Mondial Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hayırlı olsun korsankedi. :)



Yan ayağı kullanıyordum ayrıca benzin musluğunu kapatmıyordum, o yüzden akıtmış olabilir dediğiniz gibi. Birkaç şey daha sorayım. 20/40 yağ tavsiye etti bir arkadaş, yazın harareti önler diye. Ne dersiniz? Kaç litre yağ alıyor bunların motorları? Bir de benzin olarak 97 oktan kullanmanın yararı zararı nedir? ::thanks:
10/40 ya da 15/40 iyidir. Yağ haznesi de yaklaşık 1 litre alıyor.

Yakıt konusunda bizim motorlar için en sağlıklısı 95 oktan kullanmak diye biliyorum. Kitapçığında da belirtilmiş zaten.



arkadaşlar merhaba
böyle bir motorun olduğunu yeni öğrendim. ne yalan söleyim mondial e karşı ön yargılı olduğum için modellerini hiç araştırmamıştım.
sym xs 125 k almayı düşünüyorum ama bu motoru görünce biraz durakladım.
uzun süredir kullanan arkadaşlar varsa iyi ve kötü yanlarını yazabilirler mi?
bir de sizce hangi motoru almalıyım.???
xs 125 k mı yoksa mondial 150 mr mi???
teşekkürler

XS 125K, YBR 125'e benziyor sanırım. Hakkındaki yorumları bilmiyorum, hiç kullanmadım da zaten. Kıyaslama yapmam doğru olmaz.
Teknik verilerine bakarsak; MR yaklaşık 3 beygir daha güçlü ve 38 cc daha büyük hacme sahip. 75 lira da daha ucuzmuş. :)

Kendi motorumdan bahsedersem; 7000 km'ye geldim ve egsozdan iğrenç bir ses gelmeye başladı. İçindeki bazı bağlantılar kopmuş. Neyse ki garantiden komple değişip sıfırlanacakmış. Onun dışında fena değil işte.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
14
şehir içi kullanım (işe giderken kullanıyorum dur kalk çok oluyor+ 500 km bakımına daha girmedim yeni motorum)
10 tl 75 -80 km arası
20 tl ölçümü yapıyorum 155-160 yapacak gibi benim motor
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
7
bir depo benzinle 450 km yaptım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

arkadaşlar, MR'a yan demir korumalık yapmak istiyorum, yapan arkadaşlar varsa maliyetini ve fotoları paylaşabilirler mi ?

Bir de lastiklere renkli bant istiyorum, siyah MR'a hangi bant renk gider acaba, onun maliyeti ne olur?
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Buda arkadaşın alet şeritler iyi oldu.

229259_122405747839904_100002114391322_178073_4286557_n.jpg
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arkadaşlar bugün kartal sahil yolunda (14.05.2011) motorla gezen bir arkadaş varmıydı?
akşam 20,30 civarları?
 
Katılım
6 May 2011
Mesajlar
10
Benim balatalardan yine ses geliyo. Servise gösterdim, sprey uygulucan dedi tekrar, halbuki sprey de yaptık, değişen bişey olmadı.. Giderken kask başımda olmasına rağmen duyuyorum sesi. "Motor yeni, garantiden değiştiremiyor muyuz?" diye sordum; balata, fren teli, gaz teli vs. garanti kapsamına girmiyor dedi servis.. Balata alırken hangi markasını alalım? Grantiden çıkmayalım diye illa mondialinkini mi kullanmamız gerekiyor?
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
arkadaşlar 150 mr a hangi egzoslar takılabilir veyatta takılabilirmi ? taktıran varmı hiç egzos bilgilendirebilirmisiniz ?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Benim egzozda zırıldamaya başlamıştı, garantiden değiştirdiler. Motor 0 gibi oldu yine, sesi mesi değişti. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Muhakkak yapılır bir şeyler, ama hiç gerek yok. Çin motoruna masraf yapılmaz...
 
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
46
Arkadaşlar selamlar. Pazartesiden itibaren bende 150 MR kullanıcısıyım artık. MZ 150 ETZ' den sonra (gerçi halen onuda kullanmaktayım) bir çin malı motoru kullanmayı pek düşünmüyordum ama bu motoru çıktığı günden beri takip ediyordum. Sonunda karar kıldım ve aldım. İlgilenen arkadaşlara birkaç sorum olacak. İlk olarak park pozisyonu durumunda ışıkların yanması gerekiyor ama kimsecikler yok. Bu konuyla ilgili mondiale yazı yazan arkadaş bir cevap alabildi mi acaba? Yada problemi çözen biri var mı? Birde motorun yükleme kapasitesi 155 kg yazıyor. Bu motorlara iki kişi binemiyecekmiyiz merak ediyorum.(ben 82 kg+kardeşim 80 kg ne etti 162 ?):) Tabii ki rodajdan sonra...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
yokmudur şöyle bi 200-300 tl arası markası olan bir egzos
Ne gerek var? :)

Arkadaşlar selamlar. Pazartesiden itibaren bende 150 MR kullanıcısıyım artık. MZ 150 ETZ' den sonra (gerçi halen onuda kullanmaktayım) bir çin malı motoru kullanmayı pek düşünmüyordum ama bu motoru çıktığı günden beri takip ediyordum. Sonunda karar kıldım ve aldım. İlgilenen arkadaşlara birkaç sorum olacak. İlk olarak park pozisyonu durumunda ışıkların yanması gerekiyor ama kimsecikler yok. Bu konuyla ilgili mondiale yazı yazan arkadaş bir cevap alabildi mi acaba? Yada problemi çözen biri var mı? Birde motorun yükleme kapasitesi 155 kg yazıyor. Bu motorlara iki kişi binemiyecekmiyiz merak ediyorum.(ben 82 kg+kardeşim 80 kg ne etti 162 ?):) Tabii ki rodajdan sonra...

Benim maillerime cevap vermediler park pozisyonu sorunu adına. Servis de şaşkın şaşkın baktı niye böyle yapmışlar diye. Ciddiye alıp sorunu çözen olmadı henüz. Diğer arkadaşlar ne yaptı bilmiyorum.

Ağırlık durumuna gelirsek, bence iki kişi rahatlıkla binebilirsiniz sıkıntı olmaz.
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Ne gerek var? :)



Benim maillerime cevap vermediler park pozisyonu sorunu adına. Servis de şaşkın şaşkın baktı niye böyle yapmışlar diye. Ciddiye alıp sorunu çözen olmadı henüz. Diğer arkadaşlar ne yaptı bilmiyorum.

Ağırlık durumuna gelirsek, bence iki kişi rahatlıkla binebilirsiniz sıkıntı olmaz.

mesella inzell iki kişi geziyor motorla gördüm...
bir türlü motorla karşılaşamadık ama...
ne zaman yaya olsam inzeli görüyorum elbet birgün motorla karşı karşıya geleceğiz:queen::queen:
 
Katılım
3 Eki 2009
Mesajlar
46
Slm Mr'cı arkadaşlar. Kimse bayadan beri birşeyler yazmamış. Demek ki fazla sorun yaşıyan olmuyor :). Benimse benzin deposunun musluğunun bağlantı noktasındaki vidalardan devamlı kaçak oluyor. Bu gibi bir sorunla karşılaşan oldumu acaba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst