- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Çok teşekkür ederim,İnşallah daha güzellerine sen binersin...biz ihtiyarladık gari,bu benim son motorum olucak herhalde...:mrgreen:
ben seni yolda tokatladıktan sonra hırs yapar sende cbf 1000 alırsın gari...bu işin sonu yok hacım...2 yıl sonra bundan da sıkılırsın...