19 Mayıs 2011 Kütahya Depremi

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
roxone çok güldüm sana yaw abi bak aç yarın cübbeli ahmet hocanın fatih vaazı canlı yayınlanmazsa bide cuma gecesi oldu ya tamam.:) gölcükte bu olayı yaşadık işte 40 senelik gavur kalktı o gece camiye geldi..
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
79
süpersin vesselam...:queen:

:cat: haklısın bu konuda

roxone çok güldüm sana yaw abi bak aç yarın cübbeli ahmet hocanın fatih vaazı canlı yayınlanmazsa bide cuma gecesi oldu ya tamam.:) gölcükte bu olayı yaşadık işte 40 senelik gavur kalktı o gece camiye geldi..

ülkemizin acı gerçekleri :/
birazda latifee :)

Şok Şok Şok
İmparator Fatih Terim'in Geri Dönüşü Tüm Yurtta Deprem Etkisi Yarattı ..!
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
ihlastan sırt ağrısı için masaj aleti almış onu deniyordum baya bir iyi titretiyordu oda sallanmaya başladı elimdede telefon amma marifetli makine ya dedim koca evi binayı sallıyo bu derken baktım tavan lambası çarkaça dönmüş anladım olayı aynen sokak vaziyeti cuma günü camide yer bulamayız avluda kılarız artık
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Bandırmada şidedetli hissedildi arkadaşlar ama panik yok tabi.telefonlar gene iptal kandilli rasatanesinin sitesi çöktümü ne oldu mekamı gidermek için bakayım dedim açamadım.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Evet baya hissettik tam yatmıştım yatak yatay vaziyette suda yatak olurya onun gibi sallandı 2 ci depremde oldu 4.6
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Yalova da da hissedildi .Ben yoldaydım bir şey hissetmedim. Millet balkon ve pencerelere çıkıp deprem oldu diye bağırınca deprem olduğunu anladım
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
cumaya sabahtan yer kapın , yoksa sokaklar tıklım tklım olacak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw arkadaşlar bırakın geyiği.Ben şu an çok merak içindeyim.Kütahyanın bi siyanürlü suyun tutulduğu baraj problemi vardı.Baraj duvarı yıkılmak üzereydi.İnşallah bu deprem yıkmamıştır barajı.Yoksa kütahya'da içme suyuna karışacak.Yardım lazım mı acaba.Gece uyku uyuyamam şimdi meraktan.Acaba atlayıp yardıma gitsek mi?Kimbilir ne halde insanlar?İnşallah can kaybı falan yoktur.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
abimin yeni bebegi oldu beşik sallıyo evde şimdi ondandır kesin :p allah saklasın bizleri :rendeer:
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
Yaw arkadaşlar bırakın geyiği.Ben şu an çok merak içindeyim.Kütahyanın bi siyanürlü suyun tutulduğu baraj problemi vardı.Baraj duvarı yıkılmak üzereydi.İnşallah bu deprem yıkmamıştır barajı.Yoksa kütahya'da içme suyuna karışacak.Yardım lazım mı acaba.Gece uyku uyuyamam şimdi meraktan.Acaba atlayıp yardıma gitsek mi?Kimbilir ne halde insanlar?İnşallah can kaybı falan yoktur.

evet asıl sorun bu
5.9 şiddetinde deprem eğer çok kalitesiz değilse malzemesi bir betonarme binayı yıkmaz kolay kolay

ancak hali hazırda hasarlı ve çürük olan bu atık depolama barajı büyük sorun

siyanür solunduğunda bile öldürebilir insanı asıl sorun bu içme suyuna karışması yada o bölgedeki tarım arazilerine yayılması çok daha büyük tehlikelere yol açar

umarım bir sorun olmamıştır bu konuda
bilgiye ulaşan yazabilirse sevinirim buraya bende bakıyorum sürekli
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Öncelıkle gecmiş olsun Arkadaşlar ben hata yaptım hemen NTV yi actım .negerek var valla burayı acmak lazımmış anında canlı yayaın :cat:
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
2011.05.19 23:41:44 39.1018 29.1380 5.0 -.- 4.0 -.- ŞAPHANE (KÜTAHYA) İlksel
2011.05.19 23:36:26 39.1170 29.1780 5.0 -.- 3.9 -.- ŞAPHANE (KÜTAHYA) İlksel
2011.05.19 23:25:32 39.1238 29.0785 5.0 -.- 4.6 -.- SİMAV (KÜTAHYA) İlksel
2011.05.19 23:15:22 39.1490 29.1025 7.0 -.- 5.9 -.- SİMAV (KÜTAHYA) İlksel
2011.05.19 22:59:46 39.1338 29.1200 8.4 -.- 3.8 -.- SİMAV (KÜTAHYA) REVIZE01 (2011.05.19 22:59:46)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst