19 Mayıs 2011 Kütahya Depremi

Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
deprem

arkadaşlar kocaelideyim izmirden bandırmadan arklar depremi hissetmiş bende hissetim neresi bunun merkezi???????????
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
ben rahat bir şekilde hissettim önce elim masaya yaslı duruyordu masayı salladım sandım farkında olmadan sonra şiddetlendi lamba sallanmaya başlayınca biraz tırstım :) çok şükür fazla sürmedi...
konuda açtım ama silinmiş bunda toplansın diye sanırım
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
İstanbul anadolu yakasındada hissedildi. Avrupa yakasındada hissedilmiş merkez üssü neresi acaba
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
57
Bende Çok Rahat Hissettim .. Balıkesir Manisa Kütahya arasında olan bir depremmiş ve biz hissettik
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
alt yapımızın ne kadar sağlam olduğu ortaya çıktı.hiç bir telefon şebekesi çalışmıyor şuan
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Ne çabuk konu açtınız bravo valla :mrgreen: anadolu yakasını salladı baya
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Telefonla motor hakkında görüşürken sefa abi kapatıyorum sallanıyoruz dedi o sıra bende masada sallandık bandırmada baya hissedildi.sanırım kimsede bişey yok şu internetin canı sağolsun haber hemen nasılda yayılıyor..:)
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Avrupa yakasında, oğlumla birlikte koca fırınlı aygazı çatıya çıkartıyorduk. Bırakın depreme merdivende yakalanmayı, depreme merdivende koca yükle yakalandık. Bizdeki de şans işte :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst