Kymco Like 125/200i kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
kymconun yedek parça ve sarf malzeme fiyatları çok tuhaf yahu inceledim bikaç örnek

Dink 200 ön Fren disk + balata= 126TL +51TL = 177TL:) Ön çamurluk= 68TL Dink 200 arka disk= 225TL:)

Like 200 ön fren disk + balata = 61TL + 47TL = 108TL Ön çamurluk= 119TL:) Agility Ctiy arka disk= 90TL

Bikaç sarf malzeme örnegi:

Xciting Ön çift fren diski+ balatalar= 770tL:sunny::bounce: 40-50 milyarlık arabanın çift disk ve balatası 500e biter yahuu!

People 200 arka lastik= 360 TL:mrgreen: Bedava versen alıp takmam üstüne zaten!

Agility City ön fren diski= 162tL:sunny: Böyle bir malın kaliteli yan sanyi veya örjinalinin fiyatı 40-70 tl olmalı bence mantığım almıyor
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
83
arkadaşlar artık bende bir kymco like 125 kullanıcısıyım hepinize iyi formlar
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
kymco like için koruma demiri aksesuarı ( orjinal )

Like50-rear.jpg


Part # GH-857-A0

orjinal ön camı (3 renk mavi ,gri,beyaz)

Windshield-Sport_lg.jpg




12” LIKE Windshield – Blue Tint GH-403B-A0
12” LIKE Windshield – Silver Tint GH-403B-B0
12” LIKE Windshield – Clear GH-403B-C0

ürünler kymco amerika sitesinde var, türkiye ye geldiğini sanmıyorum ama silkara sormak lazım getirtilebiliyormu
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
kymco like için koruma demiri aksesuarı ( orjinal )

http://www.kymcousa.com/access/images/Like/Like50-rear.jpg

Part # GH-857-A0

orjinal ön camı (3 renk mavi ,gri,beyaz)

http://www.kymcousa.com/access/images/windshield/Windshield-Sport_lg.jpg



12” LIKE Windshield – Blue Tint GH-403B-A0
12” LIKE Windshield – Silver Tint GH-403B-B0
12” LIKE Windshield – Clear GH-403B-C0

ürünler kymco amerika sitesinde var, türkiye ye geldiğini sanmıyorum ama silkara sormak lazım getirtilebiliyormu

Bu rengi de güzelmiş. Koruma demirleri bu motorun güzelliğini bozuyor.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
like için yeni aynalar gelmiş

Like50-mirrors.jpg

Chrome Plated Mirrors
Part # G88110-KED9-305-B0
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
4
arkadaşlar lastik tavsiyesi verebilecek biri var mı ? bi kaç kere ıslak ortamda bulundum felaket derecede kayıyor. kış için veya dört mevsim lastik tavsiye edermisiniz ?
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
arkadaşlar lastik tavsiyesi verebilecek biri var mı ? bi kaç kere ıslak ortamda bulundum felaket derecede kayıyor. kış için veya dört mevsim lastik tavsiye edermisiniz ?
biz michelin city grip taktırdık çok memnunuz
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
5
Arkadaşlar benim like'ın egzoz dan pat pat sesler geliyo karburatör yada buji dedik, günya usta ayar yapmıs bujiyi değiştirmiş ama hala devam ediyo benzin aldığın yeri bi değiştir dedi bitsin benzin başka yerden bi doldurayım düzelecekmi sizdede böyle bir problem oldumu ?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
4
Lastik tavsiyesi için Teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------

Arkadaşlar benim like'ın egzoz dan pat pat sesler geliyo karburatör yada buji dedik, günya usta ayar yapmıs bujiyi değiştirmiş ama hala devam ediyo benzin aldığın yeri bi değiştir dedi bitsin benzin başka yerden bi doldurayım düzelecekmi sizdede böyle bir problem oldumu ?

Eskiden bende bi kere Shell'den benzin almıştım. Normal çalışırken bişey yok ama yolda gaz verdiğimde pat pat edip motor kesik kesik gidiyordu. Ama o zaman kanuni seyhan vardı. Yani
benzinden dediğin gibi olabiliyor.
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
3
herkes e hayırlı sabahlar. yaklaşık 1 haftadır scooter lara ilgim bir hayli arttı. kafama koydum birtane alıcam inşallah . Almamla beraber inşallah forumda daha sık online olucam. yanlız kafamda 1 soru var yardımcı olursanız çok sevinirim.

benim aklımda like200i ve agility city 200i var ama bir tereddütüm var. bu motorlardan 1 ini alırsam 2 kişi binicez ben ve abim. ben (100 kg - 175 boy ) abim (90kg - 180 boy). like200i veya agility city 200i bizi çekermi :)). yardımcı olursanız sevinirim .
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
herkes e hayırlı sabahlar. yaklaşık 1 haftadır scooter lara ilgim bir hayli arttı. kafama koydum birtane alıcam inşallah . Almamla beraber inşallah forumda daha sık online olucam. yanlız kafamda 1 soru var yardımcı olursanız çok sevinirim.

benim aklımda like200i ve agility city 200i var ama bir tereddütüm var. bu motorlardan 1 ini alırsam 2 kişi binicez ben ve abim. ben (100 kg - 175 boy ) abim (90kg - 180 boy). like200i veya agility city 200i bizi çekermi :)). yardımcı olursanız sevinirim .

Bahsettiğin motorlar çakma 200 lük... 163cc ler sadece ve su soğutmaya sahip değiller bu yüzden güçleri düşük 11.5 hp..

Honda ps150i 15.8 beygir çoğunlukla 2 kişi gezecekseniz Honda doğru tercih olur.. tek kişi ise kymco gayet yeterlidir

Tipi kafana yatarsa aprillia scarabeo 200 alırken parasının hakkını en iyi veren motordur. Su soğutma 181cc 19.3 hp:)
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
3
açıkçası ben 3500-4000 tl bulup like200i veya agility city200i yi nasıl alıcam diye düşünürken önerdikleriniz birazdaha pahalı kaçtı . Eminimki o fiyatların hakkını verirler ve bizi çekerler :). yanlız ben öğrenci olduğumdan 5000 tl bulmam imkansız gibi ama Allah bi kapı açarsa honda gözüme güzel geldi :). like200i de da aklım kaldı ama. zayıflamak lazım :).
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
açıkçası ben 3500-4000 tl bulup like200i veya agility city200i yi nasıl alıcam diye düşünürken önerdikleriniz birazdaha pahalı kaçtı . Eminimki o fiyatların hakkını verirler ve bizi çekerler :). yanlız ben öğrenci olduğumdan 5000 tl bulmam imkansız gibi ama Allah bi kapı açarsa honda gözüme güzel geldi :). like200i de da aklım kaldı ama. zayıflamak lazım :).

Bende cbr 125 var. ben 88kg arkadaşım 100 kg bir iki kere şehir içi bindik ve 5 kg de çanta var hiçbir yokuşu çıkmam demedi. nerdeyse 200 kilo yük:)

Bütçe okadarsa alın keyfini çıkarın, çekmez diye bişey yok. Like 200 le 2 kişi şehir içi her işinizi görürsünüz, ufak şehir dışı kaçamaklar da yapılır:cat:

200 yazanla 125 yazan arasında ahım şahım bi performans farkı yok diyordu like125 ten sonra like200 alan bir arkadaş. yani 1000 tl lik bir olay yok arada. 3.000 e 125 de bakabilirsin
 
Katılım
9 Ağu 2012
Mesajlar
3
Bende cbr 125 var. ben 88kg arkadaşım 100 kg bir iki kere şehir içi bindik ve 5 kg de çanta var hiçbir yokuşu çıkmam demedi. nerdeyse 200 kilo yük:)

Bütçe okadarsa alın keyfini çıkarın, çekmez diye bişey yok. Like 200 le 2 kişi şehir içi her işinizi görürsünüz, ufak şehir dışı kaçamaklar da yapılır:cat:

200 yazanla 125 yazan arasında ahım şahım bi performans farkı yok diyordu like125 ten sonra like200 alan bir arkadaş. yani 1000 tl lik bir olay yok arada. 3.000 e 125 de bakabilirsin

Şimdi mutlu oldum :)). İns alırım like ı :)
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
like200 ile bugun düz yolda rüzgar olmasına rağmen rahat bir şekilde 110 u gördüm dahada gidesi vardı ,tahminimce 120-125i rahat görür,cep herkülü gibi
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
Herkese merhaba arkadaşlar ocak ayında ikinci el 125 lik like almayı planlıyorum maalesef 3000 liralık bütçem var rodajı düzgün yapılmış vuruğu kırığı olmayan ve km'si çok abartı olmayan motorlarınıza talibim. Çok mu şey istedim bilmiyorum ama 3000 liranın üstüne çıkma ihtimalim yok maalesef eğer bulamazsam tercihimi agility 125 veya sym fiddle'den yana kullanmak zorunda kalacağım ki cidden like 125'im olsun istemekteyim şuan.
Buarada kırmızı cidden tercihim değil ama fiyatta anlaşırsak belki kırmızı da olabilir.
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
6
slm arkadaslar kymco like 200 i almayı düşünüyorum p.tesi alıcam inş. 2. el hayırlısı artık ilk motorm olcak.umarım kazasız belasız sorunsuz uzun süre kullanırım.hepimiz kullanırız inş. 2. el piyasası nasıl? bilen arkadaşlar yardımcı olur mu lütfen?
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Arkadaşlar babamın kymco like 200 scooteri için hava filitresi almak istiyorum ama internette satan bulamadım, en yakın yetkili servis 50-60km uzakta kalıyor bildiğiniz güvenilir servis varsa ondan telefonla sipariş etmek isterim, yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

parça stok kodu : 17211-LGR5-E10

LARGE_af56-oem.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst