek çok abes bir durumdur. çünkü devlet bizzat kendi dinini oluşturmuş yada ithal etmiştir. namaz oruç sadaka ALAH a da, vergi, miras, ceza, boşanma İNSANLARA mı?
onun için islamın öznü bırakıpta yok motor kullanmış, yok kot giyiniyormuş gibi asıl meselelerden (islam akidesinden. müslüman kime denir sorusuna verilecek cevapların islami bağlılık esasları) kopup tali yollara giren insanların durumunu gördükçe içim cız ediyor. Rabbimden dileğim;içinde yaşadığım kavmime(toplumuma) hidayet vermesidir. zira O ndan başkası asla hidayet edemez. sözümü ALLAH ın ayetiyle noktalandırmak istiyorum.

Şüphesiz Tevrat'ı biz indirdik. İçinde bir hidayet, bir nur vardır. (Allah'a) teslim olmuş nebiler onunla yahudilere hüküm verirlerdi. Kendilerini Rabb'e adamış kimseler ile âlimler de öylece hükmederlerdi. Çünkü bunlar Allah'ın kitabını korumakla görevlendirilmişlerdi. Onlar Tevrat'ın hak olduğuna da şahit idiler. Şu halde siz de insanlardan korkmayın, benden korkun ve âyetlerimi az bir karşılığa değişmeyin. Allah'ın indirdiği ile hükmetmeyenler kafirlerin ta kendileridir. (maide suresi 44. ayet)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
islam salt fikir dini değildir. hele düz mantık dini hiç değildir.
bunun yanında imam diyesim gelmiyor bu insanlara. namaz kıldırma memuru demek en doğrusu olur. yoksa imam öyle hafife alınacak boş bir terim değildir.
şu acı gerçeği söylemek zorunda hissediyorum kendimi;
AVRUPA nın HRİSTİYANLIĞI NE İSE TÜRKİYE nin MÜSLÜMANLIĞI DA O!!
avrupada hristiyanlık eşittir, ayinler şarkılar, cennet cehennem,
Türkiye de müslümanlık eşittir, camide namaz, ramazanda oruç, bid' at(dinde sonradan uydurma) olan kandil günleri, cennet cehennem. Şanı yüce ALLAH Kuranı kerimi hatim gruplarında dağıtılıp okunsun diye yada ölülerin arkasından yada cuma geceleri okunsun diye göndermedi. O nu okuyup hayatımıza tatbik edelim diye gönderdi. İslam sadece namaz oruç gibi bireysel ibadetlerden müteşekkil bir din değildir, fakat insanlar böyle zannediyor, ama ALLAH cc bu zannı geçerli saymıyor, çünkü islam sadece kalbi bir din değildir, söz,fiil ve kalp dinidir.
Din arapça bir terimdir ve siyaset, hükmetme,yaşama biçimi, yaşama biçimini gerektiren kurallar bütünü diye anlamlara gelmektedir.bu ülkede gerçekten de devletin dini yoktur demek çok abes bir durumdur. çünkü devlet bizzat kendi dinini oluşturmuş yada ithal etmiştir. namaz oruç sadaka ALAH a da, vergi, miras, ceza, boşanma İNSANLARA mı?
onun için islamın öznü bırakıpta yok motor kullanmış, yok kot giyiniyormuş gibi asıl meselelerden (islam akidesinden. müslüman kime denir sorusuna verilecek cevapların islami bağlılık esasları) kopup tali yollara giren insanların durumunu gördükçe içim cız ediyor. Rabbimden dileğim;içinde yaşadığım kavmime(toplumuma) hidayet vermesidir. zira O ndan başkası asla hidayet edemez. sözümü ALLAH ın ayetiyle noktalandırmak istiyorum.

Şüphesiz Tevrat'ı biz indirdik. İçinde bir hidayet, bir nur vardır. (Allah'a) teslim olmuş nebiler onunla yahudilere hüküm verirlerdi. Kendilerini Rabb'e adamış kimseler ile âlimler de öylece hükmederlerdi. Çünkü bunlar Allah'ın kitabını korumakla görevlendirilmişlerdi. Onlar Tevrat'ın hak olduğuna da şahit idiler. Şu halde siz de insanlardan korkmayın, benden korkun ve âyetlerimi az bir karşılığa değişmeyin. Allah'ın indirdiği ile hükmetmeyenler kafirlerin ta kendileridir. (maide suresi 44. ayet)

Valla imamin mi agzina ziçtin,cemaatin mi? anlamadim ama akillica laflar.:bounce::)
Dinini yabanci dilden okuyan süzme tek bir milletiz.
Öyle olunca da bu tür haberler enteresan bile gelmiyor bana.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst