Motosikletli imam, köylüler istemeyince istifa etti

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
cehalet diz boyu,imamda insan değilmi kardeşim motora binemezmi çok ayıp etmişler,zamanındada cübbeli ahmet hocada jet sky (böylemi yazılıyo bilmiyorum) ye bindi diye çok eleştirilmişti,art niyetli insanlarda bunu basında başka yerlere çektiler,kınıyorum,hatta biçok ilim irfan sahibi arkadaşım devamlı söyler : Peygamber Efendimiz Hz.Muhammet (S.A.V) günümüzde yaşasa leptop kullanırdı...

Birgün sakallı cübbeli, çarşaflı bir grup lüks araçlardan inip dinlenme tesisine giriyor, uyanık bir arkadaş da soruyor: siz neden böyle giyiniyorsunuz?
-peygamber efendimiz de böyle giyiniyordu.
Ama o deveye biniyordu siz neden cip kullanıyorsunuz?
(buz gibi bir hava ve yemek bile yemeden kalkıp gittiler!)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Yazık olmuş imama, bence daha makul ve anlayışlı bir yerde görevlendirilerek çözüm bulunabilirdi.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
vallahi böyle zihniyetleri hiç anlamıyorum yaa bende atama bekleyen bir öğretmenim banada bazen ne işin var motorla sen öğretmensin vb. laflar ediyorlar çok üzülüyorum bu kalıplasmış düşüncelere.hatta öğrencilerine örnek olcan bırak şu işleri diyenlere keşke öğrencilerimin hepsi iyi birer motorcu olabilse diyorum :))) şaka bi yana eğitim şartt...

hocam benim abimde öğretmen onada kawasaki ninja 250 alcaz nasipse,ben şahsen başkasının sözlerini pek takmam,zamanında banada akrabalarımdan serserimisin motorla ne işin var diyenler oldu ama o laflardan sonra hepsi gidip motor aldı şimdi hepsinde motor var :cherry: , bide atalarımız ne demiş : İt ürür kervan yürür :bounce:
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
67
İmamlığın şartlarından biride Akîl olmak, yani akıllı olmak. Bu kardeşin adı Crazy İmam, nedir Türkçesi "Deli İmam". Oldu mu şimdi. Kardeş şarlardan en az birine zaten sahip edğilmiş. Dolayısıyla İmamlığı otomatikman düşmüş :)
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birgün sakallı cübbeli, çarşaflı bir grup lüks araçlardan inip dinlenme tesisine giriyor, uyanık bir arkadaş da soruyor: siz neden böyle giyiniyorsunuz?
-peygamber efendimiz de böyle giyiniyordu.
Ama o deveye biniyordu siz neden cip kullanıyorsunuz?
(buz gibi bir hava ve yemek bile yemeden kalkıp gittiler!)

soruyu soranda soruya muhattap olanda konu hakkında yeterli bilgiye sahip olmayan insanlar olunca(konuda geçtiği kadarıyla) böyle durumlar olur.
giyim ve görünüm islamda üstünde çokça durulan ve çok gerekli bir konu olmakla birlikte,(örnek: bıyıklarınızı iyie kısaltın, sakallarınızı uzatı müşriklere benzemeyin. hadis, ve giyimle ilgili ayetler ) taşıma araçlarına dair bir kısıtlama getirmemiştir. ve ALLAH (cc) iyi ve güzel şeyleri helal kılmıştır.
karşılığında islami yasağa dair bir delil bulunmayan helal sayılır. fakat burada karbon emisyon değerleri ve israf işin içine girerse tekrar açıklanma ihtiyacı duyulur bir konu olur.
motor kullanalım kullanımını yaygınlaştıralım.ancak kimseyi motorla terörize etmeyelim.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
tarığı iyi tanırım denebilir , her gece saatlerce geyik yapar muhabbetleriz .şunu söyleyebilirim kalbi hakkatten tertemiz biri . çocuk en son aldığı GSR'a sevinemedi bile bu olay yüzünden ve sattı .

Ulem eger bu bizim hizliimam ise, onu burda bile istemediydik,cami cemaati naapsin?:p
bu o imam değil abi :)
başka bi sitede bi kaç ay önce istifa ettiğini yeni bi cami aradığını söylemişti haber alan var mı şuan nerede ?
ailesinin yanına döndü ve cinemarine'de çalışıyor
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Bu duruma bir tepki konabilir mi acep? yakın çevrede oturanlar, BKM ve yakınlarda bulunan diğer motorcular. İnançlarına aykırı gelmeyecekse, hep beraber bir cuma namazına o köyün camisine gidebilirler. Güzel bir eylem olabilir sanki.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
soruyu soranda soruya muhattap olanda konu hakkında yeterli bilgiye sahip olmayan insanlar olunca(konuda geçtiği kadarıyla) böyle durumlar olur.
giyim ve görünüm islamda üstünde çokça durulan ve çok gerekli bir konu olmakla birlikte,(örnek: bıyıklarınızı iyie kısaltın, sakallarınızı uzatı müşriklere benzemeyin. hadis, ve giyimle ilgili ayetler ) taşıma araçlarına dair bir kısıtlama getirmemiştir. ve ALLAH (cc) iyi ve güzel şeyleri helal kılmıştır.
karşılığında islami yasağa dair bir delil bulunmayan helal sayılır. fakat burada karbon emisyon değerleri ve israf işin içine girerse tekrar açıklanma ihtiyacı duyulur bir konu olur.
motor kullanalım kullanımını yaygınlaştıralım.ancak kimseyi motorla terörize etmeyelim.

Konuya çok da hakim olduğumu söyleyemem ama sırf peygamberimizi işaret ederek cübbeye sebep bulanlar, eminim peygamberimiz yaşıyor olsaydı takım elbise giyerdi. Yıl 2011 ve Burası çöl değil.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Konuya çok da hakim olduğumu söyleyemem ama sırf peygamberimizi işaret ederek cübbeye sebep bulanlar, eminim peygamberimiz yaşıyor olsaydı takım elbise giyerdi. Yıl 2011 ve Burası çöl değil.

peygamberimiz döneminde takım elbise yok muydu sanki:silent: o dönemde avrupalı kralların zenginlerin giydiği müthiş elbiseler vardı,ihtişamlı giyinmek bu yüzyıla mahsus birşey değil.
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
260
Cubbeli ahmet hoca nediyor "Helal olan herşeye binerim" :)

cehalet işte. oysa ne alakası var adam motora binmiz delta kanat a binmiş sana ne. namazı kıldırıyor mu kıldırmıyor mu ona bakcan sen.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
peygamberimiz döneminde takım elbise yok muydu sanki:silent: o dönemde avrupalı kralların zenginlerin giydiği müthiş elbiseler vardı,ihtişamlı giyinmek bu yüzyıla mahsus birşey değil.

arkadaşım sen hangi devirden bahsediyosun,peygamber efendimiz (s.a.v) 20 nisan 571 yılında doğdu ne takım elbisesi :queen: ayrıca peygamber efendimiz (s.a.v)bu devirde yaşasaydı cep telefonu,laptop,araba hatta eminim motorcu arkadaşlarımıza tebliğde bulunmak için motora bile binerdi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst