- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 3,389
Hayırlı olsun korsankedi. 
Yakıt konusunda bizim motorlar için en sağlıklısı 95 oktan kullanmak diye biliyorum. Kitapçığında da belirtilmiş zaten.
XS 125K, YBR 125'e benziyor sanırım. Hakkındaki yorumları bilmiyorum, hiç kullanmadım da zaten. Kıyaslama yapmam doğru olmaz.
Teknik verilerine bakarsak; MR yaklaşık 3 beygir daha güçlü ve 38 cc daha büyük hacme sahip. 75 lira da daha ucuzmuş.
Kendi motorumdan bahsedersem; 7000 km'ye geldim ve egsozdan iğrenç bir ses gelmeye başladı. İçindeki bazı bağlantılar kopmuş. Neyse ki garantiden komple değişip sıfırlanacakmış. Onun dışında fena değil işte.
10/40 ya da 15/40 iyidir. Yağ haznesi de yaklaşık 1 litre alıyor.Yan ayağı kullanıyordum ayrıca benzin musluğunu kapatmıyordum, o yüzden akıtmış olabilir dediğiniz gibi. Birkaç şey daha sorayım. 20/40 yağ tavsiye etti bir arkadaş, yazın harareti önler diye. Ne dersiniz? Kaç litre yağ alıyor bunların motorları? Bir de benzin olarak 97 oktan kullanmanın yararı zararı nedir? ::thanks:
Yakıt konusunda bizim motorlar için en sağlıklısı 95 oktan kullanmak diye biliyorum. Kitapçığında da belirtilmiş zaten.
arkadaşlar merhaba
böyle bir motorun olduğunu yeni öğrendim. ne yalan söleyim mondial e karşı ön yargılı olduğum için modellerini hiç araştırmamıştım.
sym xs 125 k almayı düşünüyorum ama bu motoru görünce biraz durakladım.
uzun süredir kullanan arkadaşlar varsa iyi ve kötü yanlarını yazabilirler mi?
bir de sizce hangi motoru almalıyım.???
xs 125 k mı yoksa mondial 150 mr mi???
teşekkürler
XS 125K, YBR 125'e benziyor sanırım. Hakkındaki yorumları bilmiyorum, hiç kullanmadım da zaten. Kıyaslama yapmam doğru olmaz.
Teknik verilerine bakarsak; MR yaklaşık 3 beygir daha güçlü ve 38 cc daha büyük hacme sahip. 75 lira da daha ucuzmuş.
Kendi motorumdan bahsedersem; 7000 km'ye geldim ve egsozdan iğrenç bir ses gelmeye başladı. İçindeki bazı bağlantılar kopmuş. Neyse ki garantiden komple değişip sıfırlanacakmış. Onun dışında fena değil işte.
Son düzenleme: