Kymco Like 125/200i kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
bu arada lıke kullanan arkadasları uyarmak ıstıyorum. mutlaka perıyodık olarak egzoz vidalarını kontrol etsınler. ben bır kere egzoz ucundakı kapagı dusurdum. sıparıs verdım geldı. dun yıne bır baktım bu sefer buyuk kapagın ıkı vıdası dusmus ıkı vıda tutuyor. servısım cok yakın oldugu ıcın gıdıp taktırıverdım hemen. ya ısıdan dolayı olayı yada tıtresımden vıdalar gevsıyor ve yerınden cıkıyor. haberınız olsun yoksa benım gıbı kapagınız yolda ekıp sıparıs vermek zorunda kalabılırsınız.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
honda pcx motoru çok ilgimi çekti benim...
100 km de 2.2 lt.
enjeksiyonlu
su soğutma ve 4800 lira
motorum olmasa kesinlikle alırdım.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
honda pcx motoru çok ilgimi çekti benim...
100 km de 2.2 lt.
enjeksiyonlu
su soğutma ve 4800 lira
motorum olmasa kesinlikle alırdım.
bulursan alırdın:cat: honda bu ara katliam sebebi. ılk partı kapısıldı. ıkıncı partı agustosta gelecekmiş!!! sezonu kacırırdın kesınlıkle:cat:
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
honda pcx motoru çok ilgimi çekti benim...
100 km de 2.2 lt.
enjeksiyonlu
su soğutma ve 4800 lira
motorum olmasa kesinlikle alırdım.

bence o motor o kasaya ağır gelir,düşük performanslı olacağını düşünüyorum ama şehiriçinde binilir,onu alana kadar like200i yi al bütün türkiyeyi gezersin
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
bu arada lıke kullanan arkadasları uyarmak ıstıyorum. mutlaka perıyodık olarak egzoz vidalarını kontrol etsınler. ben bır kere egzoz ucundakı kapagı dusurdum. sıparıs verdım geldı. dun yıne bır baktım bu sefer buyuk kapagın ıkı vıdası dusmus ıkı vıda tutuyor. servısım cok yakın oldugu ıcın gıdıp taktırıverdım hemen. ya ısıdan dolayı olayı yada tıtresımden vıdalar gevsıyor ve yerınden cıkıyor. haberınız olsun yoksa benım gıbı kapagınız yolda ekıp sıparıs vermek zorunda kalabılırsınız.

Egzoz civatalarına civata yapıştırıcı sürmelisiniz.

Ben de egzoz kapağı düşürme olayından sonra bu yapıştırıcıdan aldım ve civatalara sürdüm.

Yüksek sıcaklığa dayanacak mı bilmiyorum ama başka da çözüm yolu yok gibi.



Apply_Loctite.JPG


24079.jpg
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
bence o motor o kasaya ağır gelir,düşük performanslı olacağını düşünüyorum ama şehiriçinde binilir,onu alana kadar like200i yi al bütün türkiyeyi gezersin

Ben sadece Kuşadası içi kullanıyorum zaten, o motorda tek sorun 125cc olması.
Ben like ın 200 ünüde almayı düşündüm ama ama fiyatından dolayı hemde şehir içi kullandığımdan dolayı almadım, tam 200 cc de denemez, 163 cc.
Motorumdan çok memnunum nazar değmesin, vespalardan farkı yok.:cat:

ve siz motorunuzu süslediniz- uğraştınız mı biraz? ben mesela nazar boncuğu yapıştırdım, paspas yerleştirdim ve paspasın önündeki siyah kısma adı aklıma gelmedi şimdi şeffaf(su renginde) bir şey yapıştırdım, ayak lekesi falan tutmuyor.
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
okuduğum bir yorum

"" Şunu söylemeliyimki kymco'nun kalite olarak belki fazlası vardır ama eksiği yoktur. Fiyat olarak da diğerlerinden çok daha uygun. ""
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
okuduğum bir yorum

"" Şunu söylemeliyimki kymco'nun kalite olarak belki fazlası vardır ama eksiği yoktur. Fiyat olarak da diğerlerinden çok daha uygun. ""

kymco nun scooterleri güzel ama cup ve ybr tipi olan motosikletleri ne yazıkki iyi değil
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
arkadaşlar bu gün itibarı ile kırmızı renk bir like 200i sipariş ettim, geldiğinde like 125 imi satıcam isteyen olursa bana özel mesaj ile ulaşabilirsiniz...
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
Hayırlı olsun, kırmızısı da ayrı bir güzel, ne kadara satmayı planlıyorsun, okuldan bir kaç hoca motor arıyordu da.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu gün itibarı ile kırmızı renk bir like 200i sipariş ettim, geldiğinde like 125 imi satıcam isteyen olursa bana özel mesaj ile ulaşabilirsiniz...

Tuna senin motora kuyumcu ihsan abi talipti versene ona niye müşteri arıyorsun :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
2008 de biz yuvacık etkinliğine katılmıştık. Yalnız 125 cc ile 200+200:400 km. yol çekilmez. Biz Boludan iki kişi idik bende grand dink 250 vardı arkadaştada 250 cc Honda scoter vardı çokda eğlenceli olmuştu. :farao:

Bakdımda yuvacık 175 km falan 80 e sabitledikmi burdan iyi olurdu ama :) Cekilmez diyorsanız siz bilirsiniz:) Ben yanıma birini bulursam giderim tek gitmem :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakdımda yuvacık 175 km falan 80 e sabitledikmi burdan iyi olurdu ama :) Cekilmez diyorsanız siz bilirsiniz:) Ben yanıma birini bulursam giderim tek gitmem :)

Bolu-yuvacık 175 km birde baraj kenarından baya bir yol var eğer yine aynı mekansa birde daha önce gidenler bilir mekana inen yol çok berbat çakıl ve mucur kaplı.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
vallaha düşündüğüm fiyat 3250 lira, mustafa abicim ihsan amcayla bir konuşayım olmazsa ona vereyim yabancıya gitmez en azından çok haklısın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst