kolleksiyonumun yeni parçaları :):)

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Dalga geçtiğimi düşünme:) ciddiyim, geçen gün Motosikletin zincirini yağladım, elim değmişken ön dişliyi de elden geçireyim dedim O da ne dişli-zincir kapağının vidaları ancak bende olmayan 10T ile sökülebilir:( sinir oldum!..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sende bendensin hastasıyım böle şeylerin kullanmasamda alasım gelir hep ama almam =) yerim yok helal olsun

aynen aynı kafadan insanlar görmek benim anormal olmadığmı bana hissettiriyor teşekkür ederim ....:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 ----------

Dalga geçtiğimi düşünme:) ciddiyim, geçen gün Motosikletin zincirini yağladım, elim değmişken ön dişliyi de elden geçireyim dedim O da ne dişli-zincir kapağının vidaları ancak bende olmayan 10T ile sökülebilir:( sinir oldum!..

bu konuya yorum yazan insanlar genel anlamda takımın kıymetini bilen ve zamanında yokluğunu hissetmiş kişilerdir, buna bende dahilim, bundan emin ol....

kolleksiyonum diye konuyu isimlendirmekte sanırım bir çağrışım yapıyordur düşüncelerime :)

ben canı gönülden isterimki kimseye muhtaç olmayacağın kadar çok takımın olsun ...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:30 ----------

Hayırlı olsun... Birşey soracağım o lokma takımında 23 var mı acep ?

23 yok zannediyorum gerek olsaydı yaparlardı :cherry:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
İrfan Abi demedi deme:)Bu gidişle yeni bir şey icat edeceksin(yeni model motor vs.) sonra da fabrikada üretimine başlayıp bayilik vereceksin:mrgreen:İşin şakası bir yana,ellerine emeklerine sağlık abi.Bu işlerle uğraşırken ne kadar keyif aldığını tahmin edebiliyorum.İnsan hobileriyle uğraşırken dünyanın en mutlu insanı oluyor:)Kolay gelsin abi,her şey gönlünce olsun:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi güzel de sayfanın hit ini arttırmak için özel mesaj göndermen gerekiyor mu?
:(
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
iyi güzel de sayfanın hit ini arttırmak için özel mesaj göndermen gerekiyor mu?
:(

sevgili savaş abi sayfanın hiti nasıl arttırılıyor hit artınca ne oluyor ? pek anlamış değilim arkadaş listemde bulunan bir çok arkadaşım olarak gördüğüm herkezle paylaşmak istedim varsa yanlış bir durum bana söylemeni isterim , bu şekilde tepki vermiş olmanın maksadını da anlamış değilim konuyu biraz daha açarsan ve seni bu şekilde düşünmene sebep bir durum oluşturduysam birdahaki sefere daha dikkatli ve duyarlı olurum ,saygılar sunarım...
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Yine birilerinin içini cız ettirdin.
Ben resim koymuyorum arkadaşların canı sıkılmasın :)

Ama şöyle diyim üstteki arkadaşın yazdığı eksiklerden ikişer tane var diyebilirim :))

Bu arada o katlanan sepetler çok kullanışlı.
Hepsini güle güle kullan...

sevgili arkadaşım yorumun için öncelikle teşekkürümü söylemek isterim...

cümlene başlarken (bazı arkadaşların) içinin cız) etmesinden bahsetmişsin:)

maksadım kimsenin içini cızzzz ettirmek elbette değil zaten içi cızzzz olan vatandaşta bana yorum yazmak zorunda değil , binlerce konu var gitsin onlara yorum yazsın yada konunun boş olduğunu düşünüyorsa okumadan geçsin hatta bana uyuz olanlar varsa , hiç benim konumu ve düşüncelerimi kurcalamasın kısaca muhattap olmasın,

ben burada şuna inanıyorum benimle aynı düşünce ve yaşam tarzını benimsemiş insanlar zaten kendilerini ifade ediyorlar sonuçta bir noktada buluşuyoruz :)

burada bu düşünce tarzında yol almaya çalışırken yapmış yada,yazmış olduğum düşüncelerimde bir terslik bir anormallik seziyorsanız bana söyleyin , hatasını kabullenmeyecek biri değilim ..


yazmış olduğum bu yazının senle uzaktan yakından hiç bir alakası yoktur ,

içinin cızzz etmesi cümlesinden çıkardığım ve daha önceden başıma gelmiş, bir konu hakkındaki düşüncelerimi vesile ile söyledim ..


aman kardeşim içi cız edenler mümkünse uzak dursun.....
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Yine birilerinin içini cız ettirdin.
Ben resim koymuyorum arkadaşların canı sıkılmasın :)

Ama şöyle diyim üstteki arkadaşın yazdığı eksiklerden ikişer tane var diyebilirim :))

Bu arada o katlanan sepetler çok kullanışlı.
Hepsini güle güle kullan...

Eyüp Abi, senle kimse yarışamaz buralarda :wiinkk:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sen yine neyin peşindesin çılgın piyanist :queen:



bir kaç gündür malzeme ve gerekli eksikleri gidermekle meşguldüm gerçiii tamamlayınca detaylı foto koyacaktım fakat bu sever araba gibi görünsede hız ve fazla kilometre yapmayacak bir iş üstündeyim , sadece şunu söyleyebilirim ismi jimmy jib film stüdyolarında canlı yayın proğramlarında kameranın değişik açılardan çarpıcı görüntü almasına yarayan bir alet yapıyorum :)

yapma sebebim oldukça yüksek maliyetlerden satılıyor olması 3000 dolardan 10.000 euroya kadar fiyatlarının oluşundan dolayı , böyle bir işe giriştim bakalım hayırlısı olsun bunun hakkındaki paylaşımları zamanı geldiğinde yeni bir konu açarak paylaşacağım ,

bu fotolarda senin samimi düşüncen içindi :) teşekkür ederim esen kal....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------

İrfan Abi demedi deme:)Bu gidişle yeni bir şey icat edeceksin(yeni model motor vs.) sonra da fabrikada üretimine başlayıp bayilik vereceksin:mrgreen:İşin şakası bir yana,ellerine emeklerine sağlık abi.Bu işlerle uğraşırken ne kadar keyif aldığını tahmin edebiliyorum.İnsan hobileriyle uğraşırken dünyanın en mutlu insanı oluyor:)Kolay gelsin abi,her şey gönlünce olsun:)

:cherry: teşekkür edrim kardeşim yorumların için fakat o kadarda gözünde büyütme her defasında usta olmadığımı ve ustalara da laf söyletmeyeceğimi vurgulamak istemiyorum ben kendi çapımda takılıyorum işte kıyı kıyı :cherry:

sadece insan inanır ve isterse yapar bunu herkez başarabilir sonuçta güzel yorumlarınız bana moral veriyor ,

neden olmasın ? inşallah dediğin gibi olurda seri üretime geçirecek imkanlara sahip olurum ve bunu isterim kim istemezki :) ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili savaş abi sayfanın hiti nasıl arttırılıyor hit artınca ne oluyor ? pek anlamış değilim arkadaş listemde bulunan bir çok arkadaşım olarak gördüğüm herkezle paylaşmak istedim varsa yanlış bir durum bana söylemeni isterim , bu şekilde tepki vermiş olmanın maksadını da anlamış değilim konuyu biraz daha açarsan ve seni bu şekilde düşünmene sebep bir durum oluşturduysam birdahaki sefere daha dikkatli ve duyarlı olurum ,saygılar sunarım...
arkadaş listende olanlar zaten bu konuyu görebiliyorlar,özel olarak bildirmene gerek yok.Sevgiler
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
elimden her iş gelir, çılgın projelerimde var ama ne alet edevat var ne mekan :salut:
kıskanıyorum haa :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi sen bayaa ilerletmişsin işi birde senin kafada bikaç arkadaş bul valla yaptığın işler dadından yenmez aletlerin ekipmanların olduğu kadar senin yanındada senin kafadan birilerinin olması gerek bence... :Dgüzel bir çalışma bence..

evet fikirlerinde haklısın kardeşim :) fakat zaten kafama denk bir kaç arkadaşım var ne demek istediğini anladım fakat benim kafamdaki fikrim şudur bağımsızsılığın anlamını yaşayarak idrak ettiysen kendi çapında :) tercümesini yapayım,:)

kendi işimi kendim görebilecek potansiyele sahipsem ve imkanım buna müsaitse her konuda kimseye bağımlı kalmadan ,zeka seviyemin el verdiği,
becerilerimin, el verdiği, yapabildiğim her şeyi yaparım , bundan dolayı başkalarına muhtaç kalmayı sevmiyorum...

evet , arkadaş , dost tabiki olacak ancak bir gün gelir seni o arkadaşın dediğin insan bile taşıyamaz hale gelecektir , ben kendimi başkalarına taşıtmayı istemem, onun için arkadaşlarımla sohbetimi kesmem, ama gelin bu gün beraber bir araba yapalımda demem, diyemem, canı isterse gelir canı istemezse gelmez :)

onun için kurdun ensesi neden kalındır sorusunu sorduğumda ? :)
senin ilk aklına gelecek cümleden dolayı bu yaşam tarzını benimsedim ve hayata geçirdim,...

hayat beni öyle yoğurduki alacağım her şeyi aldım ondan :)
normal hayat süren bir insanın başına gelmemiş,ve başına gelebilecek en kötü durum senaryolarını hayat bana öğretti , bundan sonra başıma gelebilecek en kötü şey sevdiğim yakınlarımı kaybetmek ve hayatımın son bulmasıdır onun için kimseyle işim olmaz ,polomiğe girip kalp kırmamaya bakar, sineye çeker susar dururum...
tabiki tüm dostlarım isterlerse yanımda bulunabilirler hiç bir sıkıntı olmaz ancak gideceğim dediği saattede gitmekte özgürler,


tamda arkadaş kazığı yediğim şu günlerde yazmış olduğun bir kaç arkadaş bulursan dadından yenmez cümlen yaramı deşeledi ..

bende hazır bekliyormuşum sanki , işte yenen bu kazıkların toplamına tecrübe diyorlar, okumakla , üniversite bitirmekle olmuyor bu işler yaşamak görmek lazım ..:)

eğer öyle olsaydı hayat üniversitesini en üst mertebe ile bitirdiğimi hiç çekinmeden söyleyebilirim ..

yazımı okuyup ulen bu ne diyen dostlardan özür dilerim benim yaşam tarzım kişiliğim bu yönde geriside beni bağlamıyor ..:)


saygılarımı sunarım... HATAY a selam..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:35 ----------

elimden her iş gelir, çılgın projelerimde var ama ne alet edevat var ne mekan :salut:
kıskanıyorum haa :queen:

ilk etapta hep derizki alet edavat çalışır el övünür :) doğru bir atasözüdür bunu şuna benzetiyorum ben ...:)

bir bilgisayar düşünün ,işlemcisi, ram i ,harddiski, ekran kartı ,bordu, kasası vs. vs...


alın size alet edavat her şey tamam işlemci var harddisk var, akran kartı tamam vs. vs.



hani bunun yazılım kısmı ????? hadi çalıştır bakalım o işlemciyi yazılımsız , yada ekran kartını ??????


benzetme ne kadar yerinde olduğuna sizler karar verin ama iş insanın kendinde bitiyor bende senin gibi kendi işini kendi görebilecek akıllı insan olmaya çalışan insanlara bitiyorum :)


bırakın torna makinasını kendi haline yada cnc ye komut vermeden çalışsın ....
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Güzel bir koleksiyon yapmışsın.. :cat:

Hani derler ya '' bir kuş sütü eksik '' diye !..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bende de buna benzer bir dolap var ama dolap tasarımı farklı.
babadan kalma aletlerle başlayan ve kazık atan ustalara gıcık olarak başladım ben de.
deniyorum, tam bozulunca usta çağıryorum, bakıp öğreniyorum. yok yaparsam oda egoma kâr kalıyor :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bende de buna benzer bir dolap var ama dolap tasarımı farklı.
babadan kalma aletlerle başlayan ve kazık atan ustalara gıcık olarak başladım ben de.
deniyorum, tam bozulunca usta çağıryorum, bakıp öğreniyorum. yok yaparsam oda egoma kâr kalıyor :)

aynen benim anlatmaya çalıştığım olayda senin anlatmaya çalıştığının aynısı :)

biraz tekerleme gibi oldu ama üstadım nasılsın nerelerdesin sen yahuu :rendeer:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
en hassa mevzu alet edavat.
bende'de fena derecede el aletleri takıntısı var ne görsem alayım düşüncesindeyim nerdeyse koymaya yer kalmadı artık arabanın garajı-iş yerinde dolaplara koymaya başladım.şunuda alsam bir gün lazım olur düşüncesi gitmiyor kafamdan paraları buralara harcayıp duruyorum :p
bana pek lazım olmuyor genelde ama çevreme pek faydası dokunuyor :p
şu an bir kompresör ve çanta kaynak makinası eksiğim var.
şöyle diyorum bir 15 metrekare bir dükkanım olsa ooo neler yapılmazki.şimdilik iş yerinde halletmeye devam.
sana yeni çalışmanda kolay gelsin irfan kardeş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst