- Katılım
- 25 Mar 2011
- Mesajlar
- 800
500 km oldu daha nasıl açılıcak anlamadım .:queen:
500 km oldu daha nasıl açılıcak anlamadım .:queen:
İki kişi bindiğim zaman belli ediyor süspansiyonlar kendisini.. Ama ön tekerdekinden bişe beklememek lazım cidden çok pasif..
Yılma bence yinede elbet yumuşar olmadı vidaları gevşer bir şekilde esneyecektir![]()
konu güncel değil ama ben yazayım. şimdi sana bir tavsiye vereceğim. scooteri boşver.1650 tl mondial 125 mg çelik jantlı motorsiklet var. hem şehir içi hemde şehir dışı kullanırsın. grüntüsü pek karizmatik değil. ama çok ideal motor. yani scooter alacaksan kymco, sym, suzuki, honda gibi aletlere yönelmelisin. bütçen yetmiyorsa da benim tavsiyeme kulak ver. ikiside çin malı ama scooter ları ne kadar iyi kullansan çabuk dökülüyolar. hem vitesli motora alışmış olursun.
Özetlemek gerekirse çin malı scooter'lara heves etme. kullanışlı değiller. abimde var salcano nova 150 hızlı güzel ama sorun çıkarıyo sık sık. çabuk da dökülürler eminim. yani benim tavsiyemi düşün abim.
buyur her türlü yola gelir.köyde var bizim bi arkadaşın.köyde kullanmak için almıştı ama 250 , 300 kmlik yola çıkıyor ara sıra.
![]()
burada ronny ile ilgili yasadigimiz olumlu veya olumsuz tecrubelerimizi paylasiyoruz...diger ronnyci arkadaslarin dedigi gibi motordan memnunuz.fiyatina gore oldukca iyi bir motor.2. el kullanmak istemeyenler icin ideal.tabi bu arada herkesin gorusune de saygimiz sonsuz.
Selam arkadaşlar, yazlıktan yeni, geldim ronny ile 125 km toplam yol yapabildim bu konuda şunu belirteyim Esp Explorer arkadaşımızın bu yorumuna tamamen katılıyorum. ve benim yorumlarım şu şekilde :öncelikle motorumu sevdim seviyorum 1- birkere sıfır aldım ellenmemiş yani, 2- evet biraz adi ama fiyat performans olarak anca bu kadar olur, 3- tipi yakışıklı, 4- frenler berbat, 5- çekiş iyi, 6- yakıt kabuledilebilir düzeyde, 7- farlar ve sinyaller iyi, 8- motorun yerden ve sele yüksekliği biraz fazla ama bu bence iyi ve ilave olarak yatışı da iyi sonuç olarak dengesi bence iyi 9- iki kişi performansı idare eder 10- tek kişi süspansiyonlar sert iki kişi iyi sebebi de arkada çift süspansiyon olması 11- göstergeler yeterli ancak aydınlatması biraz zayıf 12- flaşör (4 lü) yok bu iyi değil 13- lastik tabanı geniş bu da iyi 14- çok sesli veya eksoz sistemi iyi değil bu kötü 15- otomatik jikle var bu iyi 16- motoru ısıtmadan binmeyin ısınmış motor daha az zorlanır 17- frenler berbat evet bunu daha öncede (madde 4) belirttim ama tekrar vurguluyorum 18- tek basışta motor hemen çalışıyor bu iyi 19- kitabına göre euro emisyon standartına uygun bu da iyi 20- genel malzeme kalitesi vasat bu kötü 21- fiyatı uygun 22- motoru sehpada çalıştırıp tekerleğe tahrik verince, arka tekerlek yukarı aşağı yönünde (yaklaşık 10km hızı geçtikten sonra)ciddi salınım yapıyor ve titreşim oluşturuyor bu eğer ayarlanabilir değilse kötü 23- genel olarak motorda titreşim fazla bu kötü ( özellikle devir yüksekse ) 24- 150cc bu motora ideal 25- vergisi olmasa daha iyi olurdu 26- motora yakıtın sulanmasını önleyen katkıdan ekledim herkese tavsiye edilir (1 depoya 10cc) 27- motor yağına bor veya teflon katkılı yağ ilave etmeyi (sürtünmeyi ve ısınmayı azaltmak ve motor ömrünü korumak açısından) planlıyorum 28- koltuk altı hacmi çok iyi benimkinde kask(yarım)+yağmurluk+anahtar takımı+eldiven+güneş gözlüğü+ruhsat+cüzdanım var ve hala yer var çok yeterli bir alan:sonuç: zorlamadan kibar binerseniz ve çok fazla yol yapmayacaksanız bu motor alınır (tabii bu 125 km kullandıktan sonra elde ettiğim tecrübe ile yazdıklarım KM arttıkça fikirlerim değişebilir: hepinize saygılar. Kartakont
Selam arkadaşlar, yazlıktan yeni, geldim ronny ile 125 km toplam yol yapabildim bu konuda şunu belirteyim Esp Explorer arkadaşımızın bu yorumuna tamamen katılıyorum. ve benim yorumlarım şu şekilde :öncelikle motorumu sevdim seviyorum 1- birkere sıfır aldım ellenmemiş yani, 2- evet biraz adi ama fiyat performans olarak anca bu kadar olur, 3- tipi yakışıklı, 4- frenler berbat, 5- çekiş iyi, 6- yakıt kabuledilebilir düzeyde, 7- farlar ve sinyaller iyi, 8- motorun yerden ve sele yüksekliği biraz fazla ama bu bence iyi ve ilave olarak yatışı da iyi sonuç olarak dengesi bence iyi 9- iki kişi performansı idare eder 10- tek kişi süspansiyonlar sert iki kişi iyi sebebi de arkada çift süspansiyon olması 11- göstergeler yeterli ancak aydınlatması biraz zayıf 12- flaşör (4 lü) yok bu iyi değil 13- lastik tabanı geniş bu da iyi 14- çok sesli veya eksoz sistemi iyi değil bu kötü 15- otomatik jikle var bu iyi 16- motoru ısıtmadan binmeyin ısınmış motor daha az zorlanır 17- frenler berbat evet bunu daha öncede (madde 4) belirttim ama tekrar vurguluyorum 18- tek basışta motor hemen çalışıyor bu iyi 19- kitabına göre euro emisyon standartına uygun bu da iyi 20- genel malzeme kalitesi vasat bu kötü 21- fiyatı uygun 22- motoru sehpada çalıştırıp tekerleğe tahrik verince, arka tekerlek yukarı aşağı yönünde (yaklaşık 10km hızı geçtikten sonra)ciddi salınım yapıyor ve titreşim oluşturuyor bu eğer ayarlanabilir değilse kötü 23- genel olarak motorda titreşim fazla bu kötü ( özellikle devir yüksekse ) 24- 150cc bu motora ideal 25- vergisi olmasa daha iyi olurdu 26- motora yakıtın sulanmasını önleyen katkıdan ekledim herkese tavsiye edilir (1 depoya 10cc) 27- motor yağına bor veya teflon katkılı yağ ilave etmeyi (sürtünmeyi ve ısınmayı azaltmak ve motor ömrünü korumak açısından) planlıyorum 28- koltuk altı hacmi çok iyi benimkinde kask(yarım)+yağmurluk+anahtar takımı+eldiven+güneş gözlüğü+ruhsat+cüzdanım var ve hala yer var çok yeterli bir alan:sonuç: zorlamadan kibar binerseniz ve çok fazla yol yapmayacaksanız bu motor alınır (tabii bu 125 km kullandıktan sonra elde ettiğim tecrübe ile yazdıklarım KM arttıkça fikirlerim değişebilir: hepinize saygılar. Kartakont
Aynen katılıyorum:cat: Ancak benim ön fren ciddi anlamda tutuyor artık. Arka fren içinse ciddi anlamda tutumuyor desem yeridirve süspansiyon olayı baya kendisini göstermeye başladı. Eskiden hafif kasisli bir yerden geçtiğimde acayip hissederdim ama artık pek hissetmiyorum ve ön amörtisörün görevini yaptığını görebilyorum.. arkada zamanla açılır diye umuyorum ama yinede büyük bir beklenti içerisinde değilim..
Esp Explorer arkadaş sen ilk bakımı yaptırmıştın ve sonra motoru açma olaylarına giriştin mi ? Max hız ne yaptın ? Bende yakında bakıma götürücem ve biraz açmam gerekicek sanırsam. Max 90 yaptım ben şu ana kadar. Bu arada belirtiyim kaç yaptın ettin olaylarını sevmem ama motoru açmak gerekiyormuş bakımdan sonra bu motorun tüm performansını etkiliyormuş. Yoksa benim için çok fark etmez 10-20 km hızlı gitmiş gitmemiş..
merlin daha tarz duruyor
bu resim güzeli bence![]()
ikisinide gittim gördümSevgili dostum eğer Ronny i resminden bakarak değerlendirirsen hata yaparsın : bu motorun gerçeğini gördüysen sorun yok ama görmediysen tavsiyem şu : bazı araçlar vardır resimleri harika görünür fotojeniktir galeride çok şıktır ama yola çıkınca vasatlaşır ve kötü görünür. Ronny ise çok nadir görünen tersine bir olaydır. resimde berbat görünüyor galeride harika yolda ise süper......ama dediğimiz gibi kalitesi vasat ama yinede ben bu motoru seviyorum iyi ki almışım (her türlü mekanik soruna hazırlıklıyım. motoru bu sorunlarını bile bile aldım)