- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 160
bu arada lıke kullanan arkadasları uyarmak ıstıyorum. mutlaka perıyodık olarak egzoz vidalarını kontrol etsınler. ben bır kere egzoz ucundakı kapagı dusurdum. sıparıs verdım geldı. dun yıne bır baktım bu sefer buyuk kapagın ıkı vıdası dusmus ıkı vıda tutuyor. servısım cok yakın oldugu ıcın gıdıp taktırıverdım hemen. ya ısıdan dolayı olayı yada tıtresımden vıdalar gevsıyor ve yerınden cıkıyor. haberınız olsun yoksa benım gıbı kapagınız yolda ekıp sıparıs vermek zorunda kalabılırsınız.