Yeşil Bursadan Yemyeşil Fotolar...

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
14,15,16 sında bandırmadaydım bursada olduğunu bilseydim gelirdim len pandacım :cherry:
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
46
yeşil bursamızı beğenmiş olmanız ne güzel nedendir bilmem sanki gurur duydum şehrimle :D
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
yeşil bursamızı beğenmiş olmanız ne güzel nedendir bilmem sanki gurur duydum şehrimle :D

Memleketin her yeri güzel ama işte biz (en azından ben):) bukadarını görüp beğendim.
İlerde param olursa önce ülkemi dolaşıp tanıycam yurt dışına çıkmaya gerenk yok :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yalovayı gene es gaçmişin len...:mrgreen:

bursa kadar gıcık bi yer yok bikere...:mrgreen:

aga patron yanımda nası es geçmeyim uçarak geçtik hatta feribota beş kala yetiştik...:p senin memleketin yol geçen hanı bi cacık olmaz Yalovadan...Çınarığa eyvallah...:p

senin yatacak yerin yok metehan. başkada bişey demeyecem.

::music2::::151::

bak canım iskender çekti...

::155::::159::

abıcım gıttıgın yerlerı ben cok ıyı bılıyorum fakat sunuda eklıyorum SEN BİDE DÜZCE tarafına gel ,gelde mekan gör ınsan gör doğa gör.... :) resımler ıcın sağol ;)

Düzcede güzel memleket hacı...biz oralara geldik yaylaları dolandık Deprem Kalıcı Konutlarında yatılı kaldık..güzel günlerdi...2007...


Yarmalar az daha nehrin yönünü değiştirip Düzce turizmini baltalayacaklardı:p

Bir adet Şelale Pandası:p


Bir adet Uçan Panda :p










inanamıyorum,iş seyahatinde yediğin kebabın parasını cebinden mi ödüyorsun,patron ödemiyor mu ::eek:hmy:: cebinde akrep var herhalde:farao:
ama şuda bir gerçek memleketimde kebap çok güzel ama çok para alıyorlar namıssızlar,1,5 bol etliye 44 lira fiyat alıyorlar iki kişi gitsen kahvesi tatlısı kolası 100 lirayı geçiyor,bursalıların yüzde 80ni ömründe hiç kebap yememiştir(iskender,hacıbey,uludağ kebapçısı gibi marka yerlerde tabi),tadını bilmezler.

aga aylık tıcket 300 lira...ne yersen ye yani...istersen 300 lirayı o masada harca sana kalmış...ama ya yarın...:p

yahu o resim karelerinden çok canım iskenderle o tahinli pideyi çekti off gece gecede ayıp olmuyormu metehan abi forumdan bir an önce ihracını diliyorum :p

amin...:p

herşey güzel iyi hoşta sabahın 5 i + karnım aç iskenderi gördüm çok fena oldum :).Bursa çok güzel bi şehir sende güzel fotoğraflar çekmişsin abi eline sağlık.

kimi yer kimi bakar kıyamet ondan kopar...

Abi bursanın her yeri yeşil ama sanırsam merkezdeki en yeşil bölge birde dağ yolu ordan başlıyor bununda etkisi var sanırım dediğin gibi geceleri bir yer ama bir o kadarda sakin oluyo elit kısım oturuyor daha çok:)
Keşke gitmişken tarihi çınara da uğrasaydınız:)
İnşallah bi gün banada motorla gitmek nasip olur
saygılar:)

evet şehir merkezi beton...çınarada gideriz be aga...:cat:

Sabah tahinli pide, öğle yemeğinde iskender... Kasıt var!..:cherry:
Tarihi çınarı görsek tam süper olacaktı:mrgreen: 1997'de görmüştüm:salut:


tahrik var hakim beg...ağır tahrik altında cürüm işleme sakın...:p
14,15,16 sında bandırmadaydım bursada olduğunu bilseydim gelirdim len pandacım :cherry:

yeşil bursamızı beğenmiş olmanız ne güzel nedendir bilmem sanki gurur duydum şehrimle :D

Bursanız pek bi güzel hacı...Uludağa geçen sene zaten çıkmıştım...

Memleketin her yeri güzel ama işte biz (en azından ben):) bukadarını görüp beğendim.
İlerde param olursa önce ülkemi dolaşıp tanıycam yurt dışına çıkmaya gerenk yok :mrgreen:

evet aga memleketi gezmeden Dünya turuna gerenk yok...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
mete yakmışsın yine ortalığı iskenderde çok güzel gözüküyor afiyet olsun yanlız o tereyağını fazla kacırınca döken baya rahatsız eder
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete yakmışsın yine ortalığı iskenderde çok güzel gözüküyor afiyet olsun yanlız o tereyağını fazla kacırınca döken baya rahatsız eder

yok be abi ama bak köşede patlıcan közleme var...onu koyma nedenleri yağın tadını bastırsın diye...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
yarın allah nasip ederse yalova uzanacagız ardakadaşa uyarsa bi iskenderde biz götürelim olmazsa köfteyle yetiniriz
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
97
konu başlığı yanlış olmuş.doğrusu yeşil bursadan tereyağlı iskenderdir arkadaşlar.İskendermi :pr:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
patron matron hikaye kesin iskender yemeye gitmiştir :mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
metehan abi sen hangi konuyu açcan hıt oluyor bu senın guzelııgınmı yoksa gıttıgın yerlerın cektıgın resımlerın guzellıgimi afiyet olsun sen bu ıskender resmını google reklamlarına koysaydın ıskenderın parası cıkardı be ya.....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete harikasin..
Benimle böyle gezmiyorsun ama... :p

abi ayıpsın yav...seninle aşk yuvamız Çınarcığa akıcaz...:queen::p hele bi gel...:)

patron matron hikaye kesin iskender yemeye gitmiştir :mrgreen:

aga 600 cc makinam olsa Allah seni inandırsın (bak yemin ediyom) mesaim bittiğinde atlar Bursaya gider İskenderimi yer gece 12 de eve gelirim...sabah yine işbaşı...Allah bana bu yüzden para mara vermiyor...:p biliyor ki har vurup harman savurucam...:p

metehan abi sen hangi konuyu açcan hıt oluyor bu senın guzelııgınmı yoksa gıttıgın yerlerın cektıgın resımlerın guzellıgimi afiyet olsun sen bu ıskender resmını google reklamlarına koysaydın ıskenderın parası cıkardı be ya.....

benim şekerliğimden kaynaklanıyor...pek şekerim...:p

Tabi ki Bursa !!!

Sen bence Düzceyi görmelisin...Düzceyi gördükten sonra başka memleketde bu kadar yeşil varmı dersin...çok güvenme Bursaya...:wiinkk:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
ahh bursa ahh sen okadar asil bir kentsinki osmanlınıun izlerini taşıyorsunn
keşke osmanlının eserlerinide çekseydin o kadar çok ünlü yer varken abi
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
mükemmelsin abi, sabah sabah yemekleri görmek olmadı ama :p yüreğine sağlık..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bu adamın yaptığını izleyin yaptığını yapmayın benden tavsiye ..... :p
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Demek kıble pensilvanya .. :mrgreen:
Bir de beni eleştirirsin inceden laf sokuyorum diye. Sen de benim gibisin işte. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst