- Katılım
- 16 Şub 2009
- Mesajlar
- 2,377
izmir karşıyaka çok fazlasıyla hissedildi
akvaryum kırılcak sandım...
akvaryum kırılcak sandım...
süpersin vesselam...:queen:Yarın CAMİİ'ler full çeker :cat:
Yarın CAMİİ'ler full çeker :cat:
süpersin vesselam...:queen:
:cat: haklısın bu konuda
roxone çok güldüm sana yaw abi bak aç yarın cübbeli ahmet hocanın fatih vaazı canlı yayınlanmazsa bide cuma gecesi oldu ya tamam.gölcükte bu olayı yaşadık işte 40 senelik gavur kalktı o gece camiye geldi..
Yaw arkadaşlar bırakın geyiği.Ben şu an çok merak içindeyim.Kütahyanın bi siyanürlü suyun tutulduğu baraj problemi vardı.Baraj duvarı yıkılmak üzereydi.İnşallah bu deprem yıkmamıştır barajı.Yoksa kütahya'da içme suyuna karışacak.Yardım lazım mı acaba.Gece uyku uyuyamam şimdi meraktan.Acaba atlayıp yardıma gitsek mi?Kimbilir ne halde insanlar?İnşallah can kaybı falan yoktur.